Verschillende redenen waarom Mori een enorme noob stam is

DeletedUser

Guest
mori naab verklaren terwijl jullie Precies het zelfde doen??
of zijn jullie vergeten wat jullie zijden over knight unit Die werd overgenomen door liquicity en The incred "????

ik zie nu het zelfde gebeurten @ The dawn - Bloodveld

:facepalm:

http://nl.twstats.com/nl23/index.php?page=map&ti0=17453&tc0=0015ff&ti1=15152&tc1=ff0000&pi0=1790352&pc0=00ccff&pi1=1964911&pc1=15ff00&zoom=200&centrex=400&centrey=500&fill=000000&dullbg=1

http://nl.twstats.com/nl23/index.php?page=map&ti0=15152&tc0=0015ff&ti1=17453&tc1=ff0000&pi0=203529&pc0=00ccff&pi1=685418&pc1=15ff00&zoom=200&centrex=500&centrey=500&fill=000000&dullbg=1

Er is toch echt een mega groot verschil tussen deze 2 situaties...? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Om te beginnen ja, daarbij is KU een ´´intern´´ en een spelerswitch. Dan nog het feit dat bloodveld op deze manier tegelijkertijd zijn ´´cluster´´ en troepen klaar heeft, ik eens met 150+ edels kan aanvallen. En ja, om het precies in een dag te doen is idd awardgeil.

Om eht even kort samen te vatten, een snelle ´´edelbeurt´´ heeft in deze situatie geen strategisch nadeel, terwijl die dat bij de KU/The inc situatie dat wel had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64702

Guest
maar het is wel internen dus verklaar je ons naab terwijl je het zelf ook doet
 

DeletedUser

Guest
maar het is wel internen dus verklaar je ons naab terwijl je het zelf ook doet

De jump van bloodveld is beter om snel te doen.
Het is ook gepest richting The inc omdat bloodveld er meer had(denk ik, weet ik niet zeker)

Maar als jij het over hetzelfde wil hebben prima, ik kan niet wachten tot het echte werk start.
 

DeletedUser64702

Guest
De jump van bloodveld is beter om snel te doen.
Het is ook gepest richting The inc omdat bloodveld er meer had(denk ik, weet ik niet zeker)

Maar als jij het over hetzelfde wil hebben prima, ik kan niet wachten tot het echte werk start.

ik kan ook niet wachten :D
 

DeletedUser65072

Guest
jij bent 15 en je zit in mori + je hebt een enorm ego.

Kortom je word niet serieus genomen.
Dus hup hup weg jij.
 

DeletedUser

Guest
jij bent 15 en je zit in mori + je hebt een enorm ego.

Kortom je word niet serieus genomen.
Dus hup hup weg jij.

Wat heeft de leeftijd ermee te maken? Knuppel.
Jij hebt een olifant als plaatje + Je praat als een klein kind + Je denkt zelf dat je heel grappig bent.

Kortom je word niet serieus genomen.
Dus hup hup weg jij.
 

DeletedUser40384

Guest
Anders kiezen jullie van elke stam 1 vertegenwoordiger die op het AF mag praten :rolleyes: Wat een gezeur hier over wie wel en wie niet mag praten...
 
Bovenaan