Voetbal

Reactiescore
1.468
sparta al sinds jaar en dag.

Strootman, wijnaldum depay allemaal sparta. en zo zijn er meer.
Volgens mij herinner ik me een interview van afgelopen week waarin Sparta zegt dat ze het financieel niet meer kunnen bijbenen en daarom nu met de jeugdopleiding samen zijn gaan werken met Ajax.
 
Reactiescore
1.277
Volgens mij herinner ik me een interview van afgelopen week waarin Sparta zegt dat ze het financieel niet meer kunnen bijbenen en daarom nu met de jeugdopleiding samen zijn gaan werken met Ajax.
dat speelde al een tijdje. staat me bij dat ze eerst naar feyenoord zijn gegaan, maar dat feyenoord zei dat ze zelf wel alle talenten zouden opleiden en toen ging sparta naar ajax. zie een aantal van de 5 redenen voor feyenoord 4e viool.
 
Reactiescore
1.277
Doel: Justin Bijlow (Feyenoord), Maarten Paes (FC Utrecht), Kjell Scherpen (Ajax)

Verdediging: Danilho Doekhi (Vitesse), Rick van Drongelen (HSV), Sherell Floranus (SC Heerenveen), Justin Hoogma (Hoffenheim), Tyrell Malacia (Feyenoord), Perr Schuurs (Ajax). Owen Wijndal (AZ), Deyovaisio Zeefuik (FC Groningen)

Middenveld: Tahith Chong (Manchester United), Teun Koopmeiners (AZ), Azor Matusiwa (FC Groningen), Ludovic Reis (Barcelona), Dani de Wit (AZ)

Aanval: Javairo Dilrosun (Hertha), Cody Gakpo (PSV), Abdou Harroui (Sparta), Ferdi Kardioglu (Fenerbahce), Justin Kluivert (AZ), Daishawn Redan (Hertha), Kaj Sierhuis (FC Groningen)



Dit is een recentere lijst. zelfde verhaal echter az is goed vertegenwoordigd. die doen het echt goed met de jeugd.
 
Reactiescore
293
Doel: Justin Bijlow (Feyenoord), Maarten Paes (FC Utrecht), Kjell Scherpen (Ajax)

Verdediging: Danilho Doekhi (Vitesse), Rick van Drongelen (HSV), Sherell Floranus (SC Heerenveen), Justin Hoogma (Hoffenheim), Tyrell Malacia (Feyenoord), Perr Schuurs (Ajax). Owen Wijndal (AZ), Deyovaisio Zeefuik (FC Groningen)

Middenveld: Tahith Chong (Manchester United), Teun Koopmeiners (AZ), Azor Matusiwa (FC Groningen), Ludovic Reis (Barcelona), Dani de Wit (AZ)

Aanval: Javairo Dilrosun (Hertha), Cody Gakpo (PSV), Abdou Harroui (Sparta), Ferdi Kardioglu (Fenerbahce), Justin Kluivert (AZ), Daishawn Redan (Hertha), Kaj Sierhuis (FC Groningen)



Dit is een recentere lijst. zelfde verhaal echter az is goed vertegenwoordigd. die doen het echt goed met de jeugd.
Dit is toch nog wel lekkere jeugd hoor en dan zijn er nog wel een aantal.
 
Reactiescore
999
Aanval: Javairo Dilrosun (Hertha), Cody Gakpo (PSV), Abdou Harroui (Sparta), Ferdi Kardioglu (Fenerbahce),


van welk land is dit het elftal? algerije?
 
Reactiescore
3.584
hoe vaak zie je bij onder 19 feyenoord en psv en hoe vaak AZ?
op ajax na heeft Az op dit moment de beste jeugdopleiding.

Ja dus wat is je punt met die lijst van namen. je hebt er niks aan als ze allemaal al vroeg weg gaan. Met 2 talentjes doel ik op Boadu en Stengs. Als die weg zijn is AZ weer subtop voor enkele jaren wss.
 
Reactiescore
534
Az speelde afgelopen eredivisie seizoen gewoon net zo goed als ajax, op momenten beter en op momenten minder. Daarnaast speelt az de laatste jaren op uitzondering van ajax het beste voetbal. Psv club gent genk heb ik echt allen een treetje onder az staan. Niet voor niets wonnen ze 2 x maal van ajax dit seizoenseizoenen wonnen ze ook van psv.

Je kan zo'n eventuele competitie niet gaan baseren op 1 seizoen, je zou dan de laatste 4/5 seizoenen erbij moeten pakken voor zo'n belangrijke verandering

hoe vaak zie je bij onder 19 feyenoord en psv en hoe vaak AZ?
op ajax na heeft Az op dit moment de beste jeugdopleiding.

Mag ik je eraan herinneren dat AZ A1 (onder 19) nog nooit kampioen is geworden? En PSV recent nog en vaak 2e word achter Ajax. Dus dit gaat niet helemaal op.
 
Reactiescore
1.277
Je kan zo'n eventuele competitie niet gaan baseren op 1 seizoen, je zou dan de laatste 4/5 seizoenen erbij moeten pakken voor zo'n belangrijke verandering



Mag ik je eraan herinneren dat AZ A1 (onder 19) nog nooit kampioen is geworden? En PSV recent nog en vaak 2e word achter Ajax. Dus dit gaat niet helemaal op.
Tis meer een constatering van mijn kant dat onze Belgische vrienden az onderschatten. Als eredivisie volger zal je toch met me eens zijn dat deze gasten het goed voor elkaar hebben de afgelopen 2 seizoenen. Wie er beter is boeit me minder, maar met de huidige selecties van psv en az zou ik eerder az bovenin verwachten (en ik begrijp dat de transferperiode nog moet komen).
 
Reactiescore
757
AZ wordt zeker niet onderschat in België. Ik heb ze zien spelen tegen Antwerp en het is best een stevige ploeg. Wie dat kan opbrengen tegen Antwerp is een sterke tegenstander.

Zowel de supporterskern als de spelerskern va AZ wordt zeker niet onderschat in België!
 
Reactiescore
534
Tis meer een constatering van mijn kant dat onze Belgische vrienden az onderschatten. Als eredivisie volger zal je toch met me eens zijn dat deze gasten het goed voor elkaar hebben de afgelopen 2 seizoenen. Wie er beter is boeit me minder, maar met de huidige selecties van psv en az zou ik eerder az bovenin verwachten (en ik begrijp dat de transferperiode nog moet komen).

Mee eens hoor! AZ moet zeker niet onderschat worden en ik denk dat ze (kwa algemeen) Feyenoord hebben ingehaald. Ik denk ook oprecht dat AZ dit seizoen kampioen was geworden.
 
Reactiescore
1.468
Dit heeft AZ dan weer totaal niet, hiermee komen ze niet eens in de top 5 van NL.
Niet eens in de top 10 denk ik zelfs.


AZ wordt zeker niet onderschat in België. Ik heb ze zien spelen tegen Antwerp en het is best een stevige ploeg. Wie dat kan opbrengen tegen Antwerp is een sterke tegenstander.

Zowel de supporterskern als de spelerskern va AZ wordt zeker niet onderschat in België!
Die wedstrijd tegen antwerp is 1 van de slechtste wedstrijden die ik de afgelopen 3 jaar van AZ heb gezien, dus ik zou je oordeel daar niet te veel op baseren.
 
Reactiescore
757
En kunnen de modjes misschien stoppen met het liken van elkaars posts? Niet eerlijk tegenover de rest nu de reactiescore echt telt..
 
Bovenaan