Volcae en InS vs HPx

DeletedUser

Guest
InS en VOC, mits de samenwerking goed blijft zullen de grootste worden en blijven. De nummer 3 zal denk ik een fusie stam zijn..

VOC is eigenlijk ook zo gevormd door een soort van fusie/defusie samen met Order. Daarvoor Waren het Nenya en CORPS. Dus VOC is uit een fusie ontstaan zoals we weten.

Ins heeft ook verschillende spelers van stammen geïnvite waarvan de stammen uit elkaar vielen. Dit kan ik niet tot een fusie rekenen maar het had een grote vorming voor de stam.

groot kans dat dit uiteindelijk ook met de #3 zal gebeuren maar ik denk in de volledige top 5 stammen als je kijkt over een half jaar.

Enfin, de toekomst kun je niet voorspellen en er kunnen altijd rare dingen gebeuren :p
 

DeletedUser

Guest
VOC is eigenlijk ook zo gevormd door een soort van fusie/defusie samen met Order. Daarvoor Waren het Nenya en CORPS. Dus VOC is uit een fusie ontstaan zoals we weten.

Ins heeft ook verschillende spelers van stammen geïnvite waarvan de stammen uit elkaar vielen. Dit kan ik niet tot een fusie rekenen maar het had een grote vorming voor de stam.

groot kans dat dit uiteindelijk ook met de #3 zal gebeuren maar ik denk in de volledige top 5 stammen als je kijkt over een half jaar.

Enfin, de toekomst kun je niet voorspellen en er kunnen altijd rare dingen gebeuren :p

Yep klopt helemaal, InS is ook een aantal keren half gefuseerd. Herinner bijvoorbeeld DLS, LAW, beetje HPx. Evenals VOC.
 

DeletedUser

Guest
Yep klopt helemaal, InS is ook een aantal keren half gefuseerd. Herinner bijvoorbeeld DLS, LAW, beetje HPx. Evenals VOC.

hier ga je even wat dingen door elkaar halen..

er is 1 fusie geweest.
dat is met *DLS*

LAW, zijn paar leden, rest nam andere stam, en dus geen fusie.
HPx, paar leden, " 6 " dus geen fusie.

En de leden van *DLS* zijn alweer weg =)
Dood of misschien nog 1 of 2 met 1 miljoen.

voor de rest nergens een fusie geweest.
 

DeletedUser

Guest
hier ga je even wat dingen door elkaar halen..

er is 1 fusie geweest.
dat is met *DLS*

LAW, zijn paar leden, rest nam andere stam, en dus geen fusie.
HPx, paar leden, " 6 " dus geen fusie.

En de leden van *DLS* zijn alweer weg =)
Dood of misschien nog 1 of 2 met 1 miljoen.

voor de rest nergens een fusie geweest.

LAW viel uit elkaar en jullie nemen de beste spelers over, iets wat niet te verwijten is en wat ik zelf ook had gedaan, maar wat ik wel een beetje opvat als een "soort fusie". Ieder heeft daar zo zijn mening over uiteraard.
 
Bovenaan