Voetbal

Reactiescore
757
In België willen ze nu misschien met 20 teams een competitie gaan starten.. Worden we de nieuwe premier league..? :biggrin:
 
Reactiescore
1.699
Nee. Europese tickets gaan per competitie. Straks mogen we op europese avondjes gaan juichen voor club en gent xd EN AJAX!!!!!!
 
Reactiescore
1.276
Belgische clubs worden wel een beetje overschat hier. Ik denk dat az en psv, zeker in een competitie met hogere basis kwaliteit, beide boven club en gent zullen eindigen in een eventuele beneliga.
 
Reactiescore
1.468
Belgische clubs worden wel een beetje overschat hier. Ik denk dat az en psv, zeker in een competitie met hogere basis kwaliteit, beide boven club en gent zullen eindigen in een eventuele beneliga.
Nou ik vraag me af of PSV überhaupt top 5 zou eindigen in een beneliga in de huidige staat.
 
Reactiescore
534
Beneliga is sowieso onzin. Je denkt toch niet dat ik zin heb om naar Oostende-uit te gaan op me zaterdagavond??????
 

DeletedUser40402

Guest
Oostende zit sowieso niet in de 1e klasse in de beneliga dus komt goed!
 
Reactiescore
999
Belgische clubs worden wel een beetje overschat hier. Ik denk dat az en psv, zeker in een competitie met hogere basis kwaliteit, beide boven club en gent zullen eindigen in een eventuele beneliga.

Onzin dat AZ beter is. Ajax is beter dan Club, PSV ongeveer zelfde niveau als Club (op dit moment), al de rest in Nederland zeker minder. AZ is niveautje Gent/Genk ongeveer.

Beneliga is sowieso onzin. Je denkt toch niet dat ik zin heb om naar Oostende-uit te gaan op me zaterdagavond??????

Heb je wel zin om naar Groningen te gaan dan?
 
Bovenaan