Voetbal

DeletedUser74358

Guest
Entrada heeft vrijwel nog nooit zo'n animo getrokken inderdaad. Stond zelfs bijna tot de Ziggodome vol met mensen. En ja, zeker beste sfeer, het vak ging weer lekker 90 minuten lang en eindelijk deed het publiek uit andere vakken af en toe ook mee. Maar Pim, daar hoef je geen SCC-houder voor te zijn heur :p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Entrada heeft vrijwel nog nooit zo'n animo getrokken inderdaad. Stond zelfs bijna tot de Ziggodome vol met mensen. En ja, zeker beste sfeer, het vak ging weer lekker 90 minuten lang en eindelijk deed het publiek uit andere vakken af en toe ook mee. Maar Pim, daar hoef je geen SCC-houder voor te zijn heur :p

Ik ben er 5x per seizoen, moeilijk te zeggen dat ik dan weet of t de beste sfeer is. Vandaar
 
Reactiescore
110
De Ligt in de basis :D:D

Blind mag nu snel oprotten.
 

DeletedUser73162

Guest
Dat De Ligt een groot talent is, zal niemand ontkennen, maar om een 17 jarige in de basis te zetten in een WK-kwalificatie duel, valt niet te begrijpen. Ja, we hebben veel blessures, maar zelfs met de weggevallen spelers zou De Ligt geen basis moeten zijn.

Verder verwacht ik een best makkelijke avond, onze voorhoede en middenveld zijn aardig goed bezet.
 
Reactiescore
110
De Ligt is nu al de kluns van de wedstrijd, man man man
 

DeletedUser76756

Guest
95a0916cb644984148ff97f72b0d34fd.jpg


KNVB moet Danny Blind ontslaan en ook zijn trainersdiploma afpakken! Hij heeft de kwalificatie voor het WK 2018 in Rusland verkloot, het zelfvertrouwen van een 17-jarig talent om zeep geholpen en tot overmaat van ramp niet eens RvP geselecteerd! Een clown eerste klasse!
 
Reactiescore
110
Zo, de zoveelste faal in Blind zijn carrière. Opgeruimd staat netjes.
 

DeletedUser72524

Guest
Zo, de zoveelste faal in Blind zijn carrière. Opgeruimd staat netjes.

Volgens mij pas zijn tweede, al is zijn CV als trainer ook niet heel lang:D

Ik hoop trouwens dat Frank de Boer trainer wordt. Enerzijds omdat hij mij capabel lijkt en anderzijds omdat de toestroom van Ajacieden hoog blijft.
 

DeletedUser63354

Guest
Volgens mij pas zijn tweede, al is zijn CV als trainer ook niet heel lang:D

Ik hoop trouwens dat Frank de Boer trainer wordt. Enerzijds omdat hij mij capabel lijkt en anderzijds omdat de toestroom van Ajacieden hoog blijft.

Ja dan gaan we El Ghazi & Kishna weer terugzien in Oranje!
 

DeletedUser76756

Guest
KNVB heeft die Danny voordat hij wegging ook nog 400.000 euro moeten geven. Wat een clown, ik wil ook wel 4 ton voor structureel falen en wanbeleid voeren.
 

DeletedUser63354

Guest
Als Blind een beetje fatsoen in zn flikker heeft geeft hij dat geld gewoon terug. Simpel.
 

DeletedUser72524

Guest
Lekker man, al die kakkerlakken lijken wel drugskoppen.

Foxsport mag ook een keer objectieve analisten regelen, of in ieder geval geen Bruggink. Geen vrijetrap bij de goal als er 4 kakkerlakken op 1 Ajacied vliegen en geen geel voor El Kakkerladi als hij een tackle met snelheid de bal niet raakt en zijn been hoger houdt dan hij zou moeten om de bal te raken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76756

Guest
Kleuren waren al een tijdje bekend, maar dit schijnt het nieuwe uitshirt voor Ajax te worden volgend seizoen.
voetbalshirts_ajax_2018%20%282%29.jpg
Ik dacht dat het dieptepunt met dit shirt bereikt was maar het kan dus blijkbaar nog erger.
s08218_1.jpg
En alsof dat nog niet genoeg is, wordt ons thuisshirt nog harder verkracht.
CzA9iQJW8AAFwjx
- Doorbroken rode baan
- Rood logo i.p.v.
latest
- Geen rood uiteinde aan mouwen
En zo kan ik nog wel even doorgaan....
 

DeletedUser72524

Guest
Kleuren waren al een tijdje bekend, maar dit schijnt het nieuwe uitshirt voor Ajax te worden volgend seizoen.
voetbalshirts_ajax_2018%20%282%29.jpg
Ik dacht dat het dieptepunt met dit shirt bereikt was maar het kan dus blijkbaar nog erger.
s08218_1.jpg
En alsof dat nog niet genoeg is, wordt ons thuisshirt nog harder verkracht.
CzA9iQJW8AAFwjx
- Doorbroken rode baan
- Rood logo i.p.v.
latest
- Geen rood uiteinde aan mouwen
En zo kan ik nog wel even doorgaan....

Wat betreft het uitshirt niet mee eens, shirt is prachtig zelfs net als de afgelopen jaren. Thuis shirt is inderdaad verneukt.
 
Bovenaan