Verschillende redenen waarom Mori een enorme noob stam is

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of je het door hebt, maar dit is niet ten nadele van Drunk;)




Je hebt bashen @ AF, en bashen ingame.
Aan jou om het intellect te bezitten om het uit de context op te maken.




Nog zo'n blater.
Bashen @ AF; ingame gebeurt er niet veel.




O; dat is al lang behaald, echter heeft het bijwerkingen voor Serve zelf ook.

Dan verschillen we dus van mening over de betekenis van het woord bashen (en niet alleen wij, maar ook de andere 2 die reageerden op je post...)
 

DeletedUser62257

Guest
Lol wat zeg ik tegen ze? Dat Bart flipte over de clears? Zei daarna dat het grap was. En wat voor info geef ik nog door? Komop kom met feiten en ga niet de zielige manier van weglopen nemen. Ik heb mss wel eens een babbel met D. maar dat betekent niet dat ik mij probeer safe te zetten. Denk dat ik mij meer inzet voor een stam waar ik inzit dan jij.

Goed lezen.

ik heb het hier over:

Jij wist overigens wel dondersgoed dat wie hij was, of je bent gewoon een faalonderzoeker.

[29-8-2012 16:13:23] Liquicity.: die *irl naam van hem die op de Mori skype-chat voorkwam*
[29-8-2012 16:13:26] Liquicity: Speelt op w18
[29-8-2012 16:13:33] Liquicity: niet in mori Hij Wou in mori

[29-8-2012 16:13:46] Liquicity: Ik heb het onderszocht
[29-8-2012 16:13:50] Liquicity: hij is aka the dichter
[29-8-2012 16:13:55] Liquicity: en heeft een paar accounts laten bannen

Ik spioneer verder niet in Mori, dus als jij je handtekening niet aanpast zou ik niet weten waar jij anders zou spelen.



Mijn excuses, ondanks dat ik het nog steeds lafjes vind hoe het gaat zal ik jouw hier gelijk moeten geven. Ik ken de feiten nu en zal erover op houden. (over het feit dat hij nu QI aanvalt)
 

DeletedUser

Guest
Goed lezen.

ik heb het hier over:

Deze informatie komt niet eens van Zetor. De dag dat ik Zetor stamgerichte informatie vanuit Mori ga vragen, is de dag dat die me direct uit zijn contactlijst wist... Ik heb hem nog nooit om inside informatie gevraagd, en hij zal het me ook nooit geven.
 

DeletedUser

Guest
Gaat erom dat je bij de vijand van je vrienden zit, en je dagelijks met je vriendjes praat.
Ik moet er geen tekeningetje bij maken he;)

Toch leuke situatie?
Is zoals in de politiek, je kunt daar toch ook vrienden en kennisen hebben bij een andere partij?
Of heb ik het mis? :eek:
 

DeletedUser64702

Guest
mori naab verklaren terwijl jullie Precies het zelfde doen??
of zijn jullie vergeten wat jullie zijden over knight unit Die werd overgenomen door liquicity en The incred "????

ik zie nu het zelfde gebeurten @ The dawn - Bloodveld

:facepalm:
 

DeletedUser

Guest
mori naab verklaren terwijl jullie Precies het zelfde doen??
of zijn jullie vergeten wat jullie zijden over knight unit Die werd overgenomen door liquicity en The incred "????

ik zie nu het zelfde gebeurten @ The dawn - Bloodveld

:facepalm:

:cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben eindelijk door dat onze strategische, interne, overnames toch zo noob niet zijn ;)
We zouden er een patent op moeten nemen :eek:
 

DeletedUser51666

Guest
mori naab verklaren terwijl jullie Precies het zelfde doen??
of zijn jullie vergeten wat jullie zijden over knight unit Die werd overgenomen door liquicity en The incred "????

ik zie nu het zelfde gebeurten @ The dawn - Bloodveld

:facepalm:

Hmm oftewel is het zoals het op mij is?
 
Bovenaan