W16 Edelhalvering

DeletedUser

Guest
Eum.. raar dat er niets over de grens-spelers van Curam word gezegd welke de Curam leiding onder druk hadden gezet om te kiezen voor Nilva omdat ze voorlopig geen oorlog wilden en Curam toch niet aan Astra grensde... Want dat zijn letterlijk de woorden van Curam.

Een backstab is er nooit geweest. Curam was gewoon te bang voor een oorlog met Nilva, en daarom is gekozen voor hun BG waarbij ze in het begin dus ook geen fuck deden. Pas na dreigen van Nilva met het verbreken van de BG kwamen er aanvallen vanuit Curam naar Astra*.

Nieuwe clownaap gevonden!
 

DeletedUser63410

Guest
Dan ken je ama echt niet, ik ken weinig mensen die zo serieus zijn :eek:
 

DeletedUser

Guest
amoga, nilva heeft nooit gedrijgd met opbreken om zo'n reden. Praat alsjeblieft niet over dingen waar je niks van weet.
 

DeletedUser

Guest
Het is jammer dat ik De Leen gedelete heb, maar anders had ik wel de PM's gepost welke ik toen binnen kreeg van Curam.
 

DeletedUser

Guest
Nadat Nilva en Astra de oorlog begonnen, viel Nilva lya aan en Dylanf3. De eerste aanvallen haalde niets uit en begonnen zelfs dorpen te verliezen. 3 maanden na de start van de oorlog kreeg Curam de keuze van Nilva: kiezen of delen. Vervolgens zijn er toen 1200 clears van curam naar dylanf3 gestuurd en kwam er ineens op het forum een oorlogs verklaring...

De bewijzen staan in het Astra vs Nilva topic, als dat nog in te zien is.
 

DeletedUser35742

Guest
Lol...wij zouden alleen maar hinder ondervinden van een slechte relatie met Curam, we waren helemaal nooit in een positie om ze voor welke keuze dan ook te stellen;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, want ik kan al 300 edels maken, laten we daar zsm 400 van maken :eek:
 

DeletedUser64444

Guest
ik kan er nog maar een paar inplaats van 2 maand geleden 150 :(!
 

DeletedUser64444

Guest
ja gaat ze straks wel gebruiken ;) dus dan zou je er ook wel meer willen :p!
 

DeletedUser

Guest
Het moet natuurlijk wel leuk blijven, dus de edels moeten niet té goedkoop worden. Ik was voor één halvering, geen tweede en zeker geen derde.

Dus mocht deze enquête er komen hoop ik dat er veel mensen tegen stemmen ;)
 
Reactiescore
1.094
nah, denk dat iedereen wel genoeg door edelt. Zou daarom ook de nut er niet van in zien
 
Bovenaan