Vraagbaak.

DeletedUser62766

Guest
Wat is dat nu weer voor instelling.

@lolbroek, eerst verkleinen tot 100x100 pixels en vervolgens bij je instellingen naar avatar bewerken gaan en je plaatje uploaden.
 

DeletedUser74288

Guest
Wat is dat nu weer voor instelling.

@lolbroek, eerst verkleinen tot 100x100 pixels en vervolgens bij je instellingen naar avatar bewerken gaan en je plaatje uploaden.

Thanks voor de hulp, maar ik kreeg dat verkleinen toch niet voor elkaar. Maar hier op het forum verkleint hij het plaatje vanzelf dus is het nu wel gelukt :)
 

DeletedUser53131

Guest
misschien ja, maak een aanvraag tis niet dat de mods zo actief zijn ofzo :D
 

DeletedUser58173

Guest
Pfoe wordt wel steeds dooier iedere keer dat ik hier kijk.
Anyway, ben hier om te vragen naar linkje voor photoshop download. Mijn CS5 is laatst gecrasht en kan geen ideaal linkje meer vinden. Iemand die me kan helpen?

Ja mods, I know dat ik dat niet mag vragen. Maar ik ben hier toch verder niet meer haha :p:D
 

DeletedUser75323

Guest
Even een vraagje,

Het lijkt mij wel leuk om met PhotoShop of iets dergelijks te werken en kijken of het mij lukt wat plaatjes te editen. Mijn vraag is, welke programma's gebruiken jullie (het liefst gratis :eek:).

Alvast bedankt,
Nick
 

DeletedUser70476

Guest
Pfoe wordt wel steeds dooier iedere keer dat ik hier kijk.
Anyway, ben hier om te vragen naar linkje voor photoshop download. Mijn CS5 is laatst gecrasht en kan geen ideaal linkje meer vinden. Iemand die me kan helpen?

Ja mods, I know dat ik dat niet mag vragen. Maar ik ben hier toch verder niet meer haha :p:D

kat.ph

Even een vraagje,

Het lijkt mij wel leuk om met PhotoShop of iets dergelijks te werken en kijken of het mij lukt wat plaatjes te editen. Mijn vraag is, welke programma's gebruiken jullie (het liefst gratis :eek:).

Alvast bedankt,
Nick
 

DeletedUser

Guest
Even een vraagje,

Het lijkt mij wel leuk om met PhotoShop of iets dergelijks te werken en kijken of het mij lukt wat plaatjes te editen. Mijn vraag is, welke programma's gebruiken jullie (het liefst gratis :eek:).

Alvast bedankt,
Nick

Alles is gratis.
 

DeletedUser69813

Guest
Even een vraagje,

Het lijkt mij wel leuk om met PhotoShop of iets dergelijks te werken en kijken of het mij lukt wat plaatjes te editen. Mijn vraag is, welke programma's gebruiken jullie (het liefst gratis :eek:).

Alvast bedankt,
Nick

ikzelf gebruik GIMP
 

DeletedUser53131

Guest
ik heb een probleempje in photoshop cs5. Als ik men ps open dan heb ik nog kleuren maar zodra ik een document open of 1 aanmaak dan krijg ik enkel grijstinten. Iemand dat hier de oplossing voor weet?
 

DeletedUser32240

Guest
ik heb een probleempje in photoshop cs5. Als ik men ps open dan heb ik nog kleuren maar zodra ik een document open of 1 aanmaak dan krijg ik enkel grijstinten. Iemand dat hier de oplossing voor weet?

Je bedoeld dan zoiets veronderstel ik?

Als je enkel PS hebt geopend:

Net geopende PS CS5

En als je een document opent: (in mijn geval blanco nu)

Geopent document


Als het deze is, kan je dat normaal bijwerken door op je achtergrond (licht grijs) te gaan, rechtermuisklik en dan je kleur te wijzigen.

Tadaaa

Hopelijk is het dit wat je bedoelde en heb ik je geholpen om je probleem op te lossen.
 

DeletedUser53131

Guest
dat was niet wat ik bedoelde, maar toen ik mijn pc heropstarte was het probleem weg. toch bedankt
 

DeletedUser

Guest
Gecheckt of color mode niet op grayscale stond ipv RBG?

zftuot9sibr.png
 
Bovenaan