W12 - Award Contest

DeletedUser

Guest
Alsjeblieft kinders van done!, geef gewoon toe dat jullie er niets van bakken. Toen Ice nog in oorlog was met Mercy werd hen ook verweten dat zij os van jullie kregen. Naar mijn weten hebben jullie vrijwel niets gegeven toen. Denk je dan echt dat Mercy wel os gaat sturen? Zij hebben het nu echt veel te druk met hun interne problemen. Ice bezit gewoon hele sterke spelers. Geef je verlies toe en ga hier niet lopen mauwen. Jullie proberen jezelf in een underdog positie te draaien. Maar serieus, Ice bestaat hier uit 5 spelers. Niet jullie, maar Ice is de Calimero. Als je dan wilt mauwen, stuur dan één van jullie leiders, want die heb ik hier nog niet zien reageren. Of durven zij hier zich niet te vertonen, bang voor gezichtsverlies. Dan heb ik nog meer respect voor Magnar. Hij durft toe te geven dat soms dingen niet helemaal lopen zoals gepland binnen een stam. Hij durft zich hier te verantwoorden als leider, ook al was er het risico dat hij onderuit zou worden gehaald.
Dit is echter één grote wanvertoning, valt me toch van jullie tegen

je kunt wel zeveren over die dorpen die gebacktimet zijn, maar daarmee praat je je verlies niet weg done! Jullie zijn gewoon slechter dan Ice, accepteer het

whahahahaahahahha super, leuk,

laat ice maar eens bewijzen dat ze nog wat durfen, snap je het nu echt niet, hun hebben ons verrast, goed van hun, maar daarna niks meer gedaan dan stoer doen hier, of heb jij ook al zo een mooie ice bril waar je doorheen kijkt.

mischien zijn onze leiders net iets slimmer, en doen ze niet aan moddergooien, dat laten ze aan de kindjes zo als mij en graaf over:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
mehh! geen zin om me erin te mengen...
graaf! goede aanval. helemaal onverwacht zo een grote massa.
ren ren! stats lig ik niet wakker van ik ben een dikke noob!
en de clears zullen blijven lopen. dus sws ergens zal je os wel eens ophouden.maar ohw ja wacht jij hebt geen os van andere staan!
hoe dan ook. het komt eraan ;)
 

DeletedUser44868

Guest
Zullen we het eens over snappen hebben?
Een stam is niet waar alles ophoud...ook pbg's, bg's, nap's noem het maar op kunnen os sturen
Dus kom nu niet stoer praten hier en met statistieken de man lopen spelen want jullie weten zelf dat dit niet alleen ice is.
Dus voor de duidelijkheid, Rood is maatjes, Groen is alleen Done!.Nu ga ik niet nog meer uitleggen!

Ren ren lenny ren

Hahahahahah....hahhahahahahahaha.....hahahahahhahaaha....je zou de vv van graaf ff moeten vragen....kan je kijken naar de stacks.....hahahhhahhahhahhahahaha

Overigens zou done dan ook maatjes moeten hebben.... en niet alleen done....kom maar op met het bewijs dat wij ergens maatjes zijn....
 

DeletedUser59838

Guest
Hahahahahah....hahhahahahahahaha.....hahahahahhahaaha....je zou de vv van graaf ff moeten vragen....kan je kijken naar de stacks.....hahahhhahhahhahhahahaha

Overigens zou done dan ook maatjes moeten hebben.... en niet alleen done....kom maar op met het bewijs dat wij ergens maatjes zijn....

Vv van graaf, of er wordt niet gepraat in Ice of er is een vv buiten de stam
En veel tekst waarin je weinig zegt, die lange haha zegt genoeg
 

DeletedUser

Guest
Vv van graaf, of er wordt niet gepraat in Ice of er is een vv buiten de stam
En veel tekst waarin je weinig zegt, die lange haha zegt genoeg

Dit is dus echt je domste reactie tot nu toe. Ren ren weet dat ik geen stacking heb van buitenaf, daarom zegt hij ook "Jij zou de VV moeten vragen", onder het motto van: 'dan kan je zien dat de OS niet van buitenaf komt'.
 

DeletedUser59838

Guest
Verkeerd gelezen is mijn excuus, wat is Jou excuus dat je selectief antwoord ipv op alles antwoord?
 

DeletedUser

Guest
@ steef: Ik heb anders genoeg OS bij Ice gezet toen ren ren werd aangevallen door Mercy.
Aangezien ik weinig front heb met Friend heb ik behoorlijk wat OS over en veel hiervan is toen naar ren ren gegaan.
Ik ben ook 1 van de laatste van Done! die dit toen teruggetrokken heeft.

Verder onderschat ik Ice echt niet. Ik ben op de hoogte van hun kwaliteiten en zie hun niet zomaar ten onder gaan.
Petje af voor Graaf ook wat hij tot nu toe heeft gepresteerd.
Stackings buiten af of niet, tja voor ons een vraag, voor jullie een weet..
Respect als jullie het allemaal intern kunnen ondersteunen, grote afgang als dit achteraf niet zo blijkt te zijn..

Verder is de oorlog tussen Ice - Done! een oorlog waar niet heel Done! mee te maken heeft.
Ice ligt tegen de rim aan dus de oorlog bestaat vooral uit de spelers van Done! die hier in de buurt liggen.
Dus dat het o zo grote Done! de underdog is, tja zou kunnen maar dat betekent niet dat Done! totaal geen kwaliteiten heeft.
Lange afstand clears werken nou eenmaal niet. Dus het is vooral aan de dichtsbijzijnde spelers om Ice tegen te gaan.
Ice heeft de eerste stap gezet wat voor hun ontzettend goed heeft uitgepakt en daardoor beter staan in de statistieken. Tja logisch dat wij dan al gauw de underdog positie toegewezen krijgen. Maar we zullen zien wie dit allemaal het langst vol gaat houden en deze oorlog gaat winnen! Hier zal in ieder geval nog een lange tijd overheen gaan en ik vermaak me nog prima met het sturen van clears :)

Nogmaals respect voor Ice, en veel succes de komende tijd :)

Amen
 

DeletedUser44868

Guest
@ steef: Ik heb anders genoeg OS bij Ice gezet toen ren ren werd aangevallen door Mercy.
Aangezien ik weinig front heb met Friend heb ik behoorlijk wat OS over en veel hiervan is toen naar ren ren gegaan.
Ik ben ook 1 van de laatste van Done! die dit toen teruggetrokken heeft.

Verder onderschat ik Ice echt niet. Ik ben op de hoogte van hun kwaliteiten en zie hun niet zomaar ten onder gaan.
Petje af voor Graaf ook wat hij tot nu toe heeft gepresteerd.
Stackings buiten af of niet, tja voor ons een vraag, voor jullie een weet..
Respect als jullie het allemaal intern kunnen ondersteunen, grote afgang als dit achteraf niet zo blijkt te zijn..

Verder is de oorlog tussen Ice - Done! een oorlog waar niet heel Done! mee te maken heeft.
Ice ligt tegen de rim aan dus de oorlog bestaat vooral uit de spelers van Done! die hier in de buurt liggen.
Dus dat het o zo grote Done! de underdog is, tja zou kunnen maar dat betekent niet dat Done! totaal geen kwaliteiten heeft.
Lange afstand clears werken nou eenmaal niet. Dus het is vooral aan de dichtsbijzijnde spelers om Ice tegen te gaan.
Ice heeft de eerste stap gezet wat voor hun ontzettend goed heeft uitgepakt en daardoor beter staan in de statistieken. Tja logisch dat wij dan al gauw de underdog positie toegewezen krijgen. Maar we zullen zien wie dit allemaal het langst vol gaat houden en deze oorlog gaat winnen! Hier zal in ieder geval nog een lange tijd overheen gaan en ik vermaak me nog prima met het sturen van clears :)

Nogmaals respect voor Ice, en veel succes de komende tijd :)

Amen

Iemand die het begrijpt....;)
 

DeletedUser59838

Guest
Misschien moet je je stamgenoten het verband tussen die 3 stukjes tekst eens uitleggen aan je stamgenoten;).

Daardoor verdien je geen respect, het is die grote mond van je. En graaf als he naar je rapportjes kijkt zou je dumps moeten zien ipv clears, dat betekend dat het voor mij persoonlijk binnenkort begint
 

DeletedUser

Guest
@ steef: Ik heb anders genoeg OS bij Ice gezet toen ren ren werd aangevallen door Mercy.
Aangezien ik weinig front heb met Friend heb ik behoorlijk wat OS over en veel hiervan is toen naar ren ren gegaan.
Ik ben ook 1 van de laatste van Done! die dit toen teruggetrokken heeft.

Verder onderschat ik Ice echt niet. Ik ben op de hoogte van hun kwaliteiten en zie hun niet zomaar ten onder gaan.
Petje af voor Graaf ook wat hij tot nu toe heeft gepresteerd.
Stackings buiten af of niet, tja voor ons een vraag, voor jullie een weet..
Respect als jullie het allemaal intern kunnen ondersteunen, grote afgang als dit achteraf niet zo blijkt te zijn..

Verder is de oorlog tussen Ice - Done! een oorlog waar niet heel Done! mee te maken heeft.
Ice ligt tegen de rim aan dus de oorlog bestaat vooral uit de spelers van Done! die hier in de buurt liggen.
Dus dat het o zo grote Done! de underdog is, tja zou kunnen maar dat betekent niet dat Done! totaal geen kwaliteiten heeft.
Lange afstand clears werken nou eenmaal niet. Dus het is vooral aan de dichtsbijzijnde spelers om Ice tegen te gaan.
Ice heeft de eerste stap gezet wat voor hun ontzettend goed heeft uitgepakt en daardoor beter staan in de statistieken. Tja logisch dat wij dan al gauw de underdog positie toegewezen krijgen. Maar we zullen zien wie dit allemaal het langst vol gaat houden en deze oorlog gaat winnen! Hier zal in ieder geval nog een lange tijd overheen gaan en ik vermaak me nog prima met het sturen van clears :)

Nogmaals respect voor Ice, en veel succes de komende tijd :)

Amen

Top antwoord. Bij de vorige reacties van Done! begon ik me een beetje zorgen te maken, maar dit siert Done! toch weer.
 

DeletedUser35251

Guest
Ranglijst Update

Aanvaller van de Dag
1. Vito Corleone - 3.165.117 - 17-12-2011 (AF account revrun)
2. ozewizewozewiezewall - 3.117.925 - 06-08-2011
3. ren ren - 3.058.274 - 09-01-2012

Verdediger van de Dag
1. Ren ren - 19.196.695 - 05-11-2011
2. Mera - 17.440.202 - 05-03-2012
3. Graaf098 - 15.893.494 - 27-03-2012

Rover van de Dag
1. Yournightmare - 248.546.469 - 28-11-2011
2. Graaf098 - 193.424.706 - 25-01-2012
3. ren ren - 190.265.700 - 29-02-2012

Plunderaar van de Dag
1. Konila - 3242 - 03-02-2012 (AF account j-f1996)
2. paterann - 1231 - 20-01-2011
3. Yournightmare - 837 - 28-11-2011

Grootmacht van de Dag
1. Stevieunder - 101 - 23-11-2011
2. nutcase71 - 73 - 10-12-2011 (AF account Snicosna)
3. hugodonk - 65 - 18-10-2011


Extra speciaal voor ren ren 'meeste dagawards op 1 dag behaald'
1. ren ren - 4 - 09-01-12
 

DeletedUser

Guest
Daardoor verdien je geen respect, het is die grote mond van je. En graaf als he naar je rapportjes kijkt zou je dumps moeten zien ipv clears, dat betekend dat het voor mij persoonlijk binnenkort begint

Hoezo? Done! stuurt wel vaker halve clears hoor, is niks bijzonders.
 

DeletedUser

Guest
Verkeerd gelezen is mijn excuus, wat is Jou excuus dat je selectief antwoord ipv op alles antwoord?

inderdaad, haha, wacht nog steeds op een aantal antwoorden van graaf, waarom was mijn post dom?
leg eens uit, je hebt er nu al een hele nacht over kunnen slapen.
 

DeletedUser

Guest
je blijft grappig, front voledig stacken, dan de oorlog verklaren, ons aanvallen, terwijl wij niet gestackt staan

ach stacken, die 7 dorpjes die er in stonden

Hier begon het al, je loog, en vervolgens probeerde je het goed te praten met 'ach'.

____

(op wereld 12 winnen jullie die trouwens ook niet)
Nee?
____

maar zo als ik zij, niet alle statestieken zijn in jullie voordeel, wij hebben de oda, yyeeaahhh,
ik heb er maar 10 verloren jij 19, whahahah hihihi
, is iets anders als die 20 dorpen die jij er hebt staan;)
want bij `verloren dorpen` staan er tog echt 19 achter jouwn naam,
ik zou zeggen schrijf een boze brief dat die dorpen eigenlijk al van ons waren.
mischien wil arca je wel ff uitleggen hoe dat gaat, troepen sturen, zul je wel vergeten zijn, gaat via je verzameplaats, links van je kazerne en boven je werkplaats, zoek maar eens op, is best leuk, hebben wij ook eens wat te doen.
dan zou jij wel blij worden als dat kon he:D
whahahahaahahahha super, leuk,
mischien zijn onze leiders net iets slimmer, en doen ze niet aan moddergooien, dat laten ze aan de kindjes zo als mij en graaf over:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Met de bovenstaande berichten maak je jezelf gewoon enorm belachelijk. Dat je dat zelf niet door hebt... Vervolgens maar blijven vragen om mijn uitleg? Oze had die uitleg al gegeven.
Graaf meent dat je mentaal hartstikke hol bent

____

hmm, oke, maar waarom staan die 19 er dan?
jullie zijn hier de dames van de statestieken, jullie zijn hier degene die alleen lopen op te scheppen, leg me eens uit waarom die 19 er staan, die tellen dus gewoon, dat zijn verloren dorpen, moeilijk he. dat heeft niets met mijn verstand te maken, dat zijn statesieken, feiten, ja iemand dom noemen kunnen jullie wel, maar uitlegge ho maar, dat ene celletje in je hoofdje is natuurlijk bevroren, :cool

Om nog maar even te zeiken over het intelligentieniveau van je berichten, als je een 'grap' wilt maken over onze berichten met statistieken, schrijf het dan tenminste goed.
 

DeletedUser

Guest
hmm, dat is dan jouwn mening en die van je holmaatja oze.
jij citeert me, maar wat heeft dat met dom te maken?

Misschien moet je je stamgenoten het verband tussen die 3 stukjes tekst eens uitleggen aan je stamgenoten.
lees deze zin eens goed,

ik denk dat het meer aan jullie ligt,

aangezien je de ice grappen van 13lader ook al niet snapt.

kan zo ook wel verder gaan en meer van jouwn stomiteiten citere
maar heb nog wat troepen te versturen, dus ik ga mij bij mijn leiding voegen en me niet verder bemoeien hier
 

DeletedUser

Guest
hmm, dat is dan jouwn mening en die van je holmaatja oze.
jij citeert me, maar wat heeft dat met dom te maken?
Ik citeer jouw domme reacties, bovenstaande zou er ook goed tussen passen. Dat je begint met beledigen duidt überhaupt op gewoon zwakte van jouw kant. Je discussieert zowaar nog slechter dan je speelt.

lees deze zin eens goed,
Gedaan.

kan zo ook wel verder gaan en meer van jouwn stomiteiten citere
Graag.

maar heb nog wat troepen te versturen, dus ik ga mij bij mijn leiding voegen en me niet verder bemoeien hier
Bedankt.
 
Bovenaan