W01 Meeting

DeletedUser20001

Guest
Hallo mensen van W1,

Toen ik op het forum keek zag ik dat er mensen aan het praten waren over een W1 meeting. Nu sprak ik hier met Donatello over en het leek ons een leuk idee om dit te gaan verwezenlijken. Nu hadden we eigenlijk geen idee hoe we zo iets op moesten pakken dus hadden we het idee om eerst maar eens de animo hiervoor te peilen.

Eerst maar eens de eisen om mee te mogen doen.
Eisen:
- Je moet W1 spelen, als hoofdspeler of als co.
- Je moet niet komen om haat gevoelens uit te kunnen gooien naar andere personen.
- Je moet komen als je interesse hebt om andere W1 spelers te ontmoeten.
- Je moet op eigen vervoer komen.


Wat gaan we doen? Daarover gaan we het hebben als we genoeg animo hebben. Maar denk hierbij aan gezellig wat drinken/eten, wat sportiefs doen (laserschieten ofzo). Ideeën zijn altijd welkom.

De datum wanneer we dit gaan doen volgt later als we genoeg animo hebben.

Stuur een ingame PM naar Gunkland als je dit ziet zitten.

Groetjes

Donatello & Gunkland
(Failure. & Batchieboy)
 

DeletedUser22322

Guest
Geweldig idee.
Leuk om de mensen te zien, waar je al jaren met, of tegen speelt.
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik ben er ook wel voor :D ik zal je nog even een ingame PM sturen Batchie ;)
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me leuk. Of er veel animo zal zijn dat is maar de vraag.
 

DeletedUser

Guest
Als er genoeg animo is kan dit pas verwezenlijkt worden.
Voor 10 man iets organiseren wordt ons te dol.

We gaan ook niet vasthouden aan een minimum aantal, we zien wel hoeveel er willen komen en zullen dan beslissen.
Toch zeg ik: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

En ondanks dat in het bericht staat dat je op dit moment op W1 moet spelen, als je kan aantonen dat je op W1 'hebt' gespeeld, ben je uiteraard ook van harte welkom!
 

DeletedUser22322

Guest
Stuur naar alle spelers een pm met het verhaal van de meeting.
Velen lezen dit forum niet.
Je moet het een beetje promoten ;)
 

DeletedUser

Guest
Het staat in het TwWeekblad, daar krijgt iedereen een berichtje van.
 

DeletedUser

Guest
Als ik kan, zou ik al komen.

Maar speel al tijdje wereld 1 niet meer.
 

Deleted User - 44652

Guest
Naja, we kunnen opzich wel naar elke stamleider van een stam een PM sturen met de vraag of ze die door willen sturen, maar valt dat niet onder "ongeoorloofde spam" ofzoiets, of niet, omdat het TW-gerelateerd is?
 
Reactiescore
151
Naja, we kunnen opzich wel naar elke stamleider van een stam een PM sturen met de vraag of ze die door willen sturen, maar valt dat niet onder "ongeoorloofde spam" ofzoiets, of niet, omdat het TW-gerelateerd is?

Het is wel TW-gerelateerd, anders mocht hij er hier ook geen reclame voor maken.
 

DeletedUser

Guest
"Een rondschrijven kan aan maximaal 50 spelers uit andere stammen worden verzonden"

Ik zal de hele wereld eens een berichtje sturen. Alleen zullen ex-W1-Spelers hiermee niet gecontacteerd worden..
 

Deleted User - 44652

Guest
"Een rondschrijven kan aan maximaal 50 spelers uit andere stammen worden verzonden"

Ik zal de hele wereld eens een berichtje sturen. Alleen zullen ex-W1-Spelers hiermee niet gecontacteerd worden..

Je kan toch even vragen aan die spelers of ze oud-spelers (er zullen op de W1 chat vast nog wel zitten, en anders gewoon via MSN) willen contacteren vai hun persoonlijke netwerk ;) Had het er afgelopen paar dagen nog met andere over, maar er zijn nog redelijk veel mensen die oud-spelers op hun MSN-lijsten hebben staan... Ik persoonlijk niet zo heel veel, maar dat moet waarschijnlijk wel goedkomen ;)
 

DeletedUser

Guest
Het onderstaande bericht is naar iedereen doorgestuurd.

Beste spelers van W1,
Op het W1 forum kwam het op een gegeven moment ter sprake: Een W1 Meeting. Nu heeft Gunkland (Batchieboy) een beetje het voortouw genomen en er een artikel over geschreven in het TwWeekblad. Verder is er ook een topic
gemaakt op het W1 Forum. Samen willen we kijken of dit echt te verwezenlijken is.

Omdat Gunkland nog nooit op een meeting is geweest, en ik er nog nooit een georganiseerd heb, leek het ons allereerst belangrijk om te kijken hoeveel animo hiervoor is.

Eisen:
- Het is verplicht om een account op W1 'gehad' te hebben al dan niet te 'bespelen'.
- Indien je aangeeft aanwezig te willen zijn, zijn we er allereerst om een gezellige tijd te hebben. Mensen die haatgevoelens komen uiten ten opzichte van medespelers kunnen beter thuis blijven.
- We proberen deze meeting zo centraal mogelijk te organiseren. Hier zul je op eigen kosten naar toe moeten gaan.

Wat gaan we doen?
Omdat we beide nog niets hebben georganiseerd zoals een Tw Meeting, zullen we hier samen over brainstormen als er genoeg animo is.Maar denk vooral aan een hapje en drankje doen, een sportieve activiteit en eventueel, ligt volledig aan de locatie, een TW-Lan Server waar
mensen met een laptop aan deel kunnen nemen.
Aan het animo en de mensen die zouden willen komen ligt het er aan of er een overnachting mogelijk is, met uiteraard het daarbij horende ontbijtje.

De datum wanneer we dit gaan doen volgt later als we genoeg animo hebben.

Contact
Stuur een ingame Pm naar Gunkland, of reageer op deze mededeling om te laten weten of je wel of niet zou willen komen.
Later zal een nieuwe mededeling en een nieuw bericht op het forum geplaatst worden over het vervolg van deze meeting.

We hopen natuurlijk op zoveel mogelijk mensen en een zo leuk mogelijke meeting.

Met vriendelijke groeten.
Gunkland & Donatello
(Batchieboy & Failure.)

Ps. Als oud spelers willen komen, kunnen ze het hier ook laten weten, dan zet ik dat op mijn inventaris lijstje en weten we vrij snel hoeveel mensen er willen komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
Wordt leuk, gaan we de heilige B's doen, bbq, biertje, bowlen, biertje etc :)
 

DeletedUser

Guest
In plaats van te gaan laserschieten zou ik dan eerder paintball oid nemen. Is leuker (vind ik persoonlijk).
 

DeletedUser

Guest
Als er genoeg animo is kan dit pas verwezenlijkt worden.
Voor 10 man iets organiseren wordt ons te dol.

We gaan ook niet vasthouden aan een minimum aantal, we zien wel hoeveel er willen komen en zullen dan beslissen.
Toch zeg ik: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

En ondanks dat in het bericht staat dat je op dit moment op W1 moet spelen, als je kan aantonen dat je op W1 'hebt' gespeeld, ben je uiteraard ook van harte welkom!

Met 15 man kan je al een heerlijke meeting hebben :D
Sangumeeting ftw (heb batchie PM gestuurd met onze activiteiten)

Als Robbeke komt en de datum kan lang van tevoren meegegeven worden, wil ik mijn agenda er wel eens bijleggen.
Ik kom hier nog altijd piepen, dus W1 roert me toch nog wel steeds.
 

DeletedUser

Guest
Ik had jullie gouden B programma al gezien, en wat mij betreft een top programma.
We gaan deze week eerst kijken wat er aan animo is, maar dat loopt al redelijk op, voor de eerste dag.

Verder raad ik natuurlijk iedereen aan om hun oude vrienden mee te vragen. Via dit forum kunnen al deze mensen zich opgeven.
 
Bovenaan