W01 Meeting

DeletedUser

Guest
Als het niet te duur is en robbeke komt zal ik eens kijken :)
Speel nog steeds op W1 als originele speler (al is het account niks meer waard :p).
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me leuk :), de zomer 2012 zou wel het makkelijkst zijn. Met (kans op) slecht weer komen er minder mensen en kun je minder dingen doen, en alleen maar binnen zitten is ook niet alles.
 

DeletedUser22322

Guest
Word er tijdens de meeting, een aanvals stop ingesteld ?
 

DeletedUser

Guest
Word er tijdens de meeting, een aanvals stop ingesteld ?

Zal in overleg met Duckje moeten, ligt eraan hoeveel mensen er komen. Voor 15 man wordt er geen aanvalsstop ingelast, voor 60 wellicht wel. Maar anders is er met een vv toch niks aan de hand?
 

DeletedUser20001

Guest
Word er tijdens de meeting, een aanvals stop ingesteld ?

Ja dat zou wat zijn, donatello en ik nodig jullie allemaal uit. En dan laten we jullie stiekem komen en dan gaan wij met zijn 2en snel heel de wereld aanvallen. Zou wel lachen zijn :)
 
Reactiescore
151
Ja dat zou wat zijn, donatello en ik nodig jullie allemaal uit. En dan laten we jullie stiekem komen en dan gaan wij met zijn 2en snel heel de wereld aanvallen. Zou wel lachen zijn :)

En dan maken wij met de mensen op de meeting snel weer een verbond tegen jullie :D
 

DeletedUser16494

Guest
Hallo mensen van W1,

Toen ik op het forum keek zag ik dat er mensen aan het praten waren over een W1 meeting. Nu sprak ik hier met Donatello over en het leek ons een leuk idee om dit te gaan verwezenlijken. Nu hadden we eigenlijk geen idee hoe we zo iets op moesten pakken dus hadden we het idee om eerst maar eens de animo hiervoor te peilen.

Eerst maar eens de eisen om mee te mogen doen.
Eisen:
- Je moet W1 spelen, als hoofdspeler of als co.
- Je moet niet komen om haat gevoelens uit te kunnen gooien naar andere personen.
- Je moet komen als je interesse hebt om andere W1 spelers te ontmoeten.
- Je moet op eigen vervoer komen.


Wat gaan we doen? Daarover gaan we het hebben als we genoeg animo hebben. Maar denk hierbij aan gezellig wat drinken/eten, wat sportiefs doen (laserschieten ofzo). Ideeën zijn altijd welkom.

De datum wanneer we dit gaan doen volgt later als we genoeg animo hebben.

Stuur een ingame PM naar Gunkland als je dit ziet zitten.

Groetjes

Donatello & Gunkland
(Failure. & Batchieboy)

Geweldig idee.
Leuk om de mensen te zien, waar je al jaren met, of tegen speelt.


Zeker, ben al jaren in gevecht met ene Dwerg:D Beetje overdrijven. Maar het gaat nog leuk worden:):p
 

DeletedUser

Guest
Zal in overleg met Duckje moeten, ligt eraan hoeveel mensen er komen. Voor 15 man wordt er geen aanvalsstop ingelast, voor 60 wellicht wel. Maar anders is er met een vv toch niks aan de hand?

Bij de W5 meeting was er geen aanvalsstop, volgens mij omdat ze niet voor 1 wereld een aanvalsstop willen houden.
Denk dat de kans voor de stop dus klein is, maar zeker het proberen waard.
 

DeletedUser

Guest
Bij de W5 meeting was er geen aanvalsstop, volgens mij omdat ze niet voor 1 wereld een aanvalsstop willen houden.
Denk dat de kans voor de stop dus klein is, maar zeker het proberen waard.

Ik hoef echt geen aanvalsstop. Als grote speler word je tegenwoordig nauwelijks nog aangevallen en het is maar voor een dagje, bovendien kun je gewoon een vv instellen want je hele stam zal heus niet gaan. Het is niet dat je een maand van huis bent heh, het is een dag.
 

DeletedUser16494

Guest
Bij mij is het wel fijn, want Dwerg doet z'n best, had 2500 incoming is wel wat gezakt maar het is nog altijd teveel:eek:
 

DeletedUser

Guest
Word er tijdens de meeting, een aanvals stop ingesteld ?

Op zulke grote accounts zoals die van jullie moet er al een hele straffe stoot worden uitgehaald om binnen de 24h ontzettend veel schade op te lopen.
Meestal zou die straffe stoot dan vooral gevolg zijn van eigen nalatigheid. (fronten niet goed bezet)

Je hebt geen aanvalsstop nodig hoor.
En zoals Senne al zei: je hebt stamgenootjes hé.
 

DeletedUser

Guest
@ dona, ik zie het wel zitten om te komen :)

Je kan mij al toevoegen ;)
 

DeletedUser1364

Guest
Ik kan misschien ook komen als het niet te ver weg is lijkt me leuk men oude kameraden van w1 terug tezien :)
 

DeletedUser27580

Guest
Mocht er geen aanvalsstop worden ingesteld, wat ik overgens wel verwacht, dan zou ik voor ie ene dag gewoon alle dorpen vol pompen:D
 

DeletedUser10875

Guest
Als het qua datum en plaats lukt, denk ik dat ik ook wel langs kom.

Kijken hoe oude stamgenoten in het echt zijn.
 
Bovenaan