Volcae en InS vs HPx

DeletedUser17797

Guest
Miss hierdoor wat nieuw leven in de brouwerij.

statistiekjes van ongeveer een week:

Side 1: HPx

Side 2: InS Volcae

Timeframe: 24/08/2008 00:00:00 to 01/09/2008 12:03:49

Totale overnames:

Kant 1: 389
Kant 2: 1,045
Verschil: 656

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 113
Kant 2: 69
Verschil: 44

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 3,740,363
Kant 2: 9,896,161
Verschil: 6,155,798

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,094,143
Kant 2: 654,550
Verschil: 439,593

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1: Volcae InS

Side 2: HPx

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 3,875
Kant 2: 1,372
Verschil: 2,503

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 244
Kant 2: 237
Verschil: 7

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 36,108,383
Kant 2: 13,117,344
Verschil: 22,991,039

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,329,566
Kant 2: 2,283,828
Verschil: 45,738

image.php
 

DeletedUser17797

Guest
Side 1: Volcae InS

Side 2: HPx

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 3,875
Kant 2: 1,372
Verschil: 2,503

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 244
Kant 2: 237
Verschil: 7

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 36,108,383
Kant 2: 13,117,344
Verschil: 22,991,039

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,329,566
Kant 2: 2,283,828
Verschil: 45,738

image.php

prima hoor. maar leek me beetje overbodig.. ik heb speciaal de timeframe zo gekozen dat hij ongeveer aansluit op de stats van arnuma...(de laatst geposte...)
 

DeletedUser

Guest
Zo, het gaat er nog flink aantoe daarzo. De stand is bijna gelijk, een schouderklopje voor HPx lijkt me wel verdiend. Ze houden goed stand en slaan sterk terug :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, Maar als mensen de stats van Arnuma niet bekijken hebben ze een vertekend beeld :)
 

DeletedUser

Guest
HPx veel dorpjes van ramon gepakt, bij grens vooral winsten voor Volcae en Ins
 

DeletedUser17797

Guest
HPx veel dorpjes van ramon gepakt, bij grens vooral winsten voor Volcae en Ins

Idd hpx heeft veel dorpjes van ramonopoly gepakt. Maar ook van andere spelers, die 113 komen niet alleen van ramonopoly. Grootste deel wel.. maarja hij was toch een van de leiders van Volcae.

Welke grenzen van ins en volcae heb je t dan precies over?
want op de hele zuidelijke waar ins tegen hpx aanligt is niet zo heel veel gebeurd bijvoorbeeld...
 

DeletedUser

Guest
Toch wel, want een paar uur voordat die aanvallen op die leider binnen kwamen zijn die stats nog gepost ;)
Dus laat het enkel de aanval zien die er op HPx is gepleegd en niet de aanval die er daarna terug gemaakt is.. dus is wel degelijk een vertekend beeld :)
 

DeletedUser

Guest
Idd hpx heeft veel dorpjes van ramonopoly gepakt. Maar ook van andere spelers, die 113 komen niet alleen van ramonopoly. Grootste deel wel.. maarja hij was toch een van de leiders van Volcae.

Welke grenzen van ins en volcae heb je t dan precies over?
want op de hele zuidelijke waar ins tegen hpx aanligt is niet zo heel veel gebeurd bijvoorbeeld...



Heb het over centraal + oost k54. Snap je toch wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Die waren vast niet allemaal inactief?
Sorry ik heb er gewoon als neutrale toeschouwer naar gekeken naar die strijd, en vond dat er toch in vrij korte tijd veel dorpjes daar naar volcae gingen + het grote gat steeds kleiner werd.

Maar als al deze mensen inactief waren, dan heb ik niks gezegd. :)
Sowieso vind ik dat de meeste (actieve) members gelijkwaardig zijn?
 

DeletedUser17797

Guest
ik begrijp wel wat je bedoelt...
maar ik denk dat er toch minstensn een aantal leden van ons gelijk zijn aan een groot aantal van volcae of ins en sommigen van ons zijn misschien wel beter dan andere van andere stammen.. de toekomst moet t uiteindelijk toch uitwijzen.. voorlopig gaat "de strijd" iig gelijk op
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toch wel, want een paar uur voordat die aanvallen op die leider binnen kwamen zijn die stats nog gepost ;)
Dus laat het enkel de aanval zien die er op HPx is gepleegd en niet de aanval die er daarna terug gemaakt is.. dus is wel degelijk een vertekend beeld :)

Je begrijpt me niet, TOEN gaven ze nog geen vertekend beeld ;) Nu alle aanvallen van HPx zijn aangekomen geven die stats een verkeerd beeld. Maar VOOR de aanvallen nog niet. Comrad laat stats zien waarvan ik vind dat ze ook vertekend zijn, Daarom post ik gewoon de stats van de hele oorlog, Daar kan je zien het gelijk staat :)
 

DeletedUser14737

Guest
Yep inderdaad een vertekend beeld. :)

Volcea edels HPxers in k54
HPxer edelen volceaers in k55.

Maar ja, ramonopoly is uit k55 weggeedelt. En amunra is gepromoveerd tot leider na de aanval op ramonopoly :


Eerst worden de 'gemakkelijke' doelwitten geselecteerd en geedelt :) lijkt me duidelijk.

Maar frontdorp tegen frontdorp zal een nog grotere strijd worden.
 

DeletedUser

Guest
Je begrijpt me niet, TOEN gaven ze nog geen vertekend beeld ;) Nu alle aanvallen van HPx zijn aangekomen geven die stats een verkeerd beeld. Maar VOOR de aanvallen nog niet. Comrad laat stats zien waarvan ik vind dat ze ook vertekend zijn, Daarom post ik gewoon de stats van de hele oorlog, Daar kan je zien het gelijk staat :)

Ik denk dat je mij niet snapt :p
Wat ik ermee bedoel te zeggen is is dat beide stats een verkeerd beeld van het totaal plaatje geven.
Van beide keren zijn het een moment opname en van een kleine periode.. wat erop wijst dat toen Volcae/Ins een slag gemaakt hebben en die andere keer HPx.
 

DeletedUser

Guest
Dat probeer ik ook te zeggen ;)

Vandaar mijn stats die de gehele oorlog weergeven ;)
 

DeletedUser

Guest
Even wat info om deze topic wat aan te vullen:
InS werkt samen met -IF- (de reden weet ik niet maar dat maakt niet uit want die samenwerking is niet nodig)
InS weet waarschijnlijk wat er op het forum van FFC staat omdat potaro het meest walgelijke figuur is wat ik heb meegemaakt.

Nou als iemand wat weet over volcae mag je het zeggen :)
aangezien ik daar in-game niet zo veel over hoor.
 

DeletedUser

Guest
Even wat info om deze topic wat aan te vullen:
InS werkt samen met -IF- (de reden weet ik niet maar dat maakt niet uit want die samenwerking is niet nodig)
InS weet waarschijnlijk wat er op het forum van FFC staat omdat potaro het meest walgelijke figuur is wat ik heb meegemaakt.

Nou als iemand wat weet over volcae mag je het zeggen :)
aangezien ik daar in-game niet zo veel over hoor.

gelieve dergelijke voorspellingen en kritiek aan te tonen met bewijzen:)
 
Bovenaan