Versie 7.0 Discussietopic

Wat vinden jullie van spelversie 7.0?

  • Is een leuke update, laat maar komen

    Stemmen: 110 14,4%
  • Ik wil hem absoluut niet hebben

    Stemmen: 273 35,7%
  • Ik zou graag een optie hebben om te schakelen tussen de oude en nieuwe lay-out

    Stemmen: 368 48,1%
  • Anders, namelijk 'zeggen in topic'

    Stemmen: 14 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    765
Reactiescore
25
Nieuwe eenheid en de Account Manager zijn een grote fail. Ik vrees ook dat de lay-out (afschuwelijk gewoon) en het nieuwe smederijsysteem me niet in de smaak vallen. Voor de rest goede updates. Maar 1000x liever legerkampen terug dan de nieuwe eenheid en account manager.

Uhm.. er is geen nieuw smederijsysteem?
 

DeletedUser

Guest
Geweldige update, alleen wel jammer van die account manager
en dat nieuwe unit in beginstadium vind ook wel minder.

Ben benieuwd naar hoe het eruit gaat zien @ nieuwe plaatjes units enz

Mvg, Bas
 

DeletedUser

Guest
wat is account manager dan,

word er niet wijs uit.

Dat is een soort premium op je premium zeg maar. Je betaalt eerst voor premium, maar ze willen nog meer geld, dus voor je premium kun je weer uitbreidingen kopen.


Overigens vind ik de eyecandy wel weer leuk. Hou wel van wat toeters en bellen.

Maar e-mail bij aanval vind ik écht knudde. Weg verrassingseffect, weg bliksemacties.

Ik vind het wel een leuke update, vind alleen de instellingen van W21 niet geweldig.

had iemand al gezegd: Waar heb jij die dan nu al gevonden? Ik zie ze nog niet?

;)

Zonder gekheid, zit nog steeds te wachten tot er weer eens een leuke wereld met smederijsysteem met levels voorbij slentert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind alles echt een geweldige toevoeging, behalve: die vreselijke Account Manager en de nieuwe lay-out. Over die nieuwe eenheid zal ik nog niet oordelen.

Ik vind het juist eerlijk dat degene die het meeste tijd in zijn account stopt, eerder de top kan behalen. Met die Account Manager is het eerder wie het meeste kapitaal heeft, dat vind ik gewoonweg belachelijk.

Dan die lay-out, van wat ik ervan zie lijkt het erg kinderachtig met die neppe soldaatjes e.d. Moet TW een soort Runescape gaan worden met een kinderachtig design en al dat geldklopperij?
 

DeletedUser34078

Guest
Ben laaiend enthousiast! :)
Wat een update-lijst is me dat zeg, deed er al een uur over om ze te lezen, wat moet dat dan geweest zijn voor Duckje om ze neer te typen.. :eek:

Ik denk dat we nu mogen spreken van een nieuwe dimensie wat TribalWars betreft. Ik hoop ook dat deze update veel nieuwe spelers zal lokken vermits TW cru gezegd, aan een lange dood leek begonnen te zijn. Ik hoop dat deze update leven in het spel blaast als nooit tevoren, maar dat kan wel niet anders als je alle aanpassingen bekijkt.

We zijn vandaag de eerste dag van de maand december, en de 6e december start W21 al. Ik denk dat het aantal dagen tussen aankondiging en start nog nooit zo kort is geweest. Niet dat het mij stoort, ik vind het geweldig!
Ik hoop dat ik snel weer 200.000 spelers mag aflezen op de hoofdpagina! :)

Grtz Thibaud.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
weet er iemand al de basis instellingen lekker maken met nieuwe tools maar geen instellingen of is het weer zo'n slome wereld ?
 
Reactiescore
25
weet er iemand al de basis instellingen lekker maken met nieuwe tools maar geen instellingen of is het weer zo'n slome wereld ?

Die zijn nog niet bekend. Enige wat over w21 bekend is dat hij op 6 dec start en dat versie 7.0 actief is op die wereld

10-level smederijsysteem ?
Die bestond altijd al. Echter is hij niet actief op een van .nl werelden, hoewel hij wel op een aantal speeds gedraaid heeft.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser33213

Guest
Ok, mooie update, maar ik heb wel zo de minpuntjes... Ik volg dit al wat langer op beta en wist dus wel wat er zo ongeveer zou komen.

Ik vermeld alleen de slechte punten, over de andere ben ik tevreden tot zeer tevreden.

Ontwikkeling en gebouwenoverzicht
Ja, ik denk hierdoor dat het spel te gemakkelijk word, maar hier is al op gediscussieerd dus ga ik niet verder op in.

Account manager
Regelrechte ramp in mijn inzicht.
1. Mensen die op hotmail kunnen via hun gsm en mensen die dat niet kunnen word al verschil in gemaakt.
2. Hierdoor word het spel geen spel meer, je moet echt niks meer doen? Of jawel, we moeten nog aanvalletjes versturen fwa?

stammenoorlogen
Had ik op beta ook al gezien, ik snap hier nog altijd niet goed het nut van, maar volgens mij is het toch bijna praktisch hetzelfde als diplomatie? Ipv dat ze dit dan bij diplomatie zetten... Het is nu al klein om alles in je scherm te hebben als je leider bent.

redesign
Pffff, waarom die verandering...? De nieuwe lay-out is zoveel slechter als die we nu hebben. En ook veel ingewikkelder (ofwel kan dat zijn door de gewoonte van volgorde).

Aanvalsafbeeldingen
Onnodig en vooral meer scrollwerk :p.

Eenhedenafbeeldingen
Euh... geen verklaring nodig? Old-scool peetjes zijn toch de beste die er bestaan? Zoals de zware cavalerie... :rolleyes: Allesinds blij dat je de old-scool kan behouden.

Nacht
Eveneens op beta gezien, ik hoop dat dat nog in zijn beginstadium zit? Want sorry, maar het ziet er niet echt uit...


Mvg,
Yevve
 

DeletedUser52945

Guest
ja leuke wereld zal wss meedoen. als het niet te druk heb.

maar awards= beste uitvindingen ever <3

W21: Laat maar komen.:ridder:

__________________________________________________
W17: kenzokenz :D
 

DeletedUser

Guest
Netjes :)
Kun je de oude grafische bestanden/CSS ook weer terugvinken?/Komt er een grafisch pakket/CSS met alle oude files?
 

DeletedUser

Guest
Das mooi kut dus.

Hoop dat mijn eigen scriptjes wel mooi blijven werken (wss not dus)..want ik ken die ingebouwde tw-tagger al wel.....:rolleyes:

Ben er niet echt blij mee..wtf zijn bijvoorbeeld die plaatjes? Die ZC ziet er echt verschrikkelijk uit.

Om de account manager maar ff buiten beschouwing te laten..Burgerwacht slaat ook nergens op trouwens.

Zitten paar mooie updates bij maar helaas worden die overschaduwt door al die nonsens.

Btw: die awards worden ook wel steeds makkelijker te behalen zeg...marktaanbiedingen aanklikken?? Nou...die zal moeilijk te halen zijn :rolleyes: En dan..Munten slaan?!?! LOL
 

DeletedUser

Guest
Ok, mooie update, maar ik heb wel zo de minpuntjes... Ik volg dit al wat langer op beta en wist dus wel wat er zo ongeveer zou komen.

Ik vermeld alleen de slechte punten, over de andere ben ik tevreden tot zeer tevreden.

Ontwikkeling en gebouwenoverzicht
Ja, ik denk hierdoor dat het spel te gemakkelijk word, maar hier is al op gediscussieerd dus ga ik niet verder op in.

Account manager
Regelrechte ramp in mijn inzicht.
1. Mensen die op hotmail kunnen via hun gsm en mensen die dat niet kunnen word al verschil in gemaakt.
2. Hierdoor word het spel geen spel meer, je moet echt niks meer doen? Of jawel, we moeten nog aanvalletjes versturen fwa?

stammenoorlogen
Had ik op beta ook al gezien, ik snap hier nog altijd niet goed het nut van, maar volgens mij is het toch bijna praktisch hetzelfde als diplomatie? Ipv dat ze dit dan bij diplomatie zetten... Het is nu al klein om alles in je scherm te hebben als je leider bent.

redesign
Pffff, waarom die verandering...? De nieuwe lay-out is zoveel slechter als die we nu hebben. En ook veel ingewikkelder (ofwel kan dat zijn door de gewoonte van volgorde).

Aanvalsafbeeldingen
Onnodig en vooral meer scrollwerk :p.

Eenhedenafbeeldingen
Euh... geen verklaring nodig? Old-scool peetjes zijn toch de beste die er bestaan? Zoals de zware cavalerie... :rolleyes: Allesinds blij dat je de old-scool kan behouden.

Nacht
Eveneens op beta gezien, ik hoop dat dat nog in zijn beginstadium zit? Want sorry, maar het ziet er niet echt uit...


Mvg,
Yevve
aanvalsafbeeldingen zijn uit te zetten. Ik geloof ook dat je de oude afbeeldingen van de eenheden kunt aanzetten door iets aan te vinken. Die dingeen kan je geloof ik niet appart aan/uit zetten.
 

DeletedUser

Guest
Voor welke werelden geld dit allemaal?
want vind dat van meerdere blokken bij je notities erg handig:p
 

DeletedUser16899

Guest
Grote, mooie update.
Nieuwe lay-out! Mooi toch? Wie het niet wilt speelt oldschool en wie het wel wilt heeft weer wat eye-candy!
Wat account manager betreft, ik denk dat het wel meevalt. Gebruikt de top van W20 constant bouwtijdhalvering? Volgens mij niet. Account manager geeft zo goed als geen voordeel, aangezien men alleen maar minder tijd in het spel hoeft te steken. Je krijgt er geen voordeel van binnen het spel zelf. Mensen zonder accountmanager moeten alleen wat meer tijd in het spel steken. Lijkt me eerlijk. Wie het niet eerlijk vind zou ook vinden dat PA zouden moeten worden afgeschaft. Dat is natuurlijk precies hetzelfde.

Al met al, misschien start ik wel weer :D
 

DeletedUser26945

Guest
En wanneer dan de andere werelden? Jullie maken iedereen lekker en vervolgens wordt er op 1 wereld gestart. Zoals deze aankondiging geweest is hoeft voor mij niet meer.....een worst voorhouden en dan op en wereld starten die er het laatst bij is gekomen....jammer...de volgende keer maar minder reklame maken. De minderheid speelt op W21 en het gevaar bestaat nu dat iedereen op 6 december een account aan gaat maken.....

Dit is altijd zo. Nieuwe versie gaat gepaard met nieuwe wereld waarna even later alle andere werelden geupdated worden.
 

DeletedUser

Guest
Als dit weer zo lang gaat duren om ook op de andere werelden te komen als de awards en dergelijke (waarvan ook werd beloofd dat ze op de andere werelden zouden komen), kunnen we nog lang wachten :rolleyes:

Overigens werd hier gezegd dat de account manager geen IG voordeel oplevert, maar als je een mail krijgt voor de aanvallen, kan je zien wanneer je die mail krijgt, en dus ook makkelijker taggen, dus das echt wel een voordeel...
 
Bovenaan