W12 - Award Contest

DeletedUser

Guest
Het feit dat er überhaupt 1000 scouts, soms wel 2000, in je clears komen is beschamend te noemen? Maargoed, er zaten ook wel een paar echte clears tussen, die zeker geen dump waren.. Maarjah resultaat heb je niet echt, wat wil je ook met 140 clears op 1 dorp.
 

DeletedUser59838

Guest
we gaan hier uit van een situatie waar een nieuwe speler op het account komt.........( arcanistnoob )
En die nieuwe speler jou nu iets gaat verklaren

Goh waarom zou ik ze dan gaan dumpen? <--- moet ik het uitleggen of doe je het denk werk zelf? Iets dieper graven dan je nu doet graaf
En echte clears zoals jij ze noemt kan je die niet dumpen? dat ik de dorpen indeling helemaal verander? <--- moet ik het uitleggen?

Praat aub niet zo dom graaf, dat geeft mij geen motivatie om normaal tegen jou te gaan praten
 

DeletedUser

Guest
we gaan hier uit van een situatie waar een nieuwe speler op het account komt.........( arcanistnoob )
En die nieuwe speler jou nu iets gaat verklaren

Goh waarom zou ik ze dan gaan dumpen? <--- moet ik het uitleggen of doe je het denk werk zelf? Iets dieper graven dan je nu doet graaf
En echte clears zoals jij ze noemt kan je die niet dumpen? dat ik de dorpen indeling helemaal verander? <--- moet ik het uitleggen?

Praat aub niet zo dom graaf, dat geeft mij geen motivatie om normaal tegen jou te gaan praten

Ach, ik hou mij niet bezig met de accountwissels binnen Done!. Bij mijn weten is het dan altijd nog verstandiger om de scouts te dumpen op je eigen scoutdorp, en vervolgens die te vervangen door bijl/LC, en een degelijke clear te versturen. Aan de andere kant, nu krijg ik mooi goedkoop ODD, en daar ben ik ook blij mee. Toppertje:rolleyes:.
 

DeletedUser59838

Guest
Het gaat hier om W12, die motivatie vind je nergens :p

Haha en toch probeer ik het dus een extra reden om normaal tegen elkaar te praten ;)
Graaf mag best weten dat ik zijn acties effectief vond en nog meer,
maar als ik het gevoel heb dat hij ons kleineerd zal ik echt niet mijn complimenten verder uitspreken dan hetgeen hierboven gezet


Ach, ik hou mij niet bezig met de accountwissels binnen Done!. Bij mijn weten is het dan altijd nog verstandiger om de scouts te dumpen op je eigen scoutdorp, en vervolgens die te vervangen door bijl/LC, en een degelijke clear te versturen. Aan de andere kant, nu krijg ik mooi goedkoop ODD, en daar ben ik ook blij mee. Toppertje:rolleyes:.

Oke ik vind dus dat we die award van de dag moeten delen ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha en toch probeer ik het dus een extra reden om normaal tegen elkaar te praten ;)
Graaf mag best weten dat ik zijn acties effectief vond en nog meer,
maar als ik het gevoel heb dat hij ons kleineerd zal ik echt niet mijn complimenten verder uitspreken dan hetgeen hierboven gezet


Achja, vind het in ieder geval al mooi dat je het probeert. Weet dat het wel kan want ze laten het wel zien, maar loopt altijd weer uit op moddergooien enzo :p
Trouwens af en toe zijn er ook leuke bedankjes mee te verdienen, en daar doe ik het voor :D
 

DeletedUser59838

Guest
Oke ik snap de hint :D je hebt er 1 op je eerdere post als dank ;)
 

DeletedUser

Guest
Was eigenlijk niet als hint bedoeld, met toch bedankt :)


Trouwens verdiend Done! er zelf ook geen award mee, zoals aanvaller van de dag ofzo :confused:

graaf is momenteel zo gestackd dat de schade minimaal is.
en wie is nu de aanvaller van de dag ?
die zal waarschijnlijk een niet gestackde speler aanpakken en daarmee wel de maximale schade uithalen..
weet ik het.. :confused:
 

DeletedUser26555

Guest
men 29 dorpen grootmacht van eergisteren is nu niet gebruikelijk:(

ik heb die dorpen nog moeten clearen:p
 
Bovenaan