Verdedigingsembleem Bij Aanval

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
de aanvaller mag al geen fakescripts gebruiken
hij moet soms vechten tegen moraal
hij moet muren down halen
een clear op een dorpje van 60k speer 60k zwaard 60k boog 10k zc haalt net 200infanterie pers stuk en 50 zc eraf
dat gaat nog eens over veel defdorpen, dus je ben t net een kwartiertje kwijt met produceren
kortom, met goed deffen hoef je helemaal geen lange productie tijden te krijgen...
een aanvaller heeft tog zeker bij een actief front en actieve speler 5-10 clears nodig, zelfs als t goed gecoordineerd is
dus....
zo oneerlijk is t niet
 

DeletedUser

Guest
de aanvaller mag al geen fakescripts gebruiken
hij moet soms vechten tegen moraal

hij moet muren down halen
een clear op een dorpje van 60k speer 60k zwaard 60k boog 10k zc haalt net 200infanterie pers stuk en 50 zc eraf
dat gaat nog eens over veel defdorpen, dus je ben t net een kwartiertje kwijt met produceren
kortom, met goed deffen hoef je helemaal geen lange productie tijden te krijgen...
een aanvaller heeft tog zeker bij een actief front en actieve speler 5-10 clears nodig, zelfs als t goed gecoordineerd is
dus....
zo oneerlijk is t niet

Even striped wat onnodige info is :rolleyes:

Die 60/60/60/10 ben je zo doorheen met een paar personen en dan op een heel front, dat is gewoon een taak van de aanvaller maar die heeft nu een embleem op de kaart die de verdediger niet heeft wat een voorsprong geeft ;)
 

DeletedUser

Guest
Als ik de aankondiging begrijp is het idee er eindelijk door :)?

Hurray!
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het een zeer goede update, echter waarom is er geen ondersteuning symbool op de kaart?
als je aanvalt zie je wel een bijltje, zien waar ondersteuning heen gestuurd wordt is ook handig..
 
Reactiescore
25
Dit idee is ingevoerd, dus bij deze sluit ik het topic.

Bedankt voor het voorstellen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan