Versie 7.0 Discussietopic

Wat vinden jullie van spelversie 7.0?

  • Is een leuke update, laat maar komen

    Stemmen: 110 14,4%
  • Ik wil hem absoluut niet hebben

    Stemmen: 273 35,7%
  • Ik zou graag een optie hebben om te schakelen tussen de oude en nieuwe lay-out

    Stemmen: 368 48,1%
  • Anders, namelijk 'zeggen in topic'

    Stemmen: 14 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    765

Deleted User - 487957951

Guest
Ik ben het met je eens, ik klik nu op de kaart als ik naar overzichten wil :s

Ik hoop dat er snel actie word tegen genomen! Ik heb ook een paar kleine props maar jha ooit zullen ze hopelijk eens wakker worden:confused:

Hoop ik...
 

DeletedUser4802

Guest
Waar blijft het eerste topic waar iedereen zich druk maakt om de starttijd van W22?
Ik zeg 11:02:652 (Ownee, nu hoor ik niet meer bij de doelgroep van mn eigen stam...:confused:)
 

DeletedUser

Guest
De hotfixes zijn erg goed gelukt, al zeg ik hetzelf, het is wat mij betreft goed te merken bij de volgende punten:
  • Massa Recruteerscherm Laadtijd & Preformance.
  • Kaart Laadtijd.
  • Troepenoverzicht Laadtijd & Preformance.
  • Gebouwenoverzicht Laadtijd & Preformance.
  • Ontwikkelingsoverzicht Laadtijd & Preformance.
De Kaart kan wat mij betreft nog steeds sneller. Misschien een functie dat je dat scrollen weg kan laten, dit kost namelijk heel veel Preformance.
Verder het overschakelen van de Nieuwe Lay-Out naar de Oude is wel fijn, maar inmiddels ben ik wel gewend aan die balk bovenin, en vind ik de nieuwe toch fijner dan de oude.

Als de kaart nog sneller kan gaan, dan is voor mij Spelversie 7.0 zo goed als geslaagd. Sommige functies blijven wat mij betreft beetje overbodig, maar dat is enkel omdat ik ze zelf niet gebruik.

Groeten.
Failure.
 

DeletedUser20192

Guest
ik vind het nog steeds een mooie update, was natuurlijk even wennen maar nu kan ik er vlot mee overweg
ik zou niet meer terug willen naar de oude versie

alleen vraag ik me af wat nu de planning is ivm de aangekondigde account manager want daar is het voor zover ik kan terugvinden toch zeer stil over de laatste tijd ...
 

DeletedUser17472

Guest
Dat iedereen aan zou wennen is wel duidelijk. Ik zou niet eens meer weten hoe de oude versie was :p Maar inderdaad, waar blijft de accountmanager??
 

DeletedUser23133

Guest
ik vind het nog steeds een mooie update, was natuurlijk even wennen maar nu kan ik er vlot mee overweg
ik zou niet meer terug willen naar de oude versie

alleen vraag ik me af wat nu de planning is ivm de aangekondigde account manager want daar is het voor zover ik kan terugvinden toch zeer stil over de laatste tijd ...

Die komt niet :D
 
Bovenaan