Viva vs BB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Werkt inderdaad 2 kanten op ;)
Actie = reactie.
Zal nog wel een tijdje blijven doormodden, aangezien dit al bestaat sinds REvo en inf

Rumicup haalde hier al aan, om alle Viva & BB leden een forumban te geven om af te koelen, helaas zie ik dit niet gebeuren. Enigste moment waarop het nog rustiger zal worden tussen beide stammen, is als beide stammen elkaar ingame even met rust zullen laten, ze even hun eigen spel spelen, en tijdelijk "vrede" zullen aangaan. In de hoop in de oorlog die erop volgt, het veel beter zal verlopen op het AF.

Ik weet, dat dit zeer raar moet klinken vanuit Viva kant, gezien we nu oorlog aan't verliezen zijn + Original die elke dag veel dorpjes verliest, maar na verloop van tijd, moet er wel een mogelijke oplossing zijn, de twee stamleidingen moeten maar eens rond de tafel gaan zitten, het gedrag van sommigen gaat er inderdaad over.

Eerlijk is eerlijk: +2;)

Eindelijk iemand die het geheel bekijkt;)

Heb ik altijd proberen doen.

Zoals ik zei, geef ik eerlijk toe. Echter is het daar niet zo erg uit de hand gelopen. Topic is dicht en er gaat ook geen nieuwe open. Terwijl er toch nog wel NG-TEVA gaande is.

Het overige wat je zegt vind ik heel mooi bekeken en ik hoop dat je die visie ook kan overbrengen naar de andere leden, en de andere zijde.

Het is meermaals uit de hand gelopen, tussen S? kant en Teva kant, kon er ook op bepaald moment niet meer serieus gepraat worden hier op het Algemeen Forum, en ingame was dit ook niet veel beter;)

& Bedankt:D
 

DeletedUser

Guest
Rumicup haalde hier al aan, om alle Viva & BB leden een forumban te geven om af te koelen, helaas zie ik dit niet gebeuren. Enigste moment waarop het nog rustiger zal worden tussen beide stammen, is als beide stammen elkaar ingame even met rust zullen laten, ze even hun eigen spel spelen, en tijdelijk "vrede" zullen aangaan. In de hoop in de oorlog die erop volgt, het veel beter zal verlopen op het AF
Bedankt:D

Jouw eerdere post zei inderdaad alles:
Iets met vergeten van respect ;)
Bans zal inderdaad niet heel snel gebeuren denk :p
 

DeletedUser

Guest
misschien beter een slotje erop laten zetten hier.

want zo blijkt kan deze discussie en vingerwijzen nog erg lang doorgaan, en enimand berijkt er iets mee.

Beter laat de bijltjes en lc lopen, en vecht het zo uit.

wat gebeurd is en blijft zeer spijtig, Maar daar zal niemand meer iets aan veranderen, want zoals iced al zei B3rr3x zal compleet BB worden.

Ik hoop dan ook dat viva deze kan behouden,en zo toch nog iets aan die dorpen hebben. en de speler op b3rr3x een ander account binnen viva zal en kan krijgen.

Dus vanaf nu beetje respectvol met elkaar omgaan, ondankst het verleden.....

En in de toekomst als 1 van de desbetreffende stammen een topic wilt. kunnnen ze die zelf ook openen zonder dat een buitenstaander dit gaat doen. Dit brengt totaal niets dan onrust op het af
 

DeletedUser

Guest
een slotje zal helaas niks uitmaken.. zal gewoon doorgaan in andere topics :s
 

DeletedUser

Guest
Dat ligt aan de personen zelf den kik dan toch..


En een tijdelijke vrede, tja weet niet of dat mogenlijk is na het verleden van bede stammen, echter de leiding moet zeker eens om de tafel zitten.. ingame pm-skype-msn-? en zo met elkaar praten dat het op het AF rustig blijft tussen beiden, mag zeker wat gezegd worden maar dan met respect.

maar zeker geen slecht idee Cadiwoon Kosto
 

DeletedUser

Guest
ik probeer nu wat te regelen met de "Leiding" van BB. ik hoop alleen dat dit gaat lukken, ik doe tenminste men best ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee das probleem ook denk ik. Je "denkt" iemand te hebben die je vertrouwt!
Zorg iig voor dat email op jouw blijft staan! Dus nooit een andere email adres aannemen!
Denk idd ook niet dat dat de oplossing is...
Denk dat je dan eerder moeten denken
* aan max1 co (wat niet realiseerbaar is)
* Strenger optreden tegen hacken/naaistreken

E-mail stond op mijn naam, gegevens lagen bij een vertrouweling voor een eventuele back-up tijdens mijn afwezigheid, ik had maar 1 CO...

Ken het verhaal niet en (uiteraard) geen mod op w14
Als inderdaad ruzie onstaat: ww veranderen! Kan die iig er niet meer op
(ja is simpel gezegt ja)

Meteen na mijn 3 dagen ban heb ik het wachtwoord verandert

Dat blijft een lastig punt ja.
In deze (hacken) is best moeilijk te zien hoor. Zijn een aantal dingen waar we opletten bij een hack.
Echter begint nog steeds bij jezelf :eek:

Nogmaals, het is geen hacken maar backstabben. En ja, via IP's was gezien dat mijn CO het heeft gedaan, maar je bent verantwoordelijk voor je CO's...
 

DeletedUser55878

Guest
Dat TEVA vs S? ook niet leuk was geef ik eerlijk toe ;) Maar daar hebben uiteindelijk toch beide partijen gewoon om een slotje gevraagd. Als jullie dat nou zouden doen, en of een fatsoenlijk topic openen daarna, of er gewoon mee stoppen. Je zegt zelf dat er veel belachelijke posts bij zitten, en dat het nieteens de bedoeling was om met modder te gaan gooien. Wees dan de grote man en stop ermee.

Als je er over gaat klagen, weet dan wel waar over je klaagt. En volgens mij kwam er pas een slotje op toen S? gevallen was. Is het einde van Inf nabij kwam ook een slotje op toen inf gevallen was (met ook wat aardige woorden op het einde.). Dus ja....


Van mij part mag hier een slotje op

Niets mis mee, maar een oorlogsverklaring behoord gemaakt te worden door 1 van de betrokken partijen, dus hoort er een slotje op.
Slotje dus!



Zoals ik zei, geef ik eerlijk toe. Echter is het daar niet zo erg uit de hand gelopen. Topic is dicht en er gaat ook geen nieuwe open. Terwijl er toch nog wel NG-TEVA gaande is.

Het overige wat je zegt vind ik heel mooi bekeken en ik hoop dat je die visie ook kan overbrengen naar de andere leden, en de andere zijde.

Ging er dan wel een topic open vanuit BB of Viva over de oorlog? Neen! 2 keer gevraagd om een slotje waar de topic eigenaar tegen was. Uiteindelijk weer verlenging van het moddergooien. En meerdere, tot velen keren antwoorden dat dit topic niet geopend zou mogen worden door The Asgard -> kort gezegd, slotje.

El Prestigio
 

DeletedUser

Guest
Rumicup haalde hier al aan, om alle Viva & BB leden een forumban te geven om af te koelen, helaas zie ik dit niet gebeuren. Enigste moment waarop het nog rustiger zal worden tussen beide stammen, is als beide stammen elkaar ingame even met rust zullen laten, ze even hun eigen spel spelen, en tijdelijk "vrede" zullen aangaan. In de hoop in de oorlog die erop volgt, het veel beter zal verlopen op het AF.

Ik weet, dat dit zeer raar moet klinken vanuit Viva kant, gezien we nu oorlog aan't verliezen zijn + Original die elke dag veel dorpjes verliest, maar na verloop van tijd, moet er wel een mogelijke oplossing zijn, de twee stamleidingen moeten maar eens rond de tafel gaan zitten, het gedrag van sommigen gaat er inderdaad over.

Die forum ban was ietewat sarcastisch bedoeld, maar gezien de reacties heeft het wel de uitwerking gekregen die ik hoopte;)

Als jij het voor elkaar krijgt dat BB en VIVA elkaar wat minder af gaan zeiken(hoeft niet op te houden das onmogelijk) dan is het voor de neutrale toeschouwers ook wat leuker/interesanter te lezen;)
 

DeletedUser

Guest
Is er niet wat te doen met beveiligings aanvragen?
Bij de meeste online spellen moet je meestal (In geval van hacken) bepaalde info opgeven: Datum van acc creatie, Beveiligings vragen. Eventuele screenshots van het account (In het geval van TW een screeny van je vriendenlijst of iets waar een VV niet bij kan)
PayPal/Rekening nummer ivbm natrekken van PA betalingen. IP Adres en evt IP veranderingen etc etc.

Voor een co zou je als bewijs juist WEL MSN en Skype gesprekken mogen invoeren, alleen dan wel in de vorm van een screenshot.

is er uberhoubt wel een standaard vragenlijst voor gevallen van hacken/Backstabben? Zou (Naar mijn mening) zeker wel nuttig kunnen zijn..
 

DeletedUser

Guest
Die forum ban was ietewat sarcastisch bedoeld, maar gezien de reacties heeft het wel de uitwerking gekregen die ik hoopte;)

Als jij het voor elkaar krijgt dat BB en VIVA elkaar wat minder af gaan zeiken(hoeft niet op te houden das onmogelijk) dan is het voor de neutrale toeschouwers ook wat leuker/interesanter te lezen;)

Dat is mijn doel ja.. Maar of het gaat lukken :p Ook in BB hebben we een stel stijfkoppen zitten. eens kijken of er shot in kan komen ^^
Propoganda dat kan denk ik wel, alleen dan (Zoals iemand hier eerder opmerkte) wel met respect. en ik weet gewoon dat juist dat respect is verwaterd door vermoedens aan beide kanten.. Heel jammer :s
Maar ik denk dat er wel een kleine kans van slagen is ;)
 

DeletedUser55878

Guest
is er uberhoubt wel een standaard vragenlijst voor gevallen van hacken/Backstabben? Zou (Naar mijn mening) zeker wel nuttig kunnen zijn..

Kan makkelijk worden vervalst, of het nou met de juiste redenen waren of de onjuiste. En voor de rest houdt het hacken tegen, maar geen backstabs zoals dubbelaccounting + scheld pm's, etc. En volgens de regels ben je verantwoordelijk voor je co, dus of hij word gezien als co of niet. Maakt weinig uit met het support systeem dat TW hanteert (merk ik meestal, heel soms niet).

El Prestigio
 

DeletedUser

Guest
Kan makkelijk worden vervalst, of het nou met de juiste redenen waren of de onjuiste. En voor de rest houdt het hacken tegen, maar geen backstabs zoals dubbelaccounting + scheld pm's, etc. En volgens de regels ben je verantwoordelijk voor je co, dus of hij word gezien als co of niet. Maakt weinig uit met het support systeem dat TW hanteert (merk ik meestal, heel soms niet).

El Prestigio

Daar moet dan dus een uitzondering voor worden gemaakt.. en zulke dingen kunnen worden vervalst en daarom is het juist belangrijk dat er vragen gesteld worden die alleen de eigenaar kan weten. Bijvoorbeeld: Naam opgegeven bij creatie van het acc. Beveiligings vragen gesteld bij creatie account. Oorspronkelijke WW (Indien je die nog weet) oorspronkelijke email etc etc en dan ook meer info moeten geven bij het creeren van een account.

Nu moet je alleen een IGN, WW en email in te vullen.. Heel veilig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan