[Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

Reactiescore
3.586
Als ik iets had was ik wel met iets gekomen zoals zo vaak. Mss moet de andere spelershelft wat actiever deelnemen zodat het spelersveld wat groter is.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.030
beetje druk gehad deze avond en heb nu niet de energie om alles bij te lezen vrees ik??
TLDR: sommigen stemmen op mij maar zijn nergens te bekennen als ik reageer. Bappos en ik verdenken Jokersbrain. Jokersbrain verdenkt mij, maar heeft tenminste nog de mannelijkheid om te reageren.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.030
Triest dat een simeco op discord zit te spammen maar te beroerd is hier te kijken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.014
Ik baal er ook van, dat er zo weinig mensen actief zijn..laat staan online.

maar dat woordgebruik is niet nodig.
 
Reactiescore
1.278
Sorry ik was trainen. Net terug en wel tussendoor even gekeken wat er speelde. Heeft mij me stem niet meer doen wijzigen en dus verder niet meer gereageerd.
 
Reactiescore
534
Lynch/lunch uitslagen komen iets later vandaag mvg
 
Reactiescore
534
Deadline (al even geleden)

Nonkel had het zwaar te verduren vandaag. Was hij écht over gestapt naar het TW Team? Of is hij toch een normale wereldspeler. Zou er iemand bewijs hebben? Het bleek niet zo te zijn. We zullen het voorlopig nog niet weten. Maar wie dan wel? Tomatosaus. We kiezen Tomatosaus begonnen Nonkel en Simeco in koor. De schaapjes volgden.

Lynch: Tomatosaus was Famdecibel.

Dash > Nonkel X
Joker > Nonkel X
Mike > Nonkel X
Bappos > Nonkel X
Bekendmaking Nonkel niet gezien
Rukurt > Nonkel X
Antrax > Nonkel X
Simeco > Nonkel X
Nonkel > Pastasaus
Bappos > Joker X
Rukurt > Mike
Simeco > Pastasaus
Candiu > Joker
Antrax > Pastasaus
Joker > Pastasaus
Dash > Pastasaus X
Bappos > Joker
Dash > Joker
Fam > Pastasaus
Pastasaus > Joker
Mike > Simeco

Mike: 1
Simeco: 1
Joker: 4
Pastasaus: 5 (BM)

Terwijl het vandaag druk was op het forum was het TW team opzoek naar mensen die iets ban-waardigs posten. Met deze drukte moet het toch wel lukken? En ja hoor: Miketijger noemde iemand een sukkel. Permban waardig.

Permban (lunch): Miketijger was Antraxxol
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.586
Grote complimenten aan Nonkel! En ik heb mezelf al een hele hoop meer bewezen goedje gemaakt.
 
Reactiescore
3.586
Hiermee kunnen we ook stellen dat Materlotte, Nonkel niet gezien heeft. Materlotti gaat vol voor Nonkel, Nonkel vol ongeloof en wilt zich zelfs uitschrijven, leek oprecht. Dit kan 2 dingen betekenen, hij was de rol van Duckje en als die rol bekeken word komt er burger te staan en was hierbij dus heel ontgoocheld want Materlotti kon hem niet gezien hebben of Nonkel is gewoon een goedje.

Nu blijkt dat Nonkel iemand uit het mod-team gevangen heeft kan hij niet de rol Duckje hebben (hoogstwaarschijnlijk) dus valt die optie af en is hij hoogstwaarschijnlijk een goedje.

En we kunnen meteen eens naar Candiu gaan kijken die op samen met mij o.a op Materlotti ging (waarmee Pastasaus gered werd eerste DL) met het verschil ik vandaag toch op Pastasaus ben gegaan om tegen te gaan ik Pastasaus zou willen redden en Candiu koos om op mij te gaan.
 
Reactiescore
534
DeletedUser2859

Terwijl er veel gebruikers van deleted accounts alweer terugkomen, worden sommige nog altijd gedeleted. Wanneer je niet vaak genoeg online komt moet Innogames vanwege wetgeving je account verwijderen. Wat kun je hieraan doen? Vaker online komen. Helaas snapt niet iedereen dit.

Inactiviteitsdood: Laila was Riprobin
 
Reactiescore
1.704
Hiermee kunnen we ook stellen dat Materlotte, Nonkel niet gezien heeft. Materlotti gaat vol voor Nonkel, Nonkel vol ongeloof en wilt zich zelfs uitschrijven, leek oprecht.
Ik lees ongeveer 10% van het potje. Gister pastasaus gevangen waarvoor geen dank.

Vandaag jokersbreen gevangen. Deze kerel doet interessant op en af. Vervolgens komt hij met deze vaststelling, die notabene door de spellijder himself als dusdanig was bevestigd. Lees je dan nog minder als mijn 10 procent?
 
Bovenaan