Verschillende redenen waarom Mori een enorme noob stam is

DeletedUser8655

Guest
Ze heeft eindelijk een kind kunnen krijgen laat haar..

facewall_o_443018.jpg
 

DeletedUser59552

Guest
"Renolletje", laat me niet lachen :eek::p

Echt wtf, wat heb jij toch op je ziel gekregen gast? Eerst vond ik je altijd best relaxed, maar sinds je keihard gefaald had, ben je alleen maar lopen zeiken...

Als er 1 iemand is, die wat mij betreft een perma ban op het AF krijgt, ben jij t... Blijkbaar kan je het ingame niet waarmaken dus moet je t maar via t AF winnen :S

Triest ventje ben je..

Ze heeft eindelijk een kind kunnen krijgen laat haar..

Wauw, dusdanig getrolld dat je het maar persoonlijk moet richten? :D

probz voor moon dat ze ondanks jullie opmerkingen toch altijd weer blijft laten zien op het AF.

Wel erg zwak hoe jullie het op de man aan spelen.
 

DeletedUser64964

Guest
Echt wtf, wat heb jij toch op je ziel gekregen gast? Eerst vond ik je altijd best relaxed, maar sinds je keihard gefaald had, ben je alleen maar lopen zeiken...

Als er 1 iemand is, die wat mij betreft een perma ban op het AF krijgt, ben jij t... Blijkbaar kan je het ingame niet waarmaken dus moet je t maar via t AF winnen :S

Triest ventje ben je..



Wauw, dusdanig getrolld dat je het maar persoonlijk moet richten? :D

probz voor moon dat ze ondanks jullie opmerkingen toch altijd weer blijft laten zien op het AF.

Wel erg zwak hoe jullie het op de man aan spelen.

Want dat doet Serve nooit :rolleyes:
 

DeletedUser51666

Guest
Echt wtf, wat heb jij toch op je ziel gekregen gast? Eerst vond ik je altijd best relaxed, maar sinds je keihard gefaald had, ben je alleen maar lopen zeiken...

Als er 1 iemand is, die wat mij betreft een perma ban op het AF krijgt, ben jij t... Blijkbaar kan je het ingame niet waarmaken dus moet je t maar via t AF winnen :S

Triest ventje ben je..

Komop zeg laat Dion eens. Eerst vinden jullie dat ze moeten trollen dan weer niet. Kom eens duidelijk voor hun.


Mori. Jullie hebben forum verbod, ssssst!

Waar haal jij die leugen? Of beter waar haalt w23 die leugen want ik wil hem ook horen :)
 

DeletedUser

Guest
Echt wtf, wat heb jij toch op je ziel gekregen gast? Eerst vond ik je altijd best relaxed, maar sinds je keihard gefaald had, ben je alleen maar lopen zeiken...

Als er 1 iemand is, die wat mij betreft een perma ban op het AF krijgt, ben jij t... Blijkbaar kan je het ingame niet waarmaken dus moet je t maar via t AF winnen :S

Triest ventje ben je..

In-game niet waar kan maken? Als je op het feit doelt van de tijd van BA, is er niks veranderd sinds het moment dat ik je kende. In dat geval dus een verkeerde waarneming. En ja tis hoe je het bekijkt. Met een serve gezicht snap ik je inderdaad, maar dat mori hier gehaat wordt boeit me werkelijk nihil. Verder heb ik je afgelopen tijd niet gesproken. Maarja het is toch ook logisch dat ik er tegen in ga? Het is hier Mori vs de rest van het af. Dat is triest ;)
 

DeletedUser51666

Guest
Hoi ik mis jullie :( helaas jullie niet mij :mad:

Ik jou wel.

+ Wat ik hoor over mori en internen/barbaren edelen dan haal ik er al 2 bij serve uit die het ook doen. Wat is jullie reden? Ja we zijn zo pro dan mag dat? Ofja een inactief acc. dat op del. gaat/ zou gaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
4. Mori zijn bangerds
Het is eigenlijk wel ironisch, toen ik vanmiddag in mijn inbox keek, werd deze reden bevestigd voordat ik er ook maar een letter over getypt was. Tot nu toe heeft geen enkele mori-noob zich uitgebreid proberen te verweren, op dat moment zelf had alleen liqui nog wat saaie posts getypt.:p

Terwijl Mori te bang was om hierop te antwoorden was de frustratie binnen kamp Mori groot. Op het af posten durven ze misschien niet, achter de schermen boos worden doen ze dan nog net wel. Dionlinn werd alweer boos op onze arme Wonder66, een speler die helemaal niks verkeerds gedaan heeft en het meest pro-mori was van heel Serve. Ook had hij niks te maken met deze post. (de rest wil het liefst ruzie maken i.v.m. verveling). Dit terwijl hij eerder in het spel werd verraden door Mori.:rolleyes: Wat een goedzak is het ook, maar dat even terzijde.

wonder66 18.09.12 16:33
door jou heb ik ruzie met dionlinn :(

haha :D

Mvg

The Dawn 18.09.12 16:40
Yuh the inc is ookal boos:p.

The Dawn 18.09.12 16:42
Het spijt me verder als je het niet leuk vond dat ik die 3 zinnetjes uit deze pm heb gekopieerd;). Was verder ook niet mijn bedoeling jou in verlegenheid te brengen:S.

wonder66 18.09.12 16:43
haha is niets hoor :)
mij maakt het eigenlijk weinig uit wat ze zeggen ze hebben me toch vroeger laten vallen ik heb geen enkele verplichting meer naar hun toe :)

The Dawn 18.09.12 16:55
Oei shit, dat heb ik nog geen eens vernoemt:(. Sorry:p

wonder66 18.09.12 16:58
hahaha das niets :D
weer een post meer die je er op kan zetten :D

Mvg D.

Daarnaast werd ik ookal aangevallen door mijn oude maatje the incredibles, wat ooit mijn vaste buur was die ik ten aller tijde zou beschermen, is uitgelopen tot een gedwongen vijand. Nadat ik dat hem lief vertelde 2 dagen geleden dat door de massa-noob recruits van Mori ik het liefst 5 vs 1 battle zou doen, ik vervolgens wat propaganda hier post ben ik opeens ''laag.'':rolleyes:

Hij durfde wss niet te reageren op deze post, dus dan maar via pm. Perfect aansluitend op mijn algemene post ''Mori zijn bangerds''. Ze durven zelfs niet meer dan kattig gedrag te vertonen op het af, als ze al posten. Maargoed, ik ben zelfs zo laag dat ik deze pm hier lekker post. :D Voor jullie vermaak natuurlijk.:)
the incredibles 18.09.12 12:52
achach :speer::zwaard::bijl::boog: toch,

wil je je nu alweer verlagen door zo'n post op het af te zetten?
en wat is je doel hiervan?
samenspannen met drunk, want dacht dat dat iets was dat serve nooit wilde?
had dit niet van je verwacht david dat je ons zwart zou maken mja, blijkbaar ben je veranderd de laatste tijd.



The Dawn 18.09.12 15:27
Samenspannen met Drunk? Agnee. Doel mag je zelf bedenken.

Knuffels,



the incredibles 18.09.12 15:29
kap je het nu zomaar af, wat jij aangeeft op het af?
vind ik wel een beetje jammer hoor.. je doet nu dus hetzelfde als jij denkt dat mori leden doen?

je probeert iets los te maken bij ons waardoor er iets gebeurd in mori?

The Dawn 18.09.12 16:39
Ja en nee. Daarnaast maak ik Mori al zwart sinds het begin der tijden, ik ben dus niks veranderd:). Daarbij de assumptie maken dat we samenspannen met Drunk vind ik een beetje raar. Nu al paniek in de tent?

Verder probeer ik absoluut iets los te kweken in Mori. Redelijk obvious, al verwacht ik geen uitgebreide reacties vanuit kamp Mori. Pas wanneer der ook maar een dorpje wordt veroverd op een inactief Serve account zullen jullie wel weer staan te springen van stoerheid.

En nu we het toch over laagheid hebben. Wie liet wie nou in de steek zonder enig overleg voor een farmco die nu alweer weg is? nadat ik het zo´n 500 keer voor je had opgenomen. Ik wou niet weg uit Serve, ik ben geen stamhopper.


Knuffels,



the incredibles 18.09.12 17:02
geen stamhopper?
wie was dan degene die nooit het oude S. zou verlaten?
diegene die op grijs zou gaan als S. weg zou gaan?

maar het geeft niet hoor david, het was idd een stomme zet om gerrit op het account te laten en daarvoor dan serve te laten vallen, maar het is en blijft een spelletje.

ik sta niet te springen hoor als ik van een inactief account dorpen overneem, jij pakt ze zelfs van een speler gratis die in mori zit, is dat pas zwak als je dus samenspeelt met een mori lid?

The Dawn 18.09.12 17:17
Ik was inactief toen S. viel. Ik heb 5 weken niet ingelogd, toen ik terug kwam was S. al weg en zat ik in Maniac, Hessel heeft ons toen naar Serve verplaatst. Als het aan mij had gelegen was ik inderdaad in S. gebleven. En ja, als scream4me of Mypride niet mocht komen was ik niet naar Serve gegaan, kun jij dat ook zeggen?;)

Die dorpen van Mypride waren toendertijd in overleg met mij gepakt, lagen midden in mijn cluster. Deze dorpen heb ik tenslotte nog weg gegeven aan MP toen LA hier nog lag... Jij bent ook weer begonnen met internen zie ik:). Daarbij is MP zijn huidige cluster daar alleen maar omdat ik het toendertijd aanbeval, zal een beetje lullig zijn als ik dat nu ging attacken?

Knuffels,



the incredibles 18.09.12 17:20
ach, wat heet internen? gewoon wat dorpjes overgenomen, ik moet ooit toch front krijgen met serve als jij mij wil aanvallen? anders is het toch ook niet leuk voor jou als je clears een paar uur moeten lopen?

The Dawn 18.09.12 17:22
En knight unit? Moet die geen front hebben dan?;)

the incredibles 18.09.12 17:25
heeft die dat nog niet genoeg dan?

The Dawn 18.09.12 17:25
Niet met mij:(

the incredibles 18.09.12 17:28
vervelend voor je

The Dawn 18.09.12 17:28
ja.

the incredibles 18.09.12 17:33
ben jij er ook van overtuigt dat ik S. weer had opgericht om serve weg te vagen? :p

The Dawn 18.09.12 17:33
Nee, dat was je niet gelukt.

the incredibles 18.09.12 17:35
dat maakt rhino er van, vandaar dat hij het een backstab actie vond dat ik uit serve ging.

maar ach, als hij dat vind, ik heb een mes in de rug van serve gestoken :O
wat knap is, want er bestaan geen messen op tw :S

The Dawn 18.09.12 17:39
Jij gebruikte inderdaad gewoon direct een enorm zwaard:p. Die zijn er wel;). Al zijn het wel weer de noobste troepen die der zijn^^.

Maar nee, een stam verlaten,vervolgends uit elkaar proberen te trekken door o.a. mij en scream proberen te rekruteren en roepen ''ik ga leden van jullie jatten'' valt redelijk onder de backstab categorie ja:). Wat je motieven ook waren:). Al geloof ik niet dat backstabben je motief was.

the incredibles 18.09.12 17:42
nee, dat is nooit mijn motief geweest,
ik wilde van 1 grotere groep 2 hechte groepen maken waardoor ik die troll kant van serve niet meer in mijn stam hoefde.. mocht ze gewoon niet.. had ook liever gewild dat zij aan deze kant van serve lagen ipv jij en scream maar ach, helaas kan ik dat niet bepalen.

naar mijn mening zijn 2 hechte groepen waarin iedereen in zijn eigen groep elkaar mag beter dan 1 grotere groep waarin de 1 de ander niet mag?

The Dawn 18.09.12 17:48
Dat hele motief heb je over boord gegooit toen je naar Mori ging.

Ik kan ook nadenken, de S. recruits en alle moraalbrekers om mij heen die zijn gerekruteerd... Dat leidt tot onvermeidelijke botsingen. De vorige keer toen Mori iedereen en alles probeerde vast te rekruteren heb je ook gezien wat er is gebeurt? Ik snap niet dat ze bij jullie in de stam zo dom zijn dat ze nog steeds niet door hebben dat we dat niet leuk vinden.
 

DeletedUser

Guest
deel 2, paste niet op een pagina.:D

Maar aangezien ik die lieve patricier bijna beloofd het niet meer persoonlijk te doen, zal ik hierbij het meer algemeen pakken. Mori zijn bangerds? tja waar stamt dat vanaf, ja juist het feit dat ze eerst 5 bg's verzamelen, 10 vs 1 alleen wat durven en op de achtergrond steeds bondgenootjes proberen te verzamelen. Ik zal hier in mijn volgende reden uitgebreider op ingaan, (hinthint:D:D). Maar als eerste wil ik het hebben over de oeroude situatie Mori vs S. Een oorlog die Mori van S. won, onterecht natuurlijk. Vooraf gaande aan deze oorlog werden er namelijk veel diplomatieke spelletjes gespeeld. Mori had een napje gesloten met the executor* gesloten, puur en alleen uit eigen bangheid. Tijdens deze nap ging Mori opzoek naar bondgenoten, alleen durfde ze niks tegen het al-supergeweldige S. Tijdens deze zoektocht werden de meest noobachtige stammen bg gemaakt (ben de meeste van de naam al vergeten). Zo ook de stam Jonko. het doel was 5 stammen tegen S., want 1 vs 1 durfde ze niet. Nadat Jonko fusseerde met S. waren ze ook razend, het was gvd nog maar 4 vs 1!:mad:. Uiteindelijk hadden ze 10 spelers gezet tegen the executor*, die zwaar inactief was en het gevolg was naja, ik wil het er niet meer over hebben.:( Wel is het moraal van het verhaal ''we konde al veel eerder iets bereiken, maar we waren veels en veels te bang''.

Sindsdien heeft Mori deze doelen doorgezet, als angsthazen. Zonder troll durfde ze drunk niet aan te vallen. Zonder massale recruits en moraalbreker buffers durfde ze zoiezo niks. Ook durfde ze Serve niet aan te vallen, nadat Serve hun de oorlog verklaarde. Naast een arrogant doen in pm's en elke gesnipte edeltrein een trofee te noemen, gebeurde er eigenlijk niks vanuit kamp Mori. De angst sloeg toe en de stam viel uit elkaar. Dit allemaal dankzei het almachtige Serve. Devillance ging uit pure angst op barbaar en Little Angels volgde te snel. De maanden daarna durfde Mori alleen maar te internen, barbs te edelen en niks te zeggen uit pure angst.

Morgen een reden hierop aansluitend. Verwcht niet teveel ik heb dan een lange dag en wss geen zin:D. Nu ga ik huiswerk maken,

knuffels,

jullie de mod respecterende Dawnie
 
Bovenaan