vriendjespolitiek

DeletedUser243

Guest
De kans dat zo'n 1000 upnte kerel een vriendje heeft dat wat degelijk is in het spele van TW is heel klein :p , 0.1 % ofzo.

ALs hij begint te lulle over zijn vriend die bij OPUS of Ave of zo zit dan is de kans nog veel kleiner :cool:

Dus ....Uitroeie die handel ;)
 
Reactiescore
2.490
desnoods eens even direct navragen bij de persoon direct.

als er mensen zijn die mij als vriend opgeven, terwijl dit niet waar is dan kan deze persoon van mij iets verwachten.

P.S. Ik heb geen persoonlijke bondgenoten lijst op mijn profiel.
Maar ik heb WEL persoonlijek bondgenoten, dus gewoon eens navragen.
 
Reactiescore
0
maar 4 mensen die pokeren hier. d8 dat t zo'n hype was.... En waar pokeren jullie?
 
Reactiescore
0
Ik bij
44d29f7b2034c.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het wel belangrijk is vrienden in het spel te hebben, alleen al om het feit dat de wereld regeren in je eentje helemaal niet leuk is. Dat moet je gezellig samen doen :p

Vind het wel zwak als je bij de eerste de beste aanval bij je vrienden aanklopt voor support. Je moet ook alleen sterk in je schoenen staan en aanvallen af kunnen weren. Kun je dat niet dan ben je gewoon een zwakke speler. Als het echt een grote dreiging is of als je meerdere spelers op je nek krijgt, ja dan vind ik dat je best om hulp mag gaan vragen.

Hetzelfde trouwens geld voor stamgenoten is mijn mening.

Off topic: Poker Heerscht! :p Ik speel ook op Poker Stars, en IRL regelmatig met vrienden.
 

DeletedUser

Guest
ik speel geen poker maar wil het leren en ja het is goed en leuk om goede bondgenoten te hebben(daarom wil ik ook natuurlijk altijd recruiter zijn om nieuwe bondgenoten te ontmoeten en dat lukt ook):D
 

DeletedUser243

Guest
Ik ook, maar dan IRL tusse de lesse op school ( soms tijdens de lesse, godsdienst bvb ) :rolleyes: :cool:
 

DeletedUser

Guest
persoonlijke bondgenoten heb je omdat zij jou helpen als je het nodig hebt, en daar doe je dus ook hetzelfde voor

als jij zou worden aangevallen door iemand, dan zou je dat niet leuk vinden en eventueel maatregelen nemen, als je bondgenoten/stamgenoten jou dan helpen, dan is dat alleen maar het bewijs dat ze trouw zijn en maak je daar gebruik van lijkt mij


ik speel vrijwel elk tussenuur dat ik heb op school poker, ik ben niet zo van dat internetpoker, je weet nooit of dat te vertrouwen is
 

DeletedUser

Guest
ik speel vrijwel elk tussenuur dat ik heb op school poker, ik ben niet zo van dat internetpoker, je weet nooit of dat te vertrouwen is

hetzelfde hier bij ons, als het pauze is-pokeren, wiskunde les-pokeren,tussenuurtje-pokeren :)
 

DeletedUser

Guest
Wij gaan altijd pokeren als er zebra dagen zijn. Afgelopen keer moesten we op een of andere studiemarkt rondlopen. Mijn studie zat er niet op dus ging ik weg met een aantal en gingen we in het wiskunde gebouw pokeren.
 
Reactiescore
0
EN niemand speelt op internet dus????? Heb t nooit op school gespeeld alleen s'avonds bij vrienden:D
 

DeletedUser

Guest
Ik speel wel op het internet, partypoker. Alleen niet voor echt geld, gewoon het starters geld (onderhand al zo'n 5 keer meer:D ).
 
Bovenaan