Vision vs. ~FFC~

DeletedUser

Guest
:D:D

Jij kan me altijd wel vermaken Obli. Alle andere grote jongens in Vision zijn altijd lief en zo maar jij niet^^
 

DeletedUser30312

Guest
Heb je aandelen in ze? Je lijkt er aardig diep in te zitten...

Jaloers dat je niet in het Visionkamp zit?

Kijk naar de stats en je ziet dat Vision veel beter presteert als FFC en LIEF logisch dus dat Flos onze kant kiest
 

DeletedUser

Guest
Maak je geen zorgen, jaloezie is ver te zoeken. Viel me enkel op dat mr. Flos bijzonder vaak z'n vingers in het zwarte gat van enkele Visionairs stopt...
 

DeletedUser30312

Guest
Maak je geen zorgen, jaloezie is ver te zoeken. Viel me enkel op dat mr. Flos bijzonder vaak z'n vingers in het zwarte gat van enkele Visionairs stopt...

Bij mijn weten hebben we geen zwarte gaten in Vision.
 

DeletedUser

Guest
Mijn voorkeur ligt sterk bij Vision omdat dat ten eerste de beste stam is, ten tweede de fairste stam en ten derde omdat ik er kort ingezeten heb.
 

DeletedUser50192

Guest
:D:D

Jij kan me altijd wel vermaken Obli. Alle andere grote jongens in Vision zijn altijd lief en zo maar jij niet^^

Dat denk jij ;). Ik lijk misschien heel lief voor sommigen, maar eigenlijk ben ik dat totaal niet :p.

Als wie heb jij kort in Vision gezeten, en in welke periode was dat?
 

DeletedUser27685

Guest
Heel even als co bij Useless dacht ik.

@Flow: zo LIEF zijn ze nu ook weer niet, ze geven immers geen dorpjes af :p
 

DeletedUser27685

Guest
Oeps. Heb ik nu echt "Flow" geschreven? Sorry daarvoor Flos! Ben een beetje moe vandaag :)
 

DeletedUser

Guest
Dat denk jij ;). Ik lijk misschien heel lief voor sommigen, maar eigenlijk ben ik dat totaal niet :p.

Als wie heb jij kort in Vision gezeten, en in welke periode was dat?

Jij bent iets minder lief inderdaad:p Maar Gompio is zo'n extreem correct persoon die het opbrengt om tegen de grootste idioten nog semi-vriendelijk te doen bijvoorbeeld.

Dat was kort na de val van Zero, zoals Obli zei als co bij Useless. Ik was alleen niet zulke extreem grote accounts gewend. Stam is wel helemaal mijn smaak dus:) Volg het wel nog via twstats.
Heel even als co bij Useless dacht ik.

@Flow: zo LIEF zijn ze nu ook weer niet, ze geven immers geen dorpjes af :p
Haha bij mij geeneens pun intended^^

Flow kan niet hè schande dit.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo heb ik geen reputatie om opponenten te bespuwen en te vertrappelen als het achterlijke insect dat ze zijn?

*laat zijn minister van propaganda fusilleren*
 

DeletedUser

Guest
bla bla bla

Ik herinner me nog hoe Michel vroeger stond te krijsen als een varken wanneer ie aangevallen werd. 't Was zo'n paniek dat hij er niet eens in slaagde om de VV bij de juiste persoon te plaatsen. Uiteindelijk heeft ie zijn VV'ers en stamgenoten een mes in de rug gestoken en is hij huilend komen aankloppen bij de vijand in ruil voor dorpjes. Ik ben benieuwd hoe 't zal zijn als we hem eens aanvallen. Breng alvast een dweil mee voor de traantjes.

Ik denk dat we beter een irrigatiekanaal kunnen aanleggen. Dan kunnen onze boerderijen ook weer floreren met graan en meel :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gedurende die inactieve weken inderdaad niet veel spelers opgeëdeld.
 
Bovenaan