W10 verkiezingen van het jaar 2010.

DeletedUser33669

Guest
ik ga echt vet hard lachen als ik jullie stats ga zien, hoeveel barb jullie ineens edelen xD

Whaha xD

Btw: Is minke ook blocked, anders zou dit wel naai zijn, aangezien als ik mods moet geloven, ik acc sharen deed, en minike dus ook strafbaar is, voor het laten van verkeerde spelers op zijn acc.

Als ik down ga, gaat minike mee :)

Edit:

Kan niet wachten tot de dag om is :)

ik ook niet :), heerlijk ineens tijd over te hebben, en dan heb ik nog vakantie ook. :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wel, als we hun redenering dan volgen, zijn ze dan allemaal noob binnenkort, aangezien voor hen iemand die barb edelt een nuub is whaha lol
dan zijn het onfaire noobs
 

DeletedUser

Guest
hoop maar dat dit de enige wereld is die zo verziekt is of de nl server gaat echt kapot...

enneuh, sangu nu moeten jullie niet meer zeggen dat jullie de besten zijn op de wereld, de enigen van wie het spannend had kunne blijven, hebben jullie gwn gesaboteerd...

Wat versta je onder saboteren? :S

Ga je nu zeggen dat het onze schuld zou zijn, als jullie een fout begaan?
 

DeletedUser

Guest
nee, maar wel dat toevallig ineens 3 van onze spelers ofwel geblockt worden ofwel straf krijgen...
 

DeletedUser33669

Guest
nee, maar wel dat toevallig ineens 3 van onze spelers ofwel geblockt worden ofwel straf krijgen...

er zouden 4 spelers op block moeten staan, maar sangu zal er wel afkomen met lichte of zelf een waarschuwing

(minike)
 
Reactiescore
35
Stefko: Daar gaan we weer met de beschuldigingen :D

Email veranderd: Je weet toch dat dit 14 dagen lang kan geannuleerd worden, zo'n email-wijzigings-aanvraag? Als dat het geval was, ie langer dan 14 dagen geleden en niet geannuleerd (ie jij de wijziging gecheckt na de 14 dagen) dan is er inderdaad iets vreemd. Ik zou het echter daar gaan zoeken...


Duckje: Ik kan er moeilijk bij dat Duckje dergelijke "gunsten" zou doen voor eender wie. Een 'beetje corrupt' voor 'goede vrienden' kan ik inkomen (hij is uiteindelijk ook maar menselijk), maar een onterechte ban, wachtwoord wijzigen etc lijkt me er zwaar over. *als* Duckje zelfs al een wachtwoord/email kan wijzigen, mogelijk is dit gewoon afgeblokt door Innogames - duckje heeft uiteindelijk maar zoveel macht als Innogames hem geeft...

Voor alle duidelijkheid, ik ben in ieder geval al geen goede vriend van Duckje, ik heb hem enkel een paar keer gesproken in verband met de goedkeuring van scripts die ik geschreven heb.


Dat wij al wisten van je ban: Iemand van Sangu heeft een support aanvraag ingediend dat je mogelijk de regels overtrad en dit bleek correct te zijn.


PS: Minike: Misschien hebben we de regels wel niet overtreden en zal er daarom geen ban volgen? Of weet jij meer dan ons over Minike? :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
@de goede fee: hoe in godsnaam kan die speler weten dat stefko mogelijk de regels overtreed, als minike er niets mee te maken had?
 

DeletedUser

Guest
hoop maar dat dit de enige wereld is die zo verziekt is of de nl server gaat echt kapot...

enneuh, sangu nu moeten jullie niet meer zeggen dat jullie de besten zijn op de wereld, de enigen van wie het spannend had kunne blijven, hebben jullie gwn gesaboteerd...
De enige die de boel hier verziekt heeft is stefko...remember het 'mijn zoontje ligt in het ziekenhuis' verhaal in naam van tomtom?
Ook iets dat van stefko kwam dacht ik :)

En nu komt die weer af met belachelijke stellingen die beweren dat wij onder 1 hoedje spelen met mods.
Ik denk dat hij één van die volleyballen te hard tegen zijn knikker heeft gekregen want wat die jongen hier allemaal uitkraamt is allang niet meer belachelijk maar diep triest.

En wat beweer je nu, dat het spannend had kunnen blijven??
Het is nog nooit spannend geweest sinds we jullie de oorlog hebben verklaart, dus wat mij betreft mogen jullie allemaal op delete gaan en stratego gaan spelen ofzo want TW is duidelijk iets te hoog gegrepen voor de credo noobjes.
 

DeletedUser

Guest
wel heel toevallig dat *als er wel degelijk een overtreding was* jullie wisten wie en wel heel toevallig op ong het goede tijdstip


whaha, geniaal zijn jullie, ik weet amper wanneer ik een overtreding bega, en jullie kunnen het zomaar eventjes bijhouden wanneer de ander iets fout doet lekker van jullie:D:D
 

DeletedUser

Guest
@djanako, dat zeg ik niet, maar de enige stam op w10 die een kans maakte aan het begin, dat is credo wel, en als credo op delete gaat, is er NIEMAND meer die nog serieus een vuist zal kunnen maken, dus in dat opzicht zijn wij wel, zoals ik zei, de enige stam van wie de oorlog KON spannend zijn.






PS srr voor de jongens van Ex. maar eenmaal onze sangunaartjes de credo-leden die het beu zijn en op delete gaan geedeld hebben, is er geen stoppen meer aan sangu, dan zal niemand daar nog iets aandoen tenzij de mods zich moeien,
maar we weten allemaal dat de mods doodeerlijke mensen zijn die zoiets nooit zouden doen dus, deze wereld is verloren mensen(als Credo er de stekker uittrekt toch...)

edit/

kwestie vd regels kennen

ik snap niet hoe je door de regels te kennen kunt weten als een ander inlogt op meerdere acc's
als dat zo is, moet ik nodig de regels gaan leren, want te noob om het zonder hulp van andere middelen af te kunne op deze wereld :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niet janken en afkomen met 'wij gaan ons acc deleten'

Doen en stop gewoon met zagen...echt jongen, het kan mij absoluut niet boeien wat jullie allemaal denken over ons en nog veel minder wat je met je acc gaat doen.
 

DeletedUser

Guest
ik snap niet hoe je door de regels te kennen kunt weten als een ander inlogt op meerdere acc's
als dat zo is, moet ik nodig de regels gaan leren, want te noob om het zonder hulp van andere middelen af te kunne op deze wereld :D

ga nu niet stoer doen, ook al zouden jullie niet barbaar worden dan rocken we jullie toch om. ik bedoel de stats liegen er niet om;)
en alsje naar de stats kijk werd hij geinterd je kan toch altijd eventjes kijken of het eerlijk loopt nietwaar?
 

DeletedUser

Guest
hmmm jaa, hoewel de straf nogal zwaar uitvalt naar mijn mening, een ongelukje is snel gebeurt maar ik ga er verder neit op in gaan,

je hebt gelijk ruuler, maar het is gwn een samenloop van gebeurtenissen waaardoor het teveel 'toevallig' is naar mijn mening, maar ik ga er verder niet op in, we zien wat de toekomst brengt...
 

DeletedUser

Guest
hmmm jaa, hoewel de straf nogal zwaar uitvalt naar mijn mening, een ongelukje is snel gebeurt maar ik ga er verder neit op in gaan,

je hebt gelijk ruuler, maar het is gwn een samenloop van gebeurtenissen waaardoor het teveel 'toevallig' is naar mijn mening, maar ik ga er verder niet op in, we zien wat de toekomst brengt...

ik weet wel waarom men die vermoedens heeft bekijk zn profiel eens;)

ik pak maar een klein stukje uit zijn profiel

We’re cowand and stefko
 
Bovenaan