W16 Edelhalvering

DeletedUser63410

Guest
Op het feit dat hij niet durft aan te geven waar hij hier speelt en waarop hij die mening baseert.

Wie zegt dat het durven is? misschien wilt hij het gewoon niet, weer een aanname gebaseerd op niks.

En nee, we zijn niet allen anoniem, ik heb het duidelijk over IG namen en die van mij staat toch netjes afgegeven.

Als je goed mijn post hebt gelezen wat ik ten zeerste betwijfel, dan had je gezien dat een accountnaam niet de anonimiteit is waar ik het over had.

Doe jij je altijd zo dom voor? Of zit je gewoon in jouw periode?

Ik weet dat je als 16 jarige misschien nog niet alles weet, maar de periode is enkel bij mensenjes van het vrouwelijke geslacht.
Wij mannen willen enkel een jonge vrouw en een mooie auto, wat zo rond ons 40ste de mid life word genoemd.

Neem het hem niet kwalijk. Hij denkt dat hij propaganda voert door iedere malloot te steunen die ons ook maar een beetje belachelijk denkt te maken.

Jij en Curam maken jezelf belachelijk. Te beginnen bij jezelf, de verloren Curam oprichter die alles wel weet. Onder H5 groot geworden met de niks doen strategie, bleek keihard te falen toen er oorlog zou komen. Wat gebeurt er als het faalt men offert de frontspelers op en trekt zich keihard terug en dan nu zeggen dat jullie je oorlog nog moeten voeren wie nemen jullie nu in de maling?

En dan zeggen dat Benzy zou moeten worden toegevoegd aan de stats damn... Dan sta ik ook dik voor nog op jouw van Marscalcus, was ik toen ook de harde kern van Curam al een het verslaan? Sorry maar vv'en tegen een vijand geeft enkel de luxe positie van onszelf aan. Zelf 100 dorpen afgeven op een presenteerblaadje, terwijl jullie 0,000 oorlog voeren.. Wat was de moeite? hadden jullie geen deffers of vv'ers? geen stam os? geen stamvegen? wat mankeert Curam dat ze zonder oorlog hun jumpers amper kunnen indekken. Want sorry maar als iemand hier lucht verkoopt ben jij het hoor Nonkel..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Zeg zeg rustig, die halven garen van w19 zijn nog maar net hun hol terug in gerend of men begint onderling elkaar al weer de hersenen in te slaan
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat het durven is? misschien wilt hij het gewoon niet, weer een aanname gebaseerd op niks.

Waarom zou je niet willen? Enige reden is angst.
Laat staan dat deze aanname van jou, dat hij niet zou willen, ook op niks gebaseerd is.



Als je goed mijn post hebt gelezen wat ik ten zeerste betwijfel, dan had je gezien dat een accountnaam niet de anonimiteit is waar ik het over had.

Als mijn post goed had gelezen, wat ik betwijfel, dan was ik gewoon door gegaan over de anonimiteit waarmee ik zelf begon.



Ik weet dat je als 16 jarige misschien nog niet alles weet, maar de periode is enkel bij mensenjes van het vrouwelijke geslacht.
Wij mannen willen enkel een jonge vrouw en een mooie auto, wat zo rond ons 40ste de mid life word genoemd.

Geen idee op wie dit is gericht? Aangezien geen van beide 16 is :eek:
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser64444

Guest
hoezo lol jij bent half inactief zeg je dat vind ik nou lol :)
 
Reactiescore
1.577
Jij en Curam maken jezelf belachelijk. Te beginnen bij jezelf, de verloren Curam oprichter die alles wel weet. Onder H5 groot geworden met de niks doen strategie, bleek keihard te falen toen er oorlog zou komen. Wat gebeurt er als het faalt men offert de frontspelers op en trekt zich keihard terug en dan nu zeggen dat jullie je oorlog nog moeten voeren wie nemen jullie nu in de maling?

En dan zeggen dat Benzy zou moeten worden toegevoegd aan de stats damn... Dan sta ik ook dik voor nog op jouw van Marscalcus, was ik toen ook de harde kern van Curam al een het verslaan? Sorry maar vv'en tegen een vijand geeft enkel de luxe positie van onszelf aan. Zelf 100 dorpen afgeven op een presenteerblaadje, terwijl jullie 0,000 oorlog voeren.. Wat was de moeite? hadden jullie geen deffers of vv'ers? geen stam os? geen stamvegen? wat mankeert Curam dat ze zonder oorlog hun jumpers amper kunnen indekken. Want sorry maar als iemand hier lucht verkoopt ben jij het hoor Nonkel..

Ben je zeker dat je het niet over jezelf hebt? De verloren Astra*-oprichter die nu geen poot meer heeft om op te staan? Jouw enige kracht was dat je de macht had. Van je skills moet je het niet hebben. Je leider heeft gevraagd je in te houden op het AF, propaganda voeren kan je dus duidelijk ook niet. En daarnaast heb je nog gaten in je geheugen ook! Curam is opgericht omdat de mentaliteit die heerste bij de O²-spelers van weleer niet de mentaliteit was die ik graag had gezien. We konden ons eindelijk mengen in oorlogen, met mooie frontaccounts, maar dan stonden persoonlijke belangen in de weg. Sandam had een NAP met Zonnn, Benzy8 wilde Mac Duck niet aanvallen,.. Wat ervoor heeft gezorgd dat onze oorlog toen gewoon nooit zou gaan lukken. Curam is toen opgericht met als doel om te gaan strijden tegen Nilva. Maar diplomatieke ontwikkelingen hebben ervoor gezorgd dat Nilva onze bondgenoot is geworden. Die diplomatieke ontwikkelingen waren afgesprongen afspraken tussen Curam & Astra* over de overgebleven High5²-leden. Daar heb jij bewezen dat je niet te vertrouwen was. Ben je ook vergeten dat we toen meteen hebben gereageerd en dat Astra* het duur heeft moeten bekopen dat ze die leden hebben aangenomen? Ze waren namelijk snel weer weg. Niet de eerste faalrecruits die jullie deden imo.

Die omwenteling heeft ervoor gezorgd dat we een andere richting zijn ingeslagen. En die richting inslagen kost veel tijd en moeite. We moesten door 1,5 continenten edelen met ons hele front. Proberen om jumpers veilig te stellen (en dit is mislukt met Therion, KOEN840 & ThreeR I'll give you that). Uiteindelijk botsen we wel tegen dat grote Goh XL-front, je moet niet ongeduldig zijn. Wij gaan nog oorlog voeren. En ipv je zo blind te staren op het feit dat we nu nog geen oorlog voeren (omdat dat simpelweg geen steek houdt), kan je je beter bezighouden met andere zaken.

Toen ik op MC speelde heb ik alleen maar dorpjes van je geëdeld kerel :p. Overigens moet de rol van het toenmalige H5 niet uitvergroot worden daarin. Wij hebben daar 2, maximaal 3 dagen vv gedraaid. Uiteindelijk heeft J. besloten dat het hopeloos was en dat ze dat account beter konden opgeven. Kom nu niet af dat jij skills bezit, want iedereen hier weet dat je geen geweldige speler bent. Je hebt geluk dat Abdelya naast je ligt, want anders had Nilva je allang opgepeuzeld, daar ben ik 100% zeker van.

En het grote verschil tussen MC & Benzy8 is dat jullie toegeven dat hij voor jullie moraalbrekerswerk gaat doen. Hij moet alleen eerst 'kleiner worden'. Maw, elk dorpje dat niet geïnternd wordt door jullie, is een dorpje dat jullie verliezen. Maargoed, mss was het wel wat kortzichtig om dat te roepen. Het is alleen wel typerend dat Goh XL vv's draait, dorpen verliest tijdens die watch en dan plots de handen ervan haalt.

Om voor de laatste keer nog terug te komen op de beweringen dat Curam laf is & oorlog vermijdt.. Laat ik dan visueel eea bovenhalen.

Onderstaande kaart toont het front dat we hebben met Nilva:
35cfzfq.png

Sinds de oprichting van Curam hebben we dit front ontwikkelt terwijl we met Nilva een NAP hadden. Het is een front dat duidelijk klaar is om oorlog te voeren. Tot plots de backstab van Astra* kwam.

Onderstaande kaart toont het front dat we hebben met Goh XL:
k3eyg.png

Dit is het 'front' dat we hebben met Goh XL. Hoe kunnen we hier oorlog mee voeren dan? I rest my case.

Wat ik hier heb bovengehaald zijn feiten, het is zeer duidelijk uitgelegd. Willen jullie Curam nog steeds laf noemen en de stam die oorlog vermijdt? Sure, go ahead. Het boeit ons eerlijk gezegd geen flikker. Wij weten waar we mee bezig zijn. Spelers die die dingen zeggen zijn namelijk naïef en kortzichtig.

Dit is ook het laatste wat ik erover te zeggen heb, ik ben die kinderachtige discussies namelijk zo kotsbeu. En dat was denk ik wel duidelijk in het bashtopic dat ik met enige vorm van cynisme had geopend, voor het geval dat niet duidelijk was.

Cheers!
 

DeletedUser62265

Guest
ik ben het met nonkel Jos eens. Al dat gezeik op elkaar mag toch wel eens ophouden (Van beide kanten wel te verstaan).

En ik begrijp eigenlijk ook niet wat dit alles met pakketjes(of edel)halvering te maken heeft:confused:
 

DeletedUser59624

Guest
Hoe leuk de propaganda is, het gaat hier over edelhalvering en daar zal het bij blijven. Deze conversatie kun je voortzetten in top flop stammen/desbetreffende oorlogstopics
 

DeletedUser

Guest
Hoe leuk de propaganda is, het gaat hier over edelhalvering en daar zal het bij blijven. Deze conversatie kun je voortzetten in top flop stammen/desbetreffende oorlogstopics

ja of in topic's die hier voor waren gemaakt.
oeps.
 

DeletedUser

Guest
ja of in topic's die hier voor waren gemaakt.
oeps.

Ik weet dat Nonkel jos vaak moet huilen, maar een eigen topic voor zijn gehuil lijkt me toch echt overbodig.

Nonkel Jos is de afgelopen tijd steeds meer het huilende jongetje geweest wat schreeuwt dat iedereen heel gemeen tegen hem is, en als je dan denkt dat hij ophoudt met huilen, toch nog even flink uithaalt en dan vraagt of 'we er alsjeblieft mee op willen houden'.

Hypocriete kerel, om schijtziek van te worden.
 
Reactiescore
1.577
Ik weet dat Nonkel jos vaak moet huilen, maar een eigen topic voor zijn gehuil lijkt me toch echt overbodig.

Nonkel Jos is de afgelopen tijd steeds meer het huilende jongetje geweest wat schreeuwt dat iedereen heel gemeen tegen hem is, en als je dan denkt dat hij ophoudt met huilen, toch nog even flink uithaalt en dan vraagt of 'we er alsjeblieft mee op willen houden'.

Hypocriete kerel, om schijtziek van te worden.

Je legt me woorden in de mond die ik niet gebruik..

1. Ik huil niet.
2. Ik schreeuw niet dat jullie gemeen zijn, ik ben discussies als deze gewoon ontzettend beu.

Hebben jullie niets beters te doen dan dit? Reageer gewoon eens inhoudelijk, ipv personen aan te vallen. En als er dan argumenten op tafel komen, probeer die dan met tegenargumenten van tafel te vegen. Jij & R. roepen constant dezelfde dingen, maar als er dan tegenargumenten gegeven worden, spelen jullie weer op de man om daarna weer dezelfde dingen te roepen.
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel beetje hypocriet Nonkel.
Denken dat mensen zoals Trepaulo in staat zijn normaal te posten en niet op de man te spelen.

Beetje onrealistisch.
 

DeletedUser

Guest
Welke backstab als ik vragen mag? want ik ben mijn score kaart vergeten..
 
Bovenaan