[Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

Reactiescore
1.707
ripromy is het zusje van simeco. ik vermoed dat ze stiekem achter zijn pc is gekropen en nobel en eerlijk als simeco is heeft hij haar aangegeven bij de mot?
 
Reactiescore
534
Banhammer

Famdecibel (de rol) was het vanavond weer helemaal zat. Iedereen zit de Discord vol te spammen en het is een keer genoeg. Ze heeft 2 berisping punten uitgedeeld aan @nonkel jos (de speler). Dit betekent dat hij tot 23:00 niet meer mag posten.
 
Reactiescore
559
Is dit een toneelstukje? Stem op laila en 3 min erna reageert ze.

@miketijger wat zijn je argumenten
@laila waarom reageer je nog nergens op niet wens een bm stem terwijl je al wel aan het spelen bent?
omdat ik nog maar net klaar ben met werken en niet wist dat dit potje al begonnen was.
dus had er even vlug doorheen gescrold met de bedoeling zo op mn gemak terug te lezen.

maar ik heb je zin nu paar x gelezen maar vind het een rare zin, vooral het 2de gedeelte
 
Reactiescore
559
Maar met een lynch stem op je kom je meteen te voorschijn ? Hoe zit dat ?
sjee zijn jullie makkelijke stemmen aan het zoeken?

zal gwn toeval zijn, heb niet eens gekeken naar de tijd van die post van mike.
volgende keer zal ik wachten met reageren :p
 
Reactiescore
534
Dit is nog 50 min?
Beetje onzinrol dan.

Voor nu nog niet zoveel effect nee. Maar kan zeker effectief zijn wanneer een stemming spannend word en iemand niet meer zijn stem kan wijzigen of überhaupt plaatsen, zoals nu het geval is ;)

Actie gebeurt elke dag tussen 21:00 en 23:00, afhankelijk van degene die hem instuurt en wanneer ik er ben. Maar het kan dus risicovol zijn om pas laat te stemmen.
 
Reactiescore
3.586
Dit is nog 50 min?
Beetje onzinrol dan.

Totaal zinloos om dat nu al in te zetten, snap de actie totaal niet. Hadden de slechte modjes beter op belangrijkere momenten ingezet. Mij niet gelaten ofc.

Wel door een troller gedaan die iets tegen Nonkel heeft ofwel door een onervaren persoon.
 
Reactiescore
723
wow heb mn neus nog niet laten zien en nu al lynch stem :O

simeco
Sorry, ik dacht een inactiefje te lynchen.

Is dit een toneelstukje? Stem op laila en 3 min erna reageert ze.

@miketijger wat zijn je argumenten
@laila waarom reageer je nog nergens op niet wens een bm stem terwijl je al wel aan het spelen bent?
Het is een prachtig toneelstuk?
Ik zat bij mijn meter en met nog 30min op te teller en voor op het gemak te zijn dacht ik lynchstem niet te lang meer uit te stellen. Ik had laila nog niet gezien dus mijn stem had weinig invloed.
 
Reactiescore
1.804
Voor wie nog twijfelt over zijn BM geef hem gerust aan mij. Jullie zullen het zich niet beklagen? Groetjes
 
Reactiescore
1.804
Sorry, ik dacht een inactiefje te lynchen.


Het is een prachtig toneelstuk?
Ik zat bij mijn meter en met nog 30min op te teller en voor op het gemak te zijn dacht ik lynchstem niet te lang meer uit te stellen. Ik had laila nog niet gezien dus mijn stem had weinig invloed.
Maw je speelt als een natte vod?
 
Bovenaan