W17 Forum

Reactiescore
25
Welkom w17-forumgangers,

Zoals jullie allemaal al gemerkt hebben is w17 zojuist gestart en dus ook de traditionele topic-spam, wie kan het eerste een topic krijgen, die ook daadwerkelijk open blijft. Dat hoort nu eenmaal bij een nieuwe wereld en een nieuw forum.

Momenteel zijn er drie forum mods aangesteld voor w17: RuneRifle, Kaneel en Ramoth. Wij zullen dan ook proberen als in goede banen te leiden.

Ik zal me even kort voorstellen voor de mensen die me niet kennen. Ik sta op het forum bekend als Ramoth en ben ondertussen al een tijdje forum mod hier. Ik ben 20 jaar oud, en ja een meisje. Naast zelf tw spelen en modden houdt ik erg van lezen en zit ik helaas veel in de studieboeken. Voor verdere vragen kan je me altijd een PM sturen.

Dan even kort een paar puntjes aanhalen wat betreft het modden hier op het forum.

  • Houd je gewoon aan de forumregels
    Iedereen kent ze (of hoort ze te kennen), dus heel moeilijk zou het niet moeten zijn. Hier zijn ze altijd na te lezen.​
  • Ongepast taalgebruik / Beledigingen
    Laat dit gewoon achterwege. Ga beleefd en respectvol met elkaar om, zonder elkaar steeds de grond in te boren.​
  • Ongepaste posts/topics melden.
    Dit zal ons helpen ongeregeldheden snel op te sporen en af te handelen. Meldt een bericht en/of topic via het rode driehoekje als er een regel wordt overtreden of er iets anders niet klopt. Dit wordt dan zo snel mogelijk afgehandeld door de forummoderators.​

Als je problemen hebt met de manier van modden, met een ontvangen waarschuwing of berisping dan kun je altijd contact opnemen met de desbetreffende mod. Dan kunnen we er samen uitkomen.

Met vriendelijke groet,
Remco (RuneRifle), Carola (Kaneel), Wieteke (Ramoth)

(Dit topic zal later vandaag tijdelijk open gaan als ook de andere mods gereageerd hebben)
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Remco (RuneRifle, Rune mag ook), ik ben 16 jaar en ik ben moderator sinds vorig jaar december.
Sommigen van jullie zullen mij misschien al wel kennen van het W12, W13 en/of het Tww forum, die ik momenteel mod. Ik speel zelf ook TW, momenteel alleen op W15, en daar ben ik net begonnen.
Verder zit ik op school, en doe ik een ICT opleiding (computers), en ik wil graag applicatieontwikkelaar worden. Ik sport ook nog eens (had je niet verwacht hè) en ik doe aan Honkbal.

Mochten er nog vragen zijn, kun je altijd een berichtje sturen. Mocht er iets zijn waarmee je dringend mijn hulp nodig hebt, ben ik bijna altijd beschikbaar op skype, onder de naam RuneRifle.
Maar zolang jullie je aan de regels houden die Ramoth heeft opgenoemd, zullen jullie weinig last van me hebben ;)

Groeten,
Remco
 

DeletedUser44664

Guest
Deze moet inderdaad op slot, welke grappenmaker heeft dit gedaan? :eek:
 
Reactiescore
25
Nee deze zal tijdelijk open staan zodat jullie korte tijd in de gelegenheid zijn op de inhoud te reageren.

Posten over de hoeveelheid ontvangen waarschuwingen hoort daar niet bij. Ga daar dus ook niet over door ;)
 

DeletedUser38219

Guest
Ramoth is mijn favoriet hoor :)
runrifle nog nooit gehad volgens mij en kaneel ken ik enkel nog van toen ze nog die bruine stokken fso in haar avatar had staan en gwn topicjes sloot.
Hopelijk niet te veel warnings op deze wereld
 

DeletedUser36959

Guest
Ik vind ze allebei wel grappig.
Alleen is Ramoth soms wat kwaadaardig ;)
 

DeletedUser

Guest
Maar, Ramoth, mogen we weten hoe het met Copsteann is afgelopen?

mag ik ook antwoord geven?
Antwoord: waarschuwingen, berispingen en schorsingen worden niet besproken met derden.

En... Als je wat tegen mods hebt is het niet de bedoeling dat je het op het forum post, ga met je klacht naar duckje of kaneel, of vraag een second opinion aan.
Ook al ben ik niet zo'n grote fan van warns uitdelen:
De volgende die hier staat te klagen krijg een warn.
 
Bovenaan