Verschillende redenen waarom Mori een enorme noob stam is

DeletedUser33379

Guest
4. Mori zijn bangerds
Het is eigenlijk wel ironisch, toen ik vanmiddag in mijn inbox keek, werd deze reden bevestigd voordat ik er ook maar een letter over getypt was. Tot nu toe heeft geen enkele mori-noob zich uitgebreid proberen te verweren, op dat moment zelf had alleen liqui nog wat saaie posts getypt.:p

Terwijl Mori te bang was om hierop te antwoorden was de frustratie binnen kamp Mori groot. Op het af posten durven ze misschien niet, achter de schermen boos worden doen ze dan nog net wel. Dionlinn werd alweer boos op onze arme Wonder66, een speler die helemaal niks verkeerds gedaan heeft en het meest pro-mori was van heel Serve. Ook had hij niks te maken met deze post. (de rest wil het liefst ruzie maken i.v.m. verveling). Dit terwijl hij eerder in het spel werd verraden door Mori.:rolleyes: Wat een goedzak is het ook, maar dat even terzijde.


Daarnaast werd ik ookal aangevallen door mijn oude maatje the incredibles, wat ooit mijn vaste buur was die ik ten aller tijde zou beschermen, is uitgelopen tot een gedwongen vijand. Nadat ik dat hem lief vertelde 2 dagen geleden dat door de massa-noob recruits van Mori ik het liefst 5 vs 1 battle zou doen, ik vervolgens wat propaganda hier post ben ik opeens ''laag.'':rolleyes:

Hij durfde wss niet te reageren op deze post, dus dan maar via pm. Perfect aansluitend op mijn algemene post ''Mori zijn bangerds''. Ze durven zelfs niet meer dan kattig gedrag te vertonen op het af, als ze al posten. Maargoed, ik ben zelfs zo laag dat ik deze pm hier lekker post. :D Voor jullie vermaak natuurlijk.:)

ach david, hoe kom je erbij dat ik boos ben?
jij kwam als eerste met de actie van ik kom je vertellen dat we vijanden worden dus bereid je alvast maar voor, dat wil niet zeggen dat ik het opgebroken heb van het aller tijde beschermen?
verder is het idd laag dat je het probeert via de politieke weg om zo mori uit elkaar te drijven en hopen dat de stam valt, je zegt net zelf dat je 5 vs 1 wil, dan wil je toch niet dat de stam uit elkaar valt?
niet dat dit gaat gebeuren, maar ik zie dat je daar naar uit bent.

ik ken je langer dan vandaag davidje, weet dat je graag zo wil spelen.. doe je best.

het is ook wel ironisch he dat jij degene was die in game het contact zocht :confused:
 

DeletedUser

Guest
Terwijl Mori te bang was om hierop te antwoorden was de frustratie binnen kamp Mori groot. Op het af posten durven ze misschien niet, achter de schermen boos worden doen ze dan nog net wel. Dionlinn werd alweer boos op onze arme Wonder66, een speler die helemaal niks verkeerds gedaan heeft en het meest pro-mori was van heel Serve.

Boos? Ik sprak hem enkel aan maar ik zal hetgeen wat we besproken hebben terzijde laten, lijkt me beter in jullie geval ;)

3. Mori is een intern/barbedelstam
Ja Mori zijn hier echte bazen in, internen. Laatst werd het argument geopperd ''wij hebben evenveel leden als Serve, ondanks al onze massa's recruits''. uhu, dat klopt. Niet omdat jullie goed zijn maar omdat jullie niks kunnen en elkaar internen. Ook massa's barbs edelen zit er vaak tussen. Master Grumpy heeft mijn grootmacht al een keer gejat met het edelen van 50 3k barbs in een dag. Noob!:mad: Ook hun ODA is belachelijk laag, 200mil na 3 maanden? Indocility heeft jullie totale stammen ODA al bijna bereikt in zijn eentje:rolleyes:. Probeer die aanvalknop eens op te zoeken... intern intern intern. Mypride staat in jullie top 10 ODA rangen, terwijl hij met uitstek het kleinste Mori acc is... barbedelaar

Over interns gesproken

Ik heb persoonlijk niets tegen internen, zal je ook niet verbazen. Wat moet dat moet zeggen ze dan. In tegenstelling tot jou, het feit dat je interns erbij haalt slaat natuurlijk nergens op. Ik heb is even jou stats erbij gehaald. Grotendeels BB's, interns ( MyPride, dorpbouwer)

En ja dan komen we inderdaad op het volgende:
Hypocriet is zo ongeveer zijn favoriete woord, get over it!
 

DeletedUser

Guest
ach david, hoe kom je erbij dat ik boos ben?
jij kwam als eerste met de actie van ik kom je vertellen dat we vijanden worden dus bereid je alvast maar voor, dat wil niet zeggen dat ik het opgebroken heb van het aller tijde beschermen?
verder is het idd laag dat je het probeert via de politieke weg om zo mori uit elkaar te drijven en hopen dat de stam valt, je zegt net zelf dat je 5 vs 1 wil, dan wil je toch niet dat de stam uit elkaar valt?
niet dat dit gaat gebeuren, maar ik zie dat je daar naar uit bent.

ik ken je langer dan vandaag davidje, weet dat je graag zo wil spelen.. doe je best.

het is ook wel ironisch he dat jij degene was die in game het contact zocht :confused:

Haat tegen een persoon/stam brengt een stam eerder samen dan dat het een stam uit elkaar drijft.:rolleyes: Jij zal jezelf nu ook nog 10 keer extra bedenken voordat je Mori weer verlaat.

Hoi ik mis jullie :( helaas jullie niet mij :mad:

Ik mis jou? Er staat zelfs nog een referentie naar jou in mijn profiel.:cool:

Hoe moet ik het inzien? Probeer je je voor te doen als Mod, dictator of als een achterlijk persoon? Als je niets inhoudelijks te melden hebt, vraag ik me af wat je hier nog doet.

Man, zelfs in mijn posts staat nog meer liefde.:rolleyes:

Boos? Ik sprak hem enkel aan maar ik zal hetgeen wat we besproken hebben terzijde laten, lijkt me beter in jullie geval ;)



Over interns gesproken

Ik heb persoonlijk niets tegen internen, zal je ook niet verbazen. Wat moet dat moet zeggen ze dan. In tegenstelling tot jou, het feit dat je interns erbij haalt slaat natuurlijk nergens op. Ik heb is even jou stats erbij gehaald. Grotendeels BB's, interns ( MyPride, dorpbouwer)

En ja dan komen we inderdaad op het volgende:

tja, mijn edelrichting (LA en devillance, beide Mori leden) ging op barbaar. (toendertijdse) stamleden hebben daar idd iets voor me geeedeld, zodat niet alles naar het noob-front zou vallen. Daar ben ik nu dus nog steeds mee bezig. Laatste 60-80 dorpen zijn voorbereidingen op, nouja vul zelf maar in. Ondanks dat, heeft er volgensmij nog nooit enig Mori lid boven mij gestaan in de ODA rankings. :rolleyes:
 

DeletedUser64702

Guest
Echt wtf, wat heb jij toch op je ziel gekregen gast? Eerst vond ik je altijd best relaxed, maar sinds je keihard gefaald had, ben je alleen maar lopen zeiken...

Als er 1 iemand is, die wat mij betreft een perma ban op het AF krijgt, ben jij t... Blijkbaar kan je het ingame niet waarmaken dus moet je t maar via t AF winnen :S

Triest ventje ben je..



Wauw, dusdanig getrolld dat je het maar persoonlijk moet richten? :D

probz voor moon dat ze ondanks jullie opmerkingen toch altijd weer blijft laten zien op het AF.

Wel erg zwak hoe jullie het op de man aan spelen.

hoi papa
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig laat de 'leider' van mori het goede voorbeeld zien...
 

DeletedUser64702

Guest
deel 2, paste niet op een pagina.:D

Maar aangezien ik die lieve patricier bijna beloofd het niet meer persoonlijk te doen, zal ik hierbij het meer algemeen pakken. Mori zijn bangerds? tja waar stamt dat vanaf, ja juist het feit dat ze eerst 5 bg's verzamelen, 10 vs 1 alleen wat durven en op de achtergrond steeds bondgenootjes proberen te verzamelen. Ik zal hier in mijn volgende reden uitgebreider op ingaan, (hinthint:D:D). Maar als eerste wil ik het hebben over de oeroude situatie Mori vs S. Een oorlog die Mori van S. won, onterecht natuurlijk. Vooraf gaande aan deze oorlog werden er namelijk veel diplomatieke spelletjes gespeeld. Mori had een napje gesloten met the executor* gesloten, puur en alleen uit eigen bangheid. Tijdens deze nap ging Mori opzoek naar bondgenoten, alleen durfde ze niks tegen het al-supergeweldige S. Tijdens deze zoektocht werden de meest noobachtige stammen bg gemaakt (ben de meeste van de naam al vergeten). Zo ook de stam Jonko. het doel was 5 stammen tegen S., want 1 vs 1 durfde ze niet. Nadat Jonko fusseerde met S. waren ze ook razend, het was gvd nog maar 4 vs 1!:mad:. Uiteindelijk hadden ze 10 spelers gezet tegen the executor*, die zwaar inactief was en het gevolg was naja, ik wil het er niet meer over hebben.:( Wel is het moraal van het verhaal ''we konde al veel eerder iets bereiken, maar we waren veels en veels te bang''.

Sindsdien heeft Mori deze doelen doorgezet, als angsthazen. Zonder troll durfde ze drunk niet aan te vallen. Zonder massale recruits en moraalbreker buffers durfde ze zoiezo niks. Ook durfde ze Serve niet aan te vallen, nadat Serve hun de oorlog verklaarde. Naast een arrogant doen in pm's en elke gesnipte edeltrein een trofee te noemen, gebeurde er eigenlijk niks vanuit kamp Mori. De angst sloeg toe en de stam viel uit elkaar. Dit allemaal dankzei het almachtige Serve. Devillance ging uit pure angst op barbaar en Little Angels volgde te snel. De maanden daarna durfde Mori alleen maar te internen, barbs te edelen en niks te zeggen uit pure angst.

Morgen een reden hierop aansluitend. Verwcht niet teveel ik heb dan een lange dag en wss geen zin:D. Nu ga ik huiswerk maken,

knuffels,

jullie de mod respecterende Dawnie

Kom met ---- Feiten je hebt geen 1 feit geen 1 !
 

DeletedUser

Guest
deel 2, paste niet op een pagina.:D

Maar aangezien ik die lieve patricier bijna beloofd het niet meer persoonlijk te doen, zal ik hierbij het meer algemeen pakken. Mori zijn bangerds? tja waar stamt dat vanaf, ja juist het feit dat ze eerst 5 bg's verzamelen, 10 vs 1 alleen wat durven en op de achtergrond steeds bondgenootjes proberen te verzamelen. Ik zal hier in mijn volgende reden uitgebreider op ingaan, (hinthint:D:D). Maar als eerste wil ik het hebben over de oeroude situatie Mori vs S. Een oorlog die Mori van S. won, onterecht natuurlijk. Vooraf gaande aan deze oorlog werden er namelijk veel diplomatieke spelletjes gespeeld. Mori had een napje gesloten met the executor* gesloten, puur en alleen uit eigen bangheid. Tijdens deze nap ging Mori opzoek naar bondgenoten, alleen durfde ze niks tegen het al-supergeweldige S. Tijdens deze zoektocht werden de meest noobachtige stammen bg gemaakt (ben de meeste van de naam al vergeten). Zo ook de stam Jonko. het doel was 5 stammen tegen S., want 1 vs 1 durfde ze niet. Nadat Jonko fusseerde met S. waren ze ook razend, het was gvd nog maar 4 vs 1!:mad:. Uiteindelijk hadden ze 10 spelers gezet tegen the executor*, die zwaar inactief was en het gevolg was naja, ik wil het er niet meer over hebben.:( Wel is het moraal van het verhaal ''we konde al veel eerder iets bereiken, maar we waren veels en veels te bang''.

Sindsdien heeft Mori deze doelen doorgezet, als angsthazen. Zonder troll durfde ze drunk niet aan te vallen. Zonder massale recruits en moraalbreker buffers durfde ze zoiezo niks. Ook durfde ze Serve niet aan te vallen, nadat Serve hun de oorlog verklaarde. Naast een arrogant doen in pm's en elke gesnipte edeltrein een trofee te noemen, gebeurde er eigenlijk niks vanuit kamp Mori. De angst sloeg toe en de stam viel uit elkaar. Dit allemaal dankzei het almachtige Serve. Devillance ging uit pure angst op barbaar en Little Angels volgde te snel. De maanden daarna durfde Mori alleen maar te internen, barbs te edelen en niks te zeggen uit pure angst.

Morgen een reden hierop aansluitend. Verwcht niet teveel ik heb dan een lange dag en wss geen zin:D. Nu ga ik huiswerk maken,

knuffels,

jullie de mod respecterende Dawnie

So what? Het S. van toen was onverslaanbaar? Dat wij toendertijd dergelijke 'gaps' aangingen interesseert me niet. Bovendien, corne en ridderjong waren toch echt ook S.. En met die slappe excuses van je, elk verlies neem je als stam op je ongeacht hoe het gebeurd. Maar wat ben jij een slechte verliezer zeg. En idd, Devillance en LA waren faalrecruits.
 

DeletedUser64702

Guest
Oooh leuk zinnen ontkrachten !

Troll wou graag BG met ons worden sloot nap met jullie omdat ze geen 2 fronten konden hebben

Vervolgens neemt D. Contact met mij op om een massa op drunk te doen

Bewijs kan ik tonen maar denk niet dat je hier onderuit kan praten

Troll wat nu groten deels ook serve is
Zoekt beide keren onze hulp tegen drunk
 

DeletedUser64702

Guest
So what? Het S. van toen was onverslaanbaar? Dat wij toendertijd dergelijke 'gaps' aangingen interesseert me niet. Bovendien, corne en ridderjong waren toch echt ook S.. En met die slappe excuses van je, elk verlies neem je als stam op je ongeacht hoe het gebeurd. Maar wat ben jij een slechte verliezer zeg. En idd, Devillance en LA waren faalrecruits.

alles ging goed op devillance. alles stond gestackt. tot dat de eigenaar dacht dat hij het zelf aan kon en de vv had verbroken . en toen 1 dorp verloor. Op la ging het heel anders. Dat was een goeie massa van serve op een zeer slechte serve waar wij een fout mee hebben gemaakt. klopt.
neemt niet weg dat devillance goed ging.
en de massa's op oud s. altijd inactief.
Ridder jong
corne
executor
waren allemaal inactief. dan hadden jullie daar wat aan moeten doen.
zoals wij wat hadden moeten doen aan LA.

verder is dit topic blablabla
 

DeletedUser57683

Guest
Kom met ---- Feiten je hebt geen 1 feit geen 1 !

I can feel the love, can you feel it to?

Maar betreft feiten moeten we echt nog terug komen op die dorpen van Dion, of was dat een tactische zet i.p.v. een angst zet?
Moeten we terug komen op de val van Mori 1 uit angst voor een spion of op de valse beschuldigen die over en weer gingen naar bovenal onschuldige spelers?
 

DeletedUser

Guest
Strooien met onzin, is het niet tijd voor de was?

Geen rust nodig?
Voor 300 dorpjes een maandje rust.
Geen edels doodlopend uiteraard:D


Echt wtf, wat heb jij toch op je ziel gekregen gast? Eerst vond ik je altijd best relaxed, maar sinds je keihard gefaald had, ben je alleen maar lopen zeiken...

Als er 1 iemand is, die wat mij betreft een perma ban op het AF krijgt, ben jij t... Blijkbaar kan je het ingame niet waarmaken dus moet je t maar via t AF winnen :S

Triest ventje ben je..



Wauw, dusdanig getrolld dat je het maar persoonlijk moet richten? :D

probz voor moon dat ze ondanks jullie opmerkingen toch altijd weer blijft laten zien op het AF.

Wel erg zwak hoe jullie het op de man aan spelen.

Ik heb eigenlijk niet erg veel inhoudelijks op deze post te zeggen behalve dit:
Iedere keer dat ik jou @ AF zie komen, ben je een dramaqueen.
I mean, dat je graag toneel speelt tot daar aan toe, maar steeds zo'n zwakke posts maken en zelf de hypocriet spelen, gaat niet echt in je voordeel op.

In-game niet waar kan maken? Als je op het feit doelt van de tijd van BA, is er niks veranderd sinds het moment dat ik je kende. In dat geval dus een verkeerde waarneming. En ja tis hoe je het bekijkt. Met een serve gezicht snap ik je inderdaad, maar dat mori hier gehaat wordt boeit me werkelijk nihil. Verder heb ik je afgelopen tijd niet gesproken. Maarja het is toch ook logisch dat ik er tegen in ga? Het is hier Mori vs de rest van het af. Dat is triest ;)

Dus Drunk vs de rest mag.
Maar Mori vs. de rest niet?:confused:
Rare maatstaven jij.


ach david, hoe kom je erbij dat ik boos ben?
jij kwam als eerste met de actie van ik kom je vertellen dat we vijanden worden dus bereid je alvast maar voor, dat wil niet zeggen dat ik het opgebroken heb van het aller tijde beschermen?
verder is het idd laag dat je het probeert via de politieke weg om zo mori uit elkaar te drijven en hopen dat de stam valt, je zegt net zelf dat je 5 vs 1 wil, dan wil je toch niet dat de stam uit elkaar valt?
niet dat dit gaat gebeuren, maar ik zie dat je daar naar uit bent.

ik ken je langer dan vandaag davidje, weet dat je graag zo wil spelen.. doe je best.

het is ook wel ironisch he dat jij degene was die in game het contact zocht :confused:

Lieve B.
Je bent zo'n domme jongen, werkelijk zo dom.
Er zit meer strategisch verstand in mijn kleine teen (en geloof me, die is klein:D), dan jij in je gehele leven op tribalwars samen zult hebben.
Het feit alleen al dat je een mogelijke samenwerking met Drunk(en Serve) aanhaalt bij Dawn, toont al hoe onmetelijk achterlijk je bent (sorry Patricier, ik kan het gewoon niet vriendelijker uitdrukken:D). Het is duidelijk dat Serve en Drunk elkaar jamais zullen helpen. Mori kan ik nog niet opmaken, gezien zij zich altijd in andere bochten wringen. Ik raad je aan minder te spelen met hetgene wat jij denkt dat goed is.
Speel eens op het gevoel, laat alles varen. En laat je vooral niet zo opjutten als een vrouw in volle menstruatie.:rolleyes:
 

DeletedUser64702

Guest
I can feel the love, can you feel it to?

Maar betreft feiten moeten we echt nog terug komen op die dorpen van Dion, of was dat een tactische zet i.p.v. een angst zet?
Moeten we terug komen op de val van Mori 1 uit angst voor een spion of op de valse beschuldigen die over en weer gingen naar bovenal onschuldige spelers?

I can feel it to.
 

DeletedUser65072

Guest
Lieve B.
Je bent zo'n domme jongen, werkelijk zo dom.
Er zit meer strategisch verstand in mijn kleine teen (en geloof me, die is klein:D), dan jij in je gehele leven op tribalwars samen zult hebben.
Het feit alleen al dat je een mogelijke samenwerking met Drunk(en Serve) aanhaalt bij Dawn, toont al hoe onmetelijk achterlijk je bent (sorry Patricier, ik kan het gewoon niet vriendelijker uitdrukken:D). Het is duidelijk dat Serve en Drunk elkaar jamais zullen helpen. Mori kan ik nog niet opmaken, gezien zij zich altijd in andere bochten wringen. Ik raad je aan minder te spelen met hetgene wat jij denkt dat goed is.
Speel eens op het gevoel, laat alles varen. En laat je vooral niet zo opjutten als een vrouw in volle menstruatie.:rolleyes:

Leuk om te weten dit...
 

DeletedUser59552

Guest
Ik heb eigenlijk niet erg veel inhoudelijks op deze post te zeggen behalve dit:
Iedere keer dat ik jou @ AF zie komen, ben je een dramaqueen.
I mean, dat je graag toneel speelt tot daar aan toe, maar steeds zo'n zwakke posts maken en zelf de hypocriet spelen, gaat niet echt in je voordeel op.

Ik ben een dramaking :O Maar je hebt wel gelijk ja... Misschien moet ik maar eens wat minder snel reageren op het AF, maar eerst even rustig nadenken over wat ik ga zeggen...
 

DeletedUser51666

Guest
Ik zal ook maar eens komen. Op de post van D. op B. . Ten eerste wou B. D. nooit aanvallen. Tot ze in pm over iets uitkwamen en blablabla. Moeten ze zelf mee af komen.
Dan ook nog het feit dat D. het hier aanhaalt van vroeger is wel zo maar wie kijkt er nu in het verleden? Je moet in de toekomst kijken. Zeggen wij toch ook niet the dawn en scream zullen vallen omdat het oud S. ers zijn?
Ook lees ik in de post van D. dat Rhino? beweert dat B. serve een mes in hun rug wou steken. Dit moet ik volkomen ontkennen want weet goed dat B. op mori wou gaan.
En D. ik zie nergens in mori dat we gefrustreerd zijn. Zelfs nog we komen al met 4 van mori het hier verdedigen. Jajajaja voor de meeste zal het 3 zijn en een buitenstaander. Maar mensen laat D. maar afkomen met zijn posten en wij ons verdedigen toch niks leuker:D?

Btw. Fré wrm kan drunk tegen de wereld wel en mori niet? Leg eens nader uit.
 

DeletedUser

Guest
Btw. Fré wrm kan drunk tegen de wereld wel en mori niet? Leg eens nader uit.

Ik denk dat het algemeen bekend is dat bijna iedereen tegen Drunk is? (vooral mori?)
en nu jullie tegen de rest moeten haken jullie af?
 
Bovenaan