W1 awards

DeletedUser659

Guest
oh ja? Vertel:D

Met een key-koord? Waarom niet met een honkbalknuppel?

Had van zon fin die door innogames betaald was om aanwezig te zijn zo'n die steamme sleutelhanger gekregen, En toen was er een of een andere nutteloze spammer dus ik kon het niet laten:rolleyes: Maar ben zijn naam even kwijt.
 

DeletedUser659

Guest

Die ja, altijd een grote bek overal maar op de meeting zelf zat hij in een hoekje weggekropen helemaal stil achter zijn laptopje. En daarna op het forum weer een grote bek optrekken. Een echte grote jongen dus.
 

DeletedUser

Guest
Dat ik je nog bij mij liet zitten, was ook echt het enige verschil met hem ;)
 

DeletedUser

Guest
Dus je geeft toe dat je eigenlijk, net als Lancelot, helemaal alleen zou zijn geweest? En nu dus weer, net als daarvoor, net als Lancelot, een grote bek op het forum hebt, terwijl je eigenlijk maar een sisi bent?

:rolleyes::cool::eek:
 

DeletedUser659

Guest
Dus je geeft toe dat je eigenlijk, net als Lancelot, helemaal alleen zou zijn geweest? En nu dus weer, net als daarvoor, net als Lancelot, een grote bek op het forum hebt, terwijl je eigenlijk maar een sisi bent?

:rolleyes::cool::eek:

Uhm, als er helemaal niemand zou gaan die ik kende zou ik gewoon niet gegaan zijn, want er waren niet bepaald veel mensen van w1 daar-.- Dat weet jij dondersgoed.
 

DeletedUser

Guest
Die ja, altijd een grote bek overal maar op de meeting zelf zat hij in een hoekje weggekropen helemaal stil achter zijn laptopje. En daarna op het forum weer een grote bek optrekken. Een echte grote jongen dus.

Ik ben altijd in voor een feestje, dus kan ik me niet voorstellen dat ik op een feest in een hoekje ga zitten te gamen:D

Maar om elkaar vanwege een spel in de haren te vliegen gaat wel wat ver.
Magic header en ik bijvoorbeeld kunnen elkaars bloed wel drinken ingame, maar als dat buiten het spel moeten worden uitgevochten ben je verkeerd bezig volgens mij;)
 

DeletedUser659

Guest
Ik ben altijd in voor een feestje, dus kan ik me niet voorstellen dat ik op een feest in een hoekje ga zitten te gamen:D

Maar om elkaar vanwege een spel in de haren te vliegen gaat wel wat ver.
Magic header en ik bijvoorbeeld kunnen elkaars bloed wel drinken ingame, maar als dat buiten het spel moeten worden uitgevochten ben je verkeerd bezig volgens mij;)

in de haren vliegen?;p gaf gewoon een tikje met dat ding joh, helemaal niet kwaad bedoelt^^
 

DeletedUser

Guest
Nou ja, er zijn geen dooien gevallen dus;)

Maar het gaat hier over de W1 awards.
Zullen wij nog meemaken dat er nog een meeting komt om de prijzen uit te delen van w1?
 

DeletedUser

Guest
Magic header en ik bijvoorbeeld kunnen elkaars bloed wel drinken ingame, maar als dat buiten het spel moeten worden uitgevochten ben je verkeerd bezig volgens mij;)

Mhh dat zie ik totaal niet zo, integendeel, ben wel blij met iets of wat actieve spelers in mijn regione.
 

DeletedUser

Guest
Mhh dat zie ik totaal niet zo, integendeel, ben wel blij met iets of wat actieve spelers in mijn regione.

ik noemde het ook maar als voorbeeld;)

Vroeger op de lagere school gaf ik kinderen die mijn knikkers hadden gewonnen na schooltijd een pak slaag, om mijn verloren knikkers weer terug te krijgen. Je kunt hier je tegenstander wel een pak slaag geven, maar de dorpen krijg je er niet mee terug:D
 

DeletedUser659

Guest
ik noemde het ook maar als voorbeeld;)

Vroeger op de lagere school gaf ik kinderen die mijn knikkers hadden gewonnen na schooltijd een pak slaag, om mijn verloren knikkers weer terug te krijgen. Je kunt hier je tegenstander wel een pak slaag geven, maar de dorpen krijg je er niet mee terug:D

Iemand een pak slaag geven is altijd leuk he:D
 
Bovenaan