Viva vs BB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je vergeet alleen dat Cosmooken nooit in Revo. heeft gezeten en ik pas een maand na de barbaren van Cosmooken op QQ'tje ben komen spelen;)

Wat heeft dat account met hacken of BSen te maken?
Jij ging weg en inF startte toen een mass om je weg te spelen. Is geen hack bijgekomen en ook geen BSen.. Of zie ik nu wat over het hoofd?
 

DeletedUser23694

Guest
Even teruglezen waar het allemaal op sloeg, misschien kom je daarna een keer met een slimmer antwoord;)
 

DeletedUser

Guest
+1
sFi_rock-gun.gif
 

DeletedUser

Guest
grote mond voor een stam die eerder falende massa's uitvoerde op spelers die momenteel in Dei zitten :eek:

Eerder falende massa's?? Er faalde er maar 1, die op christa. Op de overige ex-leden van S? waren ze een succes.;)

Nu zul je wel met argumenten komen dat dit niet kwam door TEVA, maar dat dit andere oorzaken had. Feit is dat we veel dorpen hebben overgenomen.

S? faalde toen zelf ook met de massa op xzee. Na de eerste aanvalsgolf die welgeteld duurde van 28-01 tot 02-02 was de fut er ook uit en kon xzee er weer boven opkomen. Als S? toen had doorgezet was xzee van de kaart geveegd
 

DeletedUser

Guest
Eerder falende massa's?? Er faalde er maar 1, die op christa. Op de overige ex-leden van S? waren ze een succes.;)

Nu zul je wel met argumenten komen dat dit niet kwam door TEVA, maar dat dit andere oorzaken had. Feit is dat we veel dorpen hebben overgenomen.

S? faalde toen zelf ook met de massa op xzee. Na de eerste aanvalsgolf die welgeteld duurde van 28-01 tot 02-02 was de fut er ook uit en kon xzee er weer boven opkomen. Als S? toen had doorgezet was xzee van de kaart geveegd

'k geloof dat er net werd gekritiseerd op S? - TEVA gekibbel, geef ff het goeie voorbeeld aan Viva en BB mike, ander topic mkay :p
 

DeletedUser

Guest
'k geloof dat er net werd gekritiseerd op S? - TEVA gekibbel, geef ff het goeie voorbeeld aan Viva en BB mike, ander topic mkay :p


pff ik begon er niet mee :(

Je weet het, een actie geeft reactie. Als de actie uitblijft volgt er van mijn kant ook geen reactie ;)

Spreek in het vervolg de correcte persoon erop aan!!

p.s. Als je dit al gekibbel vind kun je het AF net zo goed afschaffen. Er wordt iets beweerd, wat in mijn ogen niet klopt. Hierop reageer ik zonder modder te gooien of op de persoon te spelen. Hiervoor is het AF ook bedoeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14549

Guest
Eerder falende massa's?? Er faalde er maar 1, die op christa. Op de overige ex-leden van S? waren ze een succes.;)

Nu zul je wel met argumenten komen dat dit niet kwam door TEVA, maar dat dit andere oorzaken had. Feit is dat we veel dorpen hebben overgenomen.

S? faalde toen zelf ook met de massa op xzee. Na de eerste aanvalsgolf die welgeteld duurde van 28-01 tot 02-02 was de fut er ook uit en kon xzee er weer boven opkomen. Als S? toen had doorgezet was xzee van de kaart geveegd

1. neen, ik denk dan ook aan die op toendra, lienee, ...
die overige leden van S? een succes?
die 2 kleine spelertjes met verdeelde clusters?
ja, mijn complimenten daarvoor :eek:

2. doe ik toch niet? :rolleyes:

3. inderdaad, maar dat deden ze helaas niet... maar dan kijken we nu naar Djotten en hoe die eruitziet op korte periode.
slecht deff werk van TEVA? ;)
 

DeletedUser

Guest
En ik maar denken dat het hier over de oorlog tussen Viva en BB ging ipv TEVA en S?.. zal wel weer aan mij liggen dat ik niet actief genoeg AF lees :p
 

DeletedUser38965

Guest
1. neen, ik denk dan ook aan die op toendra, lienee, ...
die overige leden van S? een succes?
die 2 kleine spelertjes met verdeelde clusters?
ja, mijn complimenten daarvoor :eek:

2. doe ik toch niet? :rolleyes:

3. inderdaad, maar dat deden ze helaas niet... maar dan kijken we nu naar Djotten en hoe die eruitziet op korte periode.
slecht deff werk van TEVA? ;)


je info is drama XD..toendra is geedeld enhoe.
het duurde allemaal wel lang, papsnoetie was ook de lul dankzij Teva... helaas is het zo dat in TW de dode weer tot leven komen. wat lienee betreft hebben wij niet doorgezet na onze massa dit omdat Prinse wessy aan de beurt was..;p

ps. op welke acc speel jj eigenlijk.?
 

DeletedUser

Guest
je info is drama XD..toendra is geedeld enhoe.
het duurde allemaal wel lang, papsnoetie was ook de lul dankzij Teva... helaas is het zo dat in TW de dode weer tot leven komen. wat lienee betreft hebben wij niet doorgezet na onze massa dit omdat Prinse wessy aan de beurt was..;p

ps. op welke acc speel jj eigenlijk.?

en die failde ook(op wessy)
 
Reactiescore
980
Best wel ironische dat S? en TEVA leden nu aan het bekvechten zijn in het topic van Viva VS BB waar Bornix commentaar op had... :D
 

DeletedUser

Guest
Best wel ironische dat S? en TEVA leden nu aan het bekvechten zijn in het topic van Viva VS BB waar Bornix commentaar op had... :D

1) S? bestaat niet meer
2) Christa89 was al voor het verdwijnen van S? weg.
3) Brecht had dat niet moeten posten
4) Ik houd me er buiten?
 

DeletedUser

Guest
grote mond voor een stam die eerder falende massa's uitvoerde op spelers die momenteel in Dei zitten :eek:

Best wel ironische dat S? en TEVA leden nu aan het bekvechten zijn in het topic van Viva VS BB waar Bornix commentaar op had... :D

Kijk maar eens in het topic mijlpalen, daar doen jullie hetzelfde ;)

Als er in mijn ogen (lees post hierboven van Busser) een onterechte bewering wordt gemaakt dan reageer ik daar op, en dan maakt het mij niet uit welk onderwerp de openingspost had.
 

DeletedUser14549

Guest
je info is drama XD..toendra is geedeld enhoe.
het duurde allemaal wel lang, papsnoetie was ook de lul dankzij Teva... helaas is het zo dat in TW de dode weer tot leven komen. wat lienee betreft hebben wij niet doorgezet na onze massa dit omdat Prinse wessy aan de beurt was..;p

ps. op welke acc speel jj eigenlijk.?

toendra werd geëdeld na wekenlang beuken, als het niet langer was.
toen sake van het account ging/er nieuwe spelers opkwamen, lukte het pas.

we zien ook dat papsnoetie er meer bovenop was gekomen, dat laat je normaal niet gebeuren als je de middelen daartoe hebt ;)

TEVA probeert zoveel mogelijk massa's uit te voeren op zo'n kort mogelijke tijd.
Wanneer er geen vooruitgang wordt geboekt wordt er opeens overgeschakelt op een ander doelwit.
zie maar naar lienee, en er werd na enkele verliezen op prince wessy overgeschakeld.
zo ook bij christa89 en snel naar ohleric.

Zonder oog voor strategie schakelen ze snel over en vallen ze slechts aan met de helft of minder, van de clears die er normaal hadden gestaan ;)
1 week wachten, clears weer opgebouwd en vooruitgang was er zeker :eek:

en die failde ook(op wessy)

+1 :p
 
Reactiescore
980
1) S? bestaat niet meer
2) Christa89 was al voor het verdwijnen van S? weg.
3) Brecht had dat niet moeten posten
4) Ik houd me er buiten?

1: Ex S?
2: Maar deed altijd mee aan de kant van S?, dus niet direct een verschil.
3: ja
4: Ging eerder om de ironie dat je vertelt dat BB en Viva teveel modder naar elkaar gooien, en S? en TEVA het al hadden bij gelegd en geen onfatsoenlijk topic meer nodig hadden. Al een punt hadden gezet bij het vechten op het AF. en dat er vervolgens een aantal oud S? leden en TEVA leden hier weer in gevecht te zien gaan.

Kijk maar eens in het topic mijlpalen, daar doen jullie hetzelfde ;)

Als er in mijn ogen (lees post hierboven van Busser) een onterechte bewering wordt gemaakt dan reageer ik daar op, en dan maakt het mij niet uit welk onderwerp de openingspost had.

Het iets zeggen, en het tegenovergestelde gebeurd direct zonder dat je er zelf mee te maken heeft. Alle antwoorden hebben zo zijn reden, vond het alleen wat ironische dat TEVA en S? weer conflict hadden (Zie punt 4). ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
jongens laten we het bij deze oorlog houden :p

Of die van NG en ROFL.

Dat zijn tenminste stammen die nog echt in oorlog zijn :D
 

DeletedUser

Guest
jongens laten we het bij deze oorlog houden :p

Of die van NG en ROFL.

Dat zijn tenminste stammen die nog echt in oorlog zijn :D

Heeft geen nut om nog over deze oorlog te praten aangezien Viva morgenavond (donderdag) wordt opgeheven... dus praat maar lekker over TEVA en S? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan