W17 Forum

Reactiescore
25
Ik ben er wel, maar dit forum is erg lang erg stil geweest, dus ik ben hier niet super streng. Er zijn echter grenzen en op een gegeven moment kan ik dus weer strenger worden
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er wel, maar dit forum is erg lang erg stil geweest, dus ik ben hier niet super streng. Er zijn echter grenzen en op een gegeven moment kan ik dus weer strenger worden

Daarom proberen wij het wat leuker en gezelliger te maken, + wat actiever :)

Maar wij gaan wel verder via PM/msn :), dan vallen wij jullie als mod niet meer lastig xD
 

DeletedUser47003

Guest
Ik ben er wel, maar dit forum is erg lang erg stil geweest, dus ik ben hier niet super streng. Er zijn echter grenzen en op een gegeven moment kan ik dus weer strenger worden

das een antwoord op mijn vraag ja:)
dit was dus eigenlijk een test hoe ver het kan gaan?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er wel, maar dit forum is erg lang erg stil geweest, dus ik ben hier niet super streng. Er zijn echter grenzen en op een gegeven moment kan ik dus weer strenger worden

maar het is wel leuk af je af en toe hier even komt buurten...:)
en verder houden we elkaar hier wel genoeg in de gaten...:p
 

DeletedUser

Guest
Hallo mensen van W17,

Om even te beginnen ben ik de reporter van W20. Ik heb de laatste tijd eens zitten kijken bij de enquête en zag W17 daar als eerste staan maar er verschijnen maar geen artikeltjes?
Toen kwam ik op het idee, aangezien ik tijd zat heb, om zo nu en dan ook voor W17 te schrijven. Natuurlijk gaat mijn eigen wereld voor (no offence) maar 1 artikel per week moet wel te doen zijn lijkt me.
Vandaar de vraag of iemand mij in-game op W17 even wegwijs kan maken met recente onderwerpen, aangezien ik niet op W17 speel weet ik dus vrij weinig. Gelieve wel mensen die dagelijks op het AF komen en goed op de hoogte zijn van de actuele gebeurtenissen op W17.

Mijn in-game naam is hetzelfde als op W20, namalijk killercookie
Ik hoop dat ik hiermee W17 een pleziertje doe en zal er zeker ook mijn best voor doen voor zowel W20 als W17 te schrijven ;)

Groetjes,
Killercookie
 

DeletedUser47003

Guest
Hallo mensen van W17,

Om even te beginnen ben ik de reporter van W20. Ik heb de laatste tijd eens zitten kijken bij de enquête en zag W17 daar als eerste staan maar er verschijnen maar geen artikeltjes?
Toen kwam ik op het idee, aangezien ik tijd zat heb, om zo nu en dan ook voor W17 te schrijven. Natuurlijk gaat mijn eigen wereld voor (no offence) maar 1 artikel per week moet wel te doen zijn lijkt me.
Vandaar de vraag of iemand mij in-game op W17 even wegwijs kan maken met recente onderwerpen, aangezien ik niet op W17 speel weet ik dus vrij weinig. Gelieve wel mensen die dagelijks op het AF komen en goed op de hoogte zijn van de actuele gebeurtenissen op W17.

Mijn in-game naam is hetzelfde als op W20, namalijk killercookie
Ik hoop dat ik hiermee W17 een pleziertje doe en zal er zeker ook mijn best voor doen voor zowel W20 als W17 te schrijven ;)

Groetjes,
Killercookie

Hallo Killercookie.
Fijn dat iemand van de reporters hier wilt komen schrijven:)
zelf heb ik vorige week mijn solli gestuurd naar Lil john en word ik op dit moment gescreent;)
Er zijn verschillende "interessante" oorlogen aan de gang.
o.a OEPS en WHOEPS vs THR en THRS of shodow crusaders vs OEPS en WHOEPS
of de iets minder spannende oorlog tussen NEOH en Fury.

Volgens mij is dat zowat alles en anders verbetert de rest mij wel:)
 

DeletedUser

Guest
Hallo mensen van W17,

Om even te beginnen ben ik de reporter van W20. Ik heb de laatste tijd eens zitten kijken bij de enquête en zag W17 daar als eerste staan maar er verschijnen maar geen artikeltjes?
Toen kwam ik op het idee, aangezien ik tijd zat heb, om zo nu en dan ook voor W17 te schrijven. Natuurlijk gaat mijn eigen wereld voor (no offence) maar 1 artikel per week moet wel te doen zijn lijkt me.
Vandaar de vraag of iemand mij in-game op W17 even wegwijs kan maken met recente onderwerpen, aangezien ik niet op W17 speel weet ik dus vrij weinig. Gelieve wel mensen die dagelijks op het AF komen en goed op de hoogte zijn van de actuele gebeurtenissen op W17.

Mijn in-game naam is hetzelfde als op W20, namalijk killercookie
Ik hoop dat ik hiermee W17 een pleziertje doe en zal er zeker ook mijn best voor doen voor zowel W20 als W17 te schrijven ;)

Groetjes,
Killercookie

Oude topspelers op nieuwe accounts .. :D:D:D
Altijd leuk onderwerpje :D
 
Bovenaan