Vraagbaak.

DeletedUser47069

Guest
Ja, zo iets dacht ik ook al van classing, jammer dat er niets beters bestaat dan High pro, dan had je dat kunnen geven. ;)
 

DeletedUser65135

Guest
heeft iemand een goed (algemeen) gfx pack voor photoshop cs6 voor me?
 

DeletedUser70476

Guest
Heeft iemand de downloadlink/deviantpage van de sprite sheet, met die sprite die FG een hele tijd als ava had?
 

DeletedUser60521

Guest
Zal er ees over denken Platina, kans is groot dat het dat wordt :)
Het is ook nog altijd mogelijk om battles te organiseren..
 

DeletedUser51575

Guest
Kan iemand me ff wat voorbeelden laten zien van glitch tags?
Er werd over gepraat in het praattopic, maar ik heb geen idee wat het betekent.
 

DeletedUser60895

Guest
1403876141-565.jpg


1403876163-693.png


1403876171-694.png


niccage_zps19119b93.png


Zoals je ziet niet echt appealing, maar dat wil niet zeggen dat ze slecht zijn.
 

DeletedUser70476

Guest
Die laatste vind ik dan wel weer een goede/mooie glitch tag. De meeste van die tags hebben wel een ziek concept. Moor de meeste van ik dan ook weer niet mooi.
 

DeletedUser

Guest
Zoals je ziet niet echt appealing, maar dat wil niet zeggen dat ze slecht zijn.

Ik vind ze wel appealing...

Die laatste vind ik dan wel weer een goede/mooie glitch tag. De meeste van die tags hebben wel een ziek concept. Moor de meeste van ik dan ook weer niet mooi.

Je zet nu goede/mooie zo bij elkaar alsof het in deze context aan elkaar verwant is, maar volgens jou hoeft een mooie tag toch niet goed te zijn?
 

DeletedUser60895

Guest
Over het algemeen worden ze echter niet echt als appealing gezien tho, in tegenstelling tot de tags van Danilo bijvoorbeeld.
 

DeletedUser70476

Guest
Ik vind ze wel appealing...



Je zet nu goede/mooie zo bij elkaar alsof het in deze context aan elkaar verwant is, maar volgens jou hoeft een mooie tag toch niet goed te zijn?

Idd een goede tag hoeft niet mooi te zijn. Ik vind zowat 80% van de glitch tags niet mooi, maar wel goed. 10% vind ik niet mooi en niet goed :p En de andere 10% vind ik goed én mooi.
 

DeletedUser70476

Guest
Kan iemand me een goede wacom tablet aanraden. Liefst niet duurder dan 100 euro.
 

DeletedUser60895

Guest
koop gewoon de goedkoopste wacom met pen tbh
deed ik ook en ik heb er inmiddels een intuos l bij maar gebruik altijd nog mijn bamboo s die versleten is om te smudgen
 

DeletedUser52001

Guest
Ik heb een vraag en hoop dat jullie kunnen helpen :p

Ik probeer in een plaatje een spoor van vuur te maken. De kleuren lukken prima, het spoor ook, ik kan alleen geen goede brush vinden om het mee te doen. Ik heb al een paar flame brushes gedownload, maar tot nu toe zijn ze nog niet echt geschikt om een spoor mee te maken dat daadwerkelijk goed genoeg op vuur lijkt. Dus weet iemand misschien iets voor me?
 

DeletedUser64126

Guest
Verder zoeken naar brushes, veel makkelijker zal t niet gaan dan met brushes.
 
Bovenaan