Voetbal

Reactiescore
4
Ach het zijn niet alleen de Brugge fans die dit hebben gedaan. Dit voorkom je helaas niet.
Non-argument weer dit. Dus omdat het bij andere clubs voorkomt, mag het bij Brugge ook?

Spring jij ook in de put als iemand anders er al is ingesprongen dan?

Vooral ook een nonreactie van de korpschef van Brugge. " Mensen die vandaag hier corona opliepen moeten maar 2 weken thuis uitzieken." Like wtf??
 
Reactiescore
338
Dat is inderdaad een ongelukkige reactie van de korpschef, maar zo zullen er altijd zaken zijn die niet lopen hoe ieder wilt en waarbij je tegen ieders 'schenen' gaat stampen?
 
Reactiescore
1.532
Berghuis moet net als zijn coach asap weg bij Feyenoord. Ik denk dat hij in deze vorm een basisplek kan bemachtigen bij een top 4 club in de Premier League.
 
Reactiescore
1.532
Berghuis moet net als zijn coach asap weg bij Feyenoord. Ik denk dat hij in deze vorm een basisplek kan bemachtigen bij een top 4 club in de Premier League.
Als aanvulling hierop: hij is een echte teamspeler, als zijn team afhaakt dan staat hij op. Ik zie een Messi hier keer op keer in verzaken.
 
Reactiescore
110
Oranje heeft een werkelijk waar ijzersterke selectie, met zo'n toptrainer als De Boer erbij kan het niet meer misgaan
 
Reactiescore
999
El Ghazi een van de smaakmakers bij Aston Villa. Heel raar maar waarschijnlijk weer racisme bij de bondscoach
 
Reactiescore
1.532
El Ghazi een van de smaakmakers bij Aston Villa. Heel raar maar waarschijnlijk weer racisme bij de bondscoach
het zou mij niks verbazen. zijn dochter is namelijk ook al in een verkering met stengs, dit is een duidelijke vorm van racisme van de bondscoach waar hij wil laten zien wie er de touwtjes in handen heeft.
 
Reactiescore
1.532
wat mij betreft is een el ghazi dan ook beter dan hazard. in alle opzichten: teamplayer, dreiging, goals. ik heb hazard niet zoveel zien scoren als el ghazi hoor? werkelijk schandalig dat hij niet mee mag.
 
Bovenaan