W10 verkiezingen van het jaar 2010.

DeletedUser

Guest
Als cowand zo dom is om 'We’re cowand and stefko' op zijn profiel te zetten terwijl acc van stefko er nog is moet je er niet van verschieten dat er spelers even support aanvraagje indienen he :)
 

DeletedUser

Guest
hoeveel spelers hebben niet op hun profiel staan dat ze met zen 3en 1 zijn en als je 1 aanvalt, je de andere 2 ook aanvalt enzo, moest er support ingediend worden bij iedere speler die zoiets op zen profiel heeft, zijn we nog lang bezig
 

DeletedUser

Guest
hoeveel spelers hebben niet op hun profiel staan dat ze met zen 3en 1 zijn en als je 1 aanvalt, je de andere 2 ook aanvalt enzo, moest er support ingediend worden bij iedere speler die zoiets op zen profiel heeft, zijn we nog lang bezig
Hemel ben jij nu echt zo achterlijk of doe je er gewoon om?
 

DeletedUser

Guest
hoeveel spelers hebben niet op hun profiel staan dat ze met zen 3en 1 zijn en als je 1 aanvalt, je de andere 2 ook aanvalt enzo, moest er support ingediend worden bij iedere speler die zoiets op zen profiel heeft, zijn we nog lang bezig

jij hebt echt last van een tunnelvisie ofniet.. bekijk het bovenstaande van djanako
 

DeletedUser

Guest
mag ik wel effe zegge dat djanako slechts seconden voor mij heeft gepost en ik dat dus niet kon lezen fzo
 

DeletedUser

Guest
wrm verontschuldig je je de hele tijd pukkul? dat zijn we niet gewend van jou...:D

en het is je idd vergeven :rolleyes:
 

DeletedUser40381

Guest
De moraal van het verhaal: Weer een paar zever-credo's minder. :)

En dan volgende keer ook niet meer bij shinpu afkomen met 'dat is laf, je account wissen'.
 

DeletedUser40381

Guest
tis wel raar dat jullie alles eerder dan ons weten xD.

Zoals je wellicht zou kunnen hebben geweten, krijg je een ingame bericht als je supportaanvraag beantwoord is. Als het account dat Support gedaan had dus online was op dat moment, wist hij het dus inderdaad eerder dan jij. Tadaaa, opgelost. En nu niet meer zo ouwehoeren, je bent gewoon fout. Dag Stefko! Het was me een genoegen je onzinposts maandenlang te lezen.
 

DeletedUser

Guest
Zoals je wellicht zou kunnen hebben geweten, krijg je een ingame bericht als je supportaanvraag beantwoord is. Als het account dat Support gedaan had dus online was op dat moment, wist hij het dus inderdaad eerder dan jij. Tadaaa, opgelost. En nu niet meer zo ouwehoeren, je bent gewoon fout. Dag Stefko! Het was me een genoegen je onzinposts maandenlang te lezen.

je spant de kroon:p
 

DeletedUser40381

Guest
Tsja, je hebt van die dagen he, dat de ingevingen je sneller te binnen schieten dan dat je kan typen :D ...
 

DeletedUser

Guest
hoeveel spelers hebben niet op hun profiel staan dat ze met zen 3en 1 zijn en als je 1 aanvalt, je de andere 2 ook aanvalt enzo, moest er support ingediend worden bij iedere speler die zoiets op zen profiel heeft, zijn we nog lang bezig

" We are Cowand and Stefko" is wel niet hetzelfde als zeggen dat je een bg hebt met anderen en dus een team vormt (wat natuurlijk voor Credo wel raar moet overkomen) en daarom de andere 2 ook op je af kan krijgen als je er eentje aanvalt ;)

En ik ken maar 3 mensen die zo hetzelfde tekstje hebben: Thebigguy, Vdhash en Stevo'x'...
 

DeletedUser

Guest
van de grotere spelers miss, maar bij de noobs zijn er wel meer, maar je begrijpt mijn punt hoop ik...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
van de grotere spelers miss, maar bij de noobs zijn er wel MEER, maar je begrijpt mijn punt hoop ik...:rolleyes:

maw, buiten cowand, stefko, en de 3die beati noemde, zijn er nog noobs waarvan het ook in hun profiel staat, dus komt het meer voor bij noobs aangezien hier meer noobs dan goede spelers zitten die dat tekstje hebbe, nu duidelijk???
 
Bovenaan