W1 awards

DeletedUser

Guest
Ga even lekker ergens anders spammen en stoer doen. En heb op zijn minst het lef om dat onder je bekende naam Godlight te doen. ;)

ik ben niet stoer aan het doen, ik ben het gewoon:eek:
EN volgens mij is mijn echte (gamersnaam) naam macho captain, niet godlight.. dus... shut it.

maar ik neem volgende TW meeting mijn sleutelhanger voor de zekerheid maar mee:D
 

DeletedUser

Guest
ik ben niet stoer aan het doen, ik ben het gewoon:eek:
EN volgens mij is mijn echte (gamersnaam) naam macho captain, niet godlight.. dus... shut it.

maar ik neem volgende TW meeting mijn sleutelhanger voor de zekerheid maar mee:D

Mhh ik stuurde je tijdje terug privebericht via forum. Raar dat ik reactie kreeg van Godlight. :rolleyes:


Privébericht: mail naar macho captain
godlight


godlight's schermafbeelding

Geregistreerd: 28 augustus 2008
Locatie: Near to hell

6 juni 2009, 14:50 Naar boven Stuur bericht door Met citaat antwoorden

Oorspronkelijk geplaatst door x meneertje x
29 mei 2009, 07:55 Naar boven
Klopt het dat je op wereld 1 in K36 in de stammen S.O.R, PKS2 en BURN!! gezeten hebt? En daarna overgenomen bent door Egelgek en Max.007?

ja dat ben/was ik

Dubbelaccounts! :eek:

Privébericht: Re: mail naar macho captain
godlight

godlight's schermafbeelding

Geregistreerd: 28 augustus 2008
Locatie: Near to hell

8 juni 2009, 19:23 Naar boven Stuur bericht door Met citaat antwoorden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X Meneertje X
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door godlight
lol als ik niet was gestopt op dat acc had ik nu in OVI kunnen zitten
Wie weet ;-) Of je had veroverd geweest door ons Je had dat acc toch niet tegelijk met Godlight?

Mja, ff voor als je het nog niet weet:p

Ik ben Egelgek (Sebastiaan)
ah egel
Ja ik
had ze tegelijk
 

DeletedUser

Guest
klopt, met de nadruk op een tijdje terug. EN aangezien in een tijdje veel kan veranderen is dat nu ook gebeurd. Aangezien er al een tijdje een nieuwe eigenaar is op dit acc.:eek:
aangezien dit alweer 10 maanden terug is...
dus niet doen alsof je alles weet, terwijl je er niets van af weet.
 

DeletedUser

Guest
klopt, met de nadruk op een tijdje terug. EN aangezien in een tijdje veel kan veranderen is dat nu ook gebeurd. Aangezien er al een tijdje een nieuwe eigenaar is op dit acc.:eek:
aangezien dit alweer 10 maanden terug is...
dus niet doen alsof je alles weet, terwijl je er niets van af weet.

Een nieuwe eigenaar op dit acc? Whaha, don't make me laugh.

Macho captain is op geen enkele wereld actief.
Maar spamt wel met alle plezier op het w1 forum, de wereld waar het acc 3 jaar geleden geinternt is en nooit meer teruggekomen is.

Of goh, raar zeg. Macho captain word actief op het moment dat Godlight weer begint met spammen. :rolleyes:

Dus zeg niet dat er een nieuwe eigenaar op het acc zit. Want dat is het zwakste excuus dat ik ooit gehoord heb.
 

DeletedUser

Guest
Een nieuwe eigenaar op dit acc? Whaha, don't make me laugh.

Macho captain is op geen enkele wereld actief.
Maar spamt wel met alle plezier op het w1 forum, de wereld waar het acc 3 jaar geleden geinternt is en nooit meer teruggekomen is.

Of goh, raar zeg. Macho captain word actief op het moment dat Godlight weer begint met spammen. :rolleyes:

Dus zeg niet dat er een nieuwe eigenaar op het acc zit. Want dat is het zwakste excuus dat ik ooit gehoord heb.

en jij hebt er meer verstand van dan de eigenaar?:eek: Are you freaking serious? Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt.
en waarom zou ik actief moeten zijn met dit acc op werelden? kan toch ook met een ander account ingame spelen... zoals 76% van de mensen...
 

DeletedUser659

Guest
en jij hebt er meer verstand van dan de eigenaar?:eek: Are you freaking serious? Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt.
en waarom zou ik actief moeten zijn met dit acc op werelden? kan toch ook met een ander account ingame spelen... zoals 76% van de mensen...

Toch vind ik het HEEL toevallig dat je ook de beschikking hebt over t account njflhoudvanme (ook een godlight forum account) en dat je precies dezelfde onzin weet uit te kramen steeds.
 

DeletedUser

Guest
en jij hebt er meer verstand van dan de eigenaar?:eek: Are you freaking serious? Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt.
en waarom zou ik actief moeten zijn met dit acc op werelden? kan toch ook met een ander account ingame spelen... zoals 76% van de mensen...

Een nieuwe eigenaar op een forumacc. :rolleyes:

Je praat precies hetzelfde als Godlight,
Je hebt net zoals godlight een negatieve instelling tegenover DakingNL.

En heb dan het lef om te zeggen op welk account je speelt. Want ik zeg tenminste op welk account ik speel, en heb dit forumaccount om me niet voor te doen als de originele Selene. Maar jij hebt dit forumaccount gewoon om te spammen. Om te zorgen dat godlight niet nog meer gehaat word dan dat hij al wordt ;)

En gooi het er niet op dat ik niet weet waar ik over praat, want ik ben niet achterlijk.
 

DeletedUser

Guest
en dit toont aan? idd niets. Heel goed, mavo zeker? want Je kan totaal geen verbanden leggen^^

Misschien betekend dat wel dat hij vroeg naar bed gaat omdat hij morgen iets te doen heeft. En jou dus alvast weltrusten wenst omdat hij je uitgelult heeft. En dat hij je uitgelult heeft is duidelijk, want jij komt nu met zinloze reacties aanzetten om je niet gewonnen te geven.

Wie is er hier nou slecht in verbanden leggen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
say what?

dus als ik het goed begrijp hij zegt dat ik iemand anders ben... en dan ben ik "gedist" terwijl er geen bewijs voor is.

Okeej... logisch... Zeker ook mavo gedaan selene?
 

DeletedUser

Guest
say what?

dus als ik het goed begrijp hij zegt dat ik iemand anders ben... en dan ben ik "gedist" terwijl er geen bewijs voor is.

Er is ook geen bewijs dat jij Godlight niet bent.

Je zegt dat je in BRon zit. Iemand in BRon die dit kan bevestigen?

Jouw pm's aan mij zijn alsnog bewijs, daarin staat ook dat jij gebruik maakte van dubbelaccs en aangezien een groot deel van de overtreders vaker de fout in gaat kijk ik er niet raar van op als je je dubbelacc avontuurtje nu verder voortzet op het AF.

En ga nou niet zeggen dat er een nieuwe eigenaar op het forumacc zit, want dat is de grootste bullshit ever. Macho captain praat nog precies hetzelfde als toen ik die pm verstuurde. ;)

Godlight gaat op offline, en jij begint te spammen.


Okeej... logisch... Zeker ook mavo gedaan selene?

Als jij je grijze massa eens aan het werk zou zetten dan zou je weten dat mavo niet meer bestaat. ;)

Wie heeft er hier nou mavo gedaan? :D
 

DeletedUser

Guest
Mensen, jullie leren het ook nooit... Dit soort wezens moet je nooit aandacht geven...
 

DeletedUser

Guest
Mensen, jullie leren het ook nooit... Dit soort wezens moet je nooit aandacht geven...

Wijze woorden van Neonlight. :)

Ik ga je wijze raad volgen, want met Godlight valt niet te praten. We weten toch al lang dat Macho captain en Godlight 1 en dezelfde persoon zijn. Daar hoeven we zijn bevestiging niet voor. :p
 

DeletedUser

Guest
Er is ook geen bewijs dat jij Godlight niet bent.

Je zegt dat je in BRon zit. Iemand in BRon die dit kan bevestigen?

Jouw pm's aan mij zijn alsnog bewijs, daarin staat ook dat jij gebruik maakte van dubbelaccs en aangezien een groot deel van de overtreders vaker de fout in gaat kijk ik er niet raar van op als je je dubbelacc avontuurtje nu verder voortzet op het AF.

En ga nou niet zeggen dat er een nieuwe eigenaar op het forumacc zit, want dat is de grootste bullshit ever. Macho captain praat nog precies hetzelfde als toen ik die pm verstuurde. ;)

Godlight gaat op offline, en jij begint te spammen.




Als jij je grijze massa eens aan het werk zou zetten dan zou je weten dat mavo niet meer bestaat. ;)

Wie heeft er hier nou mavo gedaan? :D


Dit is niet waar, aangezien macho captain en godlight meestal op hetzelfde moment online zijn.

en zoals al eerder gezegd elk dubbel-acc heeft een nieuwe eigenaar zo ook deze. dus enjoy:D.

EN mensen van het gymnasium interesseren zich niet zo voor de mavo. Dus who cares of ze weg zijn niemand...

PS: ja ik voel me verheven en slimmer dan de rest.
 
Bovenaan