Voetbal

DeletedUser61134

Guest
Uitshirt moet plaatsing van Ziggo logo wat anders.
Ik zie er nu een boze kip met een machinegeweer in :D
 

DeletedUser76756

Guest
Wat mij betreft gaan we voor altijd terug naar het thuisshirt van 2008-2009 en het uitshirt van 2009-2010
img_6056.jpg
ajax_uit_shirt_09-10_1.jpg

Wat betreft het uitshirt niet mee eens, shirt is prachtig zelfs net als de afgelopen jaren.

Ik zie het nut niet van het logo in een print op het shirt doen. Wat @firedrakan al zegt de sponsor gaat er ook over heen en dat is geen gezicht. De kleuren vind ik wel mooi.

Maar gelukkig is het nog niet zo erg als onze Rotterdamse "vrienden" die in AH-shirtjes lopen dit seizoen.
ChJSNu-UYAEknGA.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
3-0 kan gewoon in camp nou. Maar ik denk niet dat juve het uit handen geeft.
 

DeletedUser72524

Guest
Waarom druk maken om de tenues, als je je ook druk kan maken om de EL en een mogelijk kampioenschap.
 

DeletedUser74358

Guest
Juve gaat gewoon door, daar geen twijfels over hoor :)

En over het Ajax tenue verschijnen er altijd 100 mogelijkheden, veelal zelf gemaakt door fans.
 

DeletedUser76756

Guest
Waarom druk maken om de tenues, als je je ook druk kan maken om de EL en een mogelijk kampioenschap.

Ik zou graag zien dat ons aller Ajax ten tonele verschijnt, in de CL door een kampioenschap of winst EL, in een echt Ajax tenue en niet in een door adidas gemaakt gedrocht zoals zo vaak de laatste jaren.
 

DeletedUser60969

Guest
Bedankt, nee niet echt eigenlijk. Blijft een verloren seizoen, maakt de winst van gisteren niet opeens anders
 

DeletedUser72524

Guest
Bedankt, nee niet echt eigenlijk. Blijft een verloren seizoen, maakt de winst van gisteren niet opeens anders

Ach Ajax wordt toch uitgeschakeld door Lyon en dan hebben wij ook een verloren seizoen enig verschil is dat we langer kans hadden.
 
Bovenaan