Verraad van BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26151

Guest
Klopt ik heb die pm gehad
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Klopt ik heb die pm gehad

Wordt je nou gecencureerd micheal ?

Damienvdl op 29.04. om 21:53 uur
hopelijk kan je de rest dan wel behouden.

metaltaz op 30.04. om 01:27 uur
Morgen weer een edel in rammstein.
Wel een beetje een sukkel zo.

K41 phercolica 14 vandaag om 13:56 uur 12:30:32

Maar voor mij is dat een moeilijk dorp om te verdedigen.
Dus wou je die aan sven gunnen ?
Of zet je er nog def in?

metaltaz op 30.04. om 01:46 uur
Wat heeft die sven daar eigenlijk te zoeken, ligt toch meer bij jouw dorpen?

Damienvdl op 30.04. om 05:24 uur
ik zal kijken, maar heb jij geen def meer dan?
en nee ik gun nu ff de rest niets meer, 't kost mij al meer dan genoeg.

maar uhm, gunnen de dorpen blijven toch van jou ;) ??

Hoe dan ook, the soap continues...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
-TA-: Zorg iig dat je regelmatig je wachtwoord wisselt, er zijn weer hobbyisten bezig...
Komen hier geen stats...?
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig dat iedereen van K 32 hier zo lekker boven op duikt.
En ze blijven het nog steeds heel normaal vinden dat Damien, allerlei dorpen geblocked heeft, die ze zelf aanvielen.
En die kan dan gewoon in de stam blijven:confused:.
Het is maar waar je je druk over maakt.

Rare jongens bij K 32....:D


Nog een leuke quote, kan het niet laten :)

Damienvdl op 27.04. om 13:11 uur
ik zal je straks ff helpen als dit lukt tussen het werk door.
maar ik help alleen bij dorpen die tegen mijn cluster aangrenzen... Ook al zijn daar msn geen aanvallen op!

metaltaz op 27.04. om 19:41 uur
nou hopelijk nu ik neutraal ben stopt het aanvals geweld:)

Damienvdl op 27.04. om 19:58 uur
Ik zal vannacht wat troepen support geven.

maar reken er niet op dat K 32 zal stoppen.
Een andere aanval is slecht verlopen dus bij jou komen ze alsnog in de plus. :(

Wat zei MM dat je uit TRS bent?
 

DeletedUser

Guest
En uit de TW-hemel klonk:
"Heeft dan niemand binnen K 32 door wat er aan de hand is?
Jullie hebben zeker door alle spelletjes die jullie proberen te spelen niet door dat jullie zelf het bokje zijn? :D
Door een stamgenoot nota bene
:eek: "
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sinds vanmorgen kan ik weer op het account walk. Wat schetst echter mijn verbazing als ik online wil...?

Edwinus (K 32) Heeft jouw vakantievervanging, vakantievervanging beëindigen?

Dat lijkt me wel ja...

Voorts zie ik dat hij (al ontkent hij het zelf) vrijwel al mijn dorpen leeg heeft gezet en aan laat vallen door twee leden van K 32. Ook snuffelt hij intussen vrolijk in mijn PRIVÉberichten rond.

Ik heb hem het volgende voorstel gedaan, waarna we wat mij betreft gewoon weer op de ouwe voet door hadden kunnen gaan en dat heb ik hem ook gemeld:

1.-De dorpen terug die K 32 tijdens deze actie van mij heeft veroverd.
2.-Zolang mijn troepen nog onderweg zijn, géén aanvallen op mijn dorpen. Hij heeft ze nl naar bb-dorpen 200 uur verderop gestuurd.

Dat was het, als je een eerlijke en sportieve speler bent, zijn dit geen onredelijke eisen en zet je je in om dit klaar te krijgen.
Hij wil er echter niet op ingaan, omdat hij twijfelt aan het feit dat ik gehackt ben. Welnu, als dat niet het geval was geweest, had ik dan nu dat account op mijn eigen e-mailadres gekregen? Als daar enige twijfel over had bestaan, was dat account dan gedeblokkeerd?

Daarnaast krijg ik van vrienden binnen K 32 te horen dat zij er niks van wisten, heerlijk die openheid binnen K 32. Zij denken dat alleen de leiding hiervan wist én natuurlijk de spelers die aanvielen zodra het weer kon.
Maar het gaat hier om een speler die zélf tegen mij aanligt, dus dit zaakje stinkt aan alle kanten.

Gezien het feit dat Edwinus (had dit toch écht niet van hem verwacht) niet mee wil werken, zie ik mij genoodzaakt aangifte te gaan doen. Hacken is strafbaar en het is maar de vraag of je een strafblad wil door een spelletje.
 

DeletedUser

Guest
Edwinus was ook de grote organisator van de trammelant waar dit onnozele topic mee begonnen is.

Hij kicked er gewoon op om op deze manier mensen te naaien.

Blijkbaar heeft hij dat nodig om andere tekortkomingen te compenseren.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat Bullix het walkaccount weer terug heeft gekregen. K32 had dit natuurlijk nooit verwacht en daarom was het even schrikken voor edwinus, die in de leiding van K32 zit dat hij op heterdaad betrapt is. Dit is nog maar een gedeelte van de feiten die boven water zijn gekomen. Ik weet dat er in de loop der tijd nog veel meer feiten boven tafel zullen komen. Ik geef Bullix dan ook groot gelijk dat hij overweegt aangifte te gaan doen.

Ik denk dat iedereen zich af moet gaan vragen waarom K32 het nodig heeft om accounts te hacken? Kunnen ze het misschien ingame niet winnen?
Sam 2, The Incredible Boss en SONOSMANLI uit K32 schamen jullie je niet om als ware lijkenpikkers van deze hack te profiteren? Ik ben blij dat jullie geen familie van mij zijn. Voordat ik goed en wel begraven zou zijn hadden jullie mijn huis al leeggehaald. Ik walg van dit soort spelers.
 

DeletedUser

Guest
jij moet je mond houden pariah, jij doet juist hetzelfde met de vv van distiller, die hebben jullie toch ook gekregen, net zoals wij de vv van walk in onze schoot geworpen kregen.


Dus TA kan hier al geen mening geven, want ze doen net hetzelfde, het enige verschil is dat zij de troepen op ons dumpen met distiller's account, dat hebben wij met walk zijn account niet gedaan zijn troepen dumpen op gallia.


dus mondje toe jullie, jullie zijn niks beter dan ons :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben blij dat Bullix het walkaccount weer terug heeft gekregen. K32 had dit natuurlijk nooit verwacht en daarom was het even schrikken voor edwinus, die in de leiding van K32 zit dat hij op heterdaad betrapt is. Dit is nog maar een gedeelte van de feiten die boven water zijn gekomen. Ik weet dat er in de loop der tijd nog veel meer feiten boven tafel zullen komen. Ik geef Bullix dan ook groot gelijk dat hij overweegt aangifte te gaan doen.

Ik denk dat iedereen zich af moet gaan vragen waarom K32 het nodig heeft om accounts te hacken? Kunnen ze het misschien ingame niet winnen?
Sam 2, The Incredible Boss en SONOSMANLI uit K32 schamen jullie je niet om als ware lijkenpikkers van deze hack te profiteren? Ik ben blij dat jullie geen familie van mij zijn. Voordat ik goed en wel begraven zou zijn hadden jullie mijn huis al leeggehaald. Ik walg van dit soort spelers.


Wanneer dringt het toch eens door dat dat account niet gehacked was, hoe komen wij anders aan de vv, dommerds die hebben wij natuurlijk van de echte eigenaar gekregen en dat was niet bullix
 

DeletedUser

Guest
Wanneer dringt het toch eens door dat dat account niet gehacked was, hoe komen wij anders aan de vv, dommerds die hebben wij natuurlijk van de echte eigenaar gekregen en dat was niet bullix

De echte eigenaar heeft niet ingelogd op het account. Het IPadres kwam niet overeen met de eerste eigenaar. Als dit zo zou zijn dan had Bullix het account toch niet op naam gekregen van de leiding? De oude eigenaar zou daar toch nooit mee akkoord gaan???

Schaam je diep, heel diep Brigitte dat je achter deze hackactie staat. Dat je het opneemt voor stamgenoten kan ik nog begrijpen. Maar dat je het opneemt voor stamgenoten die accounts hacken is wel heel ernstig. Ik kan mij nog heel goed voor de geest halen hoe jij hier een topic opende over de hack van het peer123account. Je vond het toendertijd schandalig en schreeuwde moord en brand, nu neem je het voor dit soort spelers op. Je bent een hypocriet en nog 1 van het allerlaagste soort. :(
 

DeletedUser

Guest
omdat het account niet gehacked is natuurlijk blijf ik bij mijn standpunt.

We hebben de vv van het account gekregen, moet ik hier misschien een tekening bijmaken ?
 

DeletedUser

Guest
*pakt popcorn en gaat ervoor zitten*:D

ontopic:
tw-team kan toch ff ipadressen nagaan....
kan walk ook zelf..
screentje als bewijs maybe:rolleyes:
 
Reactiescore
25
Volgens gaat het hier al een tijdje niet meer over het onderwerp. Er komt bij deze een slotje op het topic, voor een echte oorlogsverklaring of iets dergelijks kan een nieuw topic geopend worden.

Daarnaast: het TW-team is ervoor om dit soort gevallen uit te zoeken, stuur een support aanvraag en het wordt afgehandeld, het er hier op het forum over hebben is niet nodig.

Om even de forumregels te citeren
Klachten over medespelers zijn ongewenst op het forum. Gebruik alstublieft het support-systeem om regelbreuk van een speler te melden. Open geen onderwerpen hierover op het forum.

Schorsingen worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Ook het bespreken van het functioneren van de moderatoren hoort niet op het forum thuis. Gebruik hiervoor het support-systeem.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan