vriendjespolitiek

DeletedUser338

Guest
Ik snap echt niet wat sommige mensen denken van dit spel hoor.
Telkens ik iemand scout, krijg ik een heel leger scouts/troepen op mijn dak van hun vriendjes die een pak sterker zijn dan hun zelf.
Is het dan zo moeilijk om voor je zelf op te komen?
Dat je persoonlijke bondgenoten hebt, heb ik absoluut geen probleem mee. Maar je moet het spel nog steeds zelf spelen he. Als je alles door een ander laat opknappen is het wel simpel om te spelen.
Ik geef mijn bondgenoten ook bescherming, maar ik val niemand aan voor hun. Ik ondersteun hun dorp of geef grondstoffen, maar de rest moeten ze zelf doen.

Ik scout bevoorbeeld speler x (een paar maanden geleden), ik krijg direct een mail terug met hetvolgende bericht:

Pas op he: speler y is mijn vriend en hij heeft 40000 punten

Enkele dagen geleden scout ik iemand anders, en plots komen er 5 aanvallen op mijn dorp van een 'vriendje'.
Uit het scout rapport bleek dan ook maar dat hij/zij volgende troepen had:

Aantal: 100 100 56 0 100 5 0 0 0

en dit voor een speler van meer dan 4000 punten.

Waar zijn we mee bezig?
 

DeletedUser

Guest
Tja, Het is nou eenmaal. Ik vind het niet zo erg. Diplomatie is ook een onderdeel in het spel
 

DeletedUser

Guest
God, ik krijg ook vaak z'n bericht van "pas op of ik stuur die of die op je af", meestal doelend op een ave, Opus of FuS-lid. Meestal is dat dreigement nergens op gebaseerd en in dat geval moet je dat maar aan de speler in kwestie laten weten dat zijn/haar naam misbruikt wordt.
Ik denk dat de grote stammen die in oorlog zijn andere dingen aan hun hoofd hebben dan een speler van 1000 punten helpen die 24u verder zit.

Voor de rest: tja, dit hoort bij het spel natuurlijk. Dat is diplomatie.
 

DeletedUser

Guest
en als je het zo zat bent, pak je een dorp dat verlaten is of je pakt een dorpje dat geen stam heeft :D
 

DeletedUser

Guest
Als mijn naam ooit misbruikt word, laat maar even weten, dan krijgt diegene gratis verhuisdienst richting de rim.

Op mijn kosten :D
 

DeletedUser

Guest
Tja gewoon proberen om toch door te gaan.

Het is net poker. Als ie bluft heb jij de winst, als ie niet bluft ben je de sjaak.

That's Life
 

DeletedUser

Guest
Bastard:

huh kut account sitter weg mazzelaar!! maar ja ik geef em villages toch weg en ik laat jouw ff aanpakken kneus!

Nadat ik zei:

Waar is snake-trap 3? (die had ik namelijk overgenomen en stond er snake-trap 1 2 en 4 als haar dorpnamen)


Nu heb ik een inkomende van Larske maar dit is bijlen + LC en ze komen nog eens in de nachtbonus aan ook (lekker dom ;))
 

DeletedUser412

Guest
Ik snap echt niet wat sommige mensen denken van dit spel hoor.
Telkens ik iemand scout, krijg ik een heel leger scouts/troepen op mijn dak van hun vriendjes die een pak sterker zijn dan hun zelf.
Is het dan zo moeilijk om voor je zelf op te komen?
Dat je persoonlijke bondgenoten hebt, heb ik absoluut geen probleem mee. Maar je moet het spel nog steeds zelf spelen he. Als je alles door een ander laat opknappen is het wel simpel om te spelen.
Ik geef mijn bondgenoten ook bescherming, maar ik val niemand aan voor hun. Ik ondersteun hun dorp of geef grondstoffen, maar de rest moeten ze zelf doen.


Dus jij bedoelt dat als iemand jou helpt je er niks tegen hebt, maar dat als iemand aanvalt om zijn vriend te beschermen het een probleem is:p
 

DeletedUser

Guest
Tja het is wel klote. maar bondgenoten kunnen er ook genoeg van krijgen als je de hele tijd om hulp vraagt. Ik ga niet iemand helpen die al een stuk of 5 keer aangevallen is.
 

DeletedUser338

Guest
Ik snap echt niet wat sommige mensen denken van dit spel hoor.
Telkens ik iemand scout, krijg ik een heel leger scouts/troepen op mijn dak van hun vriendjes die een pak sterker zijn dan hun zelf.
Is het dan zo moeilijk om voor je zelf op te komen?
Dat je persoonlijke bondgenoten hebt, heb ik absoluut geen probleem mee. Maar je moet het spel nog steeds zelf spelen he. Als je alles door een ander laat opknappen is het wel simpel om te spelen.
Ik geef mijn bondgenoten ook bescherming, maar ik val niemand aan voor hun. Ik ondersteun hun dorp of geef grondstoffen, maar de rest moeten ze zelf doen.


Dus jij bedoelt dat als iemand jou helpt je er niks tegen hebt, maar dat als iemand aanvalt om zijn vriend te beschermen het een probleem is:p

Ik vraag mijn pb's niet om iemand aan te vallen. Ik kan men eigen zaakjes wel regelen. Het enige wat ik verwacht van bondgenoten is dat ze helpen verdedigen. Aanvallen doe ik zelf wel ;)
 
Bovenaan