Val van I.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.039
De reden waarom er geen troepen aan het front stonden was omdat andere accs def nodig hadden, en mn off net gebruikt was. Ik prefereer zelf een paar dorpjes te verliezen en de meeste treinen gewoon te snipen dan dat risico accounts die massa's te verwerken krijgen aan de lopende band dorpen verliezen.

Daarbij met je stats, helaas is I. niet meer dus kan het niet netjes in een grafiekje maar goed. Van voor 1 april, toen ik nog op het acc zat:

59 veroveringen op I.
7 veroveringen op de mb stam van I.


21 dorpen verloren aan I.
4 dorpen verloren aan de mb stam van I.

66-25= +41? Sorry je had het over stats?
 

DeletedUser

Guest
Haha Sera :D Je moet ook geen discussie met Dutchgangster beginnen :) je verliest hoe dan ook
 

DeletedUser66258

Guest
De reden waarom er geen troepen aan het front stonden was omdat andere accs def nodig hadden, en mn off net gebruikt was. Ik prefereer zelf een paar dorpjes te verliezen en de meeste treinen gewoon te snipen dan dat risico accounts die massa's te verwerken krijgen aan de lopende band dorpen verliezen.

Daarbij met je stats, helaas is I. niet meer dus kan het niet netjes in een grafiekje maar goed. Van voor 1 april, toen ik nog op het acc zat:

59 veroveringen op I.
7 veroveringen op de mb stam van I.


21 dorpen verloren aan I.
4 dorpen verloren aan de mb stam van I.

66-25= +41? Sorry je had het over stats?


Kan je die van me ook is maken :D enigste die ik verloren heb zijn recaps :(
 

DeletedUser5148

Guest
66-25= +41? Sorry je had het over stats?

Neen, jij begon te whinen en uit te leggen waarom je dorpen verloor. En dat vind ik maar zielig.
Geen geklets, maar stets. Die draai je inderdaad mooi, maar ga dan toch niet whinen over losses.

@ Samaritaan: Blijkbaar heb jij de picture ook niet goed door. Het enige wat mij hier aangaat is het feit dat meneer dutchgangster hier aan het whinen is over dorpen die hij verloor. Als je een dorp verliest, wees dan eerlijk en geef het verlies toe. Zeg dat je vijand mooi werk leverde en zorg ervoor dat je de volgende keer geen dorpen verliest.

Kom op jongens, ik dacht dat het niveau van de gemiddelde tw-speler alleen maar omhoog kon gaan, gedraag jullie dan ook. Maak je verlies, geef dat toe. Maak je winst, claim die dan en toon het aan iedereen. Maar eerlijkheid jongens, dat is iets waar velen van jullie nog geen kaas hebben van gegeten. Dit is geen persoonlijke aanval aan dutchgangster, dit is gewoon hetgeen wat ik vaststel na een goed jaar geen tw meer te spelen.
 
Reactiescore
2.039
Jij bent echt een blinde vink ofwat?
Hij stelt de vraag waarom ik die dorpen dan verloor. Ik geef simpel antwoord, jij maakt er een drama van.

Ofc is het mijn schuld dat ik die dorpen verloor. Ik had eerder online moeten zijn of een vv'er moeten regelen. Maar dat is nu totaal niet aan de orde, ik geef enkel antwoord op zn vraag.
 

DeletedUser21565

Guest
Ik veroverde mijn eerste dorpje op jullie pas op 20 april. Je was al weg vanaf 1 april, dus is logisch dat je het niet meer weet :p
 

DeletedUser5148

Guest
Jij bent echt een blinde vink ofwat?
Hij stelt de vraag waarom ik die dorpen dan verloor. Ik geef simpel antwoord, jij maakt er een drama van.

Ofc is het mijn schuld dat ik die dorpen verloor. Ik had eerder online moeten zijn of een vv'er moeten regelen. Maar dat is nu totaal niet aan de orde, ik geef enkel antwoord op zn vraag.

Nu kom je aan dat je inderdaad eerder online had moeten zijn en blabla. Ook ik gaf alleen maar commentaar op je excuses van die dorpen te verliezen. Puur omdat je op mij aan het pikken was ("jij wijsneus etc"). Jij was precies goed gebait en ging dan heel direct pikken op mij. Nu dan heb ik gewoon verder gepikt nietwaar? Blij dat dit dan uitgeklaard is.

PS: Ik ben geen blinde vink... Jij pikt, ik pik terug.
 
Reactiescore
2.039
Nu kom je aan dat je inderdaad eerder online had moeten zijn en blabla. Ook ik gaf alleen maar commentaar op je excuses van die dorpen te verliezen. Puur omdat je op mij aan het pikken was ("jij wijsneus etc"). Jij was precies goed gebait en ging dan heel direct pikken op mij. Nu dan heb ik gewoon verder gepikt nietwaar? Blij dat dit dan uitgeklaard is.

PS: Ik ben geen blinde vink... Jij pikt, ik pik terug.

Zucht.. Jij begrijpt er duidelijk vrij weinig van. Als jij het graag excuses wilt noemen so it. Je mening doet me vrij weinig.
Voor mij zijn excuses nog altijd dingen als 'mijn internet deed het niet' of 'ik drukte per ongeluk op aanvallen ipv ondersteunen'. Als iemand niet online is en daardoor niet kan snipen is dat gewoon een feit.
 

DeletedUser5148

Guest
Zucht.. Jij begrijpt er duidelijk vrij weinig van. Als jij het graag excuses wilt noemen so it. Je mening doet me vrij weinig.
Voor mij zijn excuses nog altijd dingen als 'mijn internet deed het niet' of 'ik drukte per ongeluk op aanvallen ipv ondersteunen'. Als iemand niet online is en daardoor niet kan snipen is dat gewoon een feit.

En nu begin je weer... Sorry maar ik ga er niet meer op in.
 
Reactiescore
2.509
Ik zal weer het gemopper voor zij over luna-legacy.

C-W-B wilde haar mee, weet niet waarom is mij ook niet duidelijk.

Naar 1x wat inc ging ze weg en is niet meer terug gekomen :(
Ik heb geen zin om er tijd in te steken dus dan maar zo ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Dat is inderdaad iemand die je zeker niet mee wil nee :D
Misschien wou hij haar wel mee omdat ze een ze is :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan