Vision vs. ~FFC~

DeletedUser63651

Guest
Succes met die frieten dan want de meeste vlinders leven maar 2 tot 3 weken:p
-----------------------------------------------------------------------------
ENJOY THE INVASION
 

DeletedUser

Guest
Succes met die frieten dan want de meeste vlinders leven maar 2 tot 3 weken:p
-----------------------------------------------------------------------------
ENJOY THE INVASION

Misschien had ik erbij moeten vertellen dat ik vanzelfsprekend ook een boeddhistische reïncarnerende vlinder ben. Because I go and come back, as nature orders me to ;)
 

DeletedUser46057

Guest
Jep, de kopstukken van de stam zijn lang geleden gestopt. De dragers van de stam, de pilaren :). En zo kan ik nog wel een aantal woorden verzinnen. Een grote klap op een verkeerd moment. Maar wonder boven wonder zijn we er bijzonder sterk uitgekomen, veel sterker dan ik had verwacht. Mede dankzij nieuwe aanwas van spelers, en goed werk van achterblijvende spelers.

Vision was altijd sterk, maar het was nog geen uitgemaakte zaak. Lief en FFC waren ook sterk, ooit. Nu zijn ze zwak. Vision is nu verreweg het sterkste en staat ver boven de andere twee grootmachten. Eigenlijk is de spanning er ook af voor ons. Maar ja, her en der nog wel leuk daar waar verzet nog wel getoond wordt :).

ik ben niet gestopt hoor!!! haha
Wonder? ookal waren er een paar belangrijke spelers gestopt de stam bleef bestaan en ging er voor de vol 1000% voor en dat geeft resultaten :D
verkeerd moment, maw lastig zeker, zowel LIEF, FFC en A-team was ons vol aan het aanvallen. er zijn zeker momenten geweest dat de aantal account waar de teller boven de 1000, niet meer op 1 hand was te tellen. zoiets doorsta je op mentaliteit!!! er is geen account over de kop gegaan :D

Vision is een stam en FFC en LIEF zeker niet, kijk maar naar de spelers die telkens op BB gaan, of een stam verlaten. bij Vision 0 !!!
spanning op een andere manier gaat er zeker nog wel komen Exca;) nu bijna A-Team weg is, kunnen we eens een paar van die interne geilers van hun troon stoten in de Top kwa punten..... hehehe :cool:

Met de lieve Groetjes Jonkos!!!

Ps, (aan mij lieve vriendin!) Wat jij kan kan ik ook, alleen beter.
 

DeletedUser50192

Guest
Ik hoop het Jonkos! Er zitten wel een paar FFCers die niet zomaar weg zijn te krijgen. Dus er komt nog wel wat leuk werk voor me aan, als ODA koning van W11 ;). En ik moet die eer wel hoog houden! Haha.

Ook wij hebben stamverlaters hoor jonkos, alleen hebben ze bij ons het fatsoen niet op barbaar te gaan of uit de stam te stappen, maar een vv achter te laten en te stoppen met TW :). Maar elke stam heeft problemen, wij ook. Alleen zijn onze problemen veel kleiner (blijkbaar) en kunnen we het met zijn allen goed opvangen. En we hebben een goede sterke harde kern en een goede sterke buitenrand :D.
 

DeletedUser50192

Guest
Ik wil je dat best antwoorden, maar weet niet hoe mijn stamgenoten daarover denken :).
 

DeletedUser

Guest
[SUP][/SUP]
Pff, je moest eens weten hoeveel wij per maand extra moeten betalen voor premium.

Die PA is een echte pest aan het worden inderdaad...

Gelukkig ben ik vandaag een steenrijke pony uit Roemenië zodat ik me hierover niet druk hoeft te maken :D
 

DeletedUser27685

Guest
Jep, de kopstukken van de stam zijn lang geleden gestopt.
Zoveel zijn er nu ook weer niet gestopt. De meesten zijn er nog en zijn op de een of andere manier met Vision betrokken, vaak zonder dat je het door hebt. Alleen op tw vlak was het een beetje saai toen, gecombineerd met thesis en examens en dergelijke moest 't wat kalmer aan gebeuren voor verschillende spelers.

Pff, je moest eens weten hoeveel wij per maand extra moeten betalen voor premium.
Ah, we krijgen wel groepskorting :D


@leisele: ga elders trollen of dien een supportaanvraag in. We laten alles netjes goedkeuren en volgen de regels zoals het hoort. Niet zoals enkele andere stammen die herhaaldelijk valsspel maar al te graag tolereren en nog gaan verdedigen ook.

"Vision moet het tw team wel omkopen want wij gaan op ons bek. Dat ruikt ernstig naar corruptie." lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61408

Guest
Tot nu toe loopt de massa van FFC als een sneltrein op een spoor zonder elektriciteit :D
 

DeletedUser46057

Guest
Juist, en dan beginnen we aan het serieuze werk, aka het wegvegen van betweterige eikels...

ik vind jouw ook heel schattig :) en lief!

xxxxxx Jonkos

@ Anaid, ik ben maar een klein slaafje....
 

DeletedUser27055

Guest
Misschien kunnen ze beter fuseren, staan ze ook weer meteen op nummer 1 :p

ha neen hé, zo werkt het dus niet;

Ik heb elders al gelezen dat ik enkel maar de ongekroonde internkoning van deze wereld ben, en die eer eis ik dus wel volledig zelf op; op dat punt zal ik uiteraard geen enkele concurrentie dulden.

Alle respect voor wie meer ODA en ODD heeft, op die stats kan ik enkel maar geilen (maar dat doe ik eigenlijk niet).

Deze wereld heeft op dit ogenblik alles in zich voor het ultieme eindspel: internen van het dode hout, consolideren van verworven posities, bouwen van bruggenhoofden waar mogelijk.

Wie dat nu nog niet doorheeft begint beter op wereld 30, waar het aangename bezit van 1 dorpje allicht tot minder kopzorgen zal leiden.

Voor wie zal overblijven: Enjoy !

TT, de huidige numero Uno (haha, klinkt lekker irri toch :)

Btw, 't is maar voor te lachen hé...
 
Bovenaan