Val van I.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.508
Hey jongens,

Deze post is bedoelt om al het gezeur/gezeik voor te zijn ;)

De val van I. is nu (eindelijk daar)

Zoals jullie weten draait I. op CWB en kragtwijk. Wij doen veel voor de stam. Echter laat de stam niks terug horen.
Wij doen altijd de vv en dat vinden we ook leuk op kleine schaal, maar zo als het de laste tijd gaat... reckless ruler was de druppel, toen de aanvallen op hem kwamen was ik weg, (tijd voor mijn vriendin:$) reckless ruler was het zat en ging te keer dat wij onze beloftes niet hielden dat wij vv deden, dit is ons echter nooit gevraagd.Hij dreigden met het acc op del te zetten.

Wij hebben besloten dat het niet meer gaat tw neemt zo te veel tijd in beslag en om dit te voorkomen gaan wij weg uit I.. Wij nemen een aantal spelers natuurlijk mee omdat we met z'n 2e niet al te sterk staan :$ en omdat we wel vertrouwen in deze hebben en we hebben naar onze cluster gekeken dus sommige top spelers moeten we achterlaten.
Wij beginnen een nieuwe stam en maken een hele nieuwe start. Ik maak deze vandaag nog aan terwijl CWB de laste dingen aanpast.

De stam zal tijdelijk 'salut' heten en staat open voor nieuwe diplomatiek of dezelfde oorlogen, das jullie keus.
Ik hoop hierbij wat verbaasde reacties te verminderen. Mij kan je altijd bereiken via PM en skype ;)

Gr
A.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.508
Zeker.
We bedenken een beter naam op z'n tijd ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Succes, had ik dus toch fout gegokt dat I langer ging blijven bestaan dan Lw :(
 

DeletedUser66163

Guest
Leuk dat je wat uitleg geeft, succes met je nieuwe stam!
 
Reactiescore
1.037
Wie zouden we moeten recruteren dan, alle leden die enigszins in onze buurt liggen en wat waard zijn zitten in jullie nieuwe stam:')
 

DeletedUser

Guest
de komende week zal blijken wie naar wat gaan. de kaarten worden weer wat geschud, kan iedereen hun plannen weer helemaal omgooien naar de nieuwe situatie.
 

DeletedUser

Guest
ja wordt 4 vs 1 oorlog. het kan altijd raar lopen maar och worden we hard van

we hadden destijds voor i gekozen nu kijken voor wie zij nu kiezen :p
 
Reactiescore
1.037
Ik gok dat een deel van I. gewoon op del gaat, een paar een andere stam oprichten en de rest blijft.
Ik wil dit nummer nog even met jullie delen, wie ziet de link?
 

DeletedUser61174

Guest
"Now Paul is a real estate novelist
Who never had time for a wife
And he's talkin' with Davy, who's still in the Navy
And probably will be for life"

^^
 
Reactiescore
1.037
Was niet wat ik bedoelde, meer de emotie.
Deze doet me denken aan de huidige situatie van I.
 
Reactiescore
2.039
Eigenlijk is dit voor MT enkel een goed iets. Asilaydying was sws weggespeeld geworden door kragtwijk, en de laatste tijd werden er geen winsten meer geboekt op I.
Nu splitst I. zich in 2en, waardoor de ene kant (I.) belangrijke vv'ers verliest en dit waarschijnlijk ook heel snel zal gaan voelen in de stats, waartegen de spelers van de andere kant (salut) nu veel safe dekking zijn verloren, en daarmee ook bakken def van de I. defnoobjes zullen moeten missen.

Al met al, uitermate interessante ontwikkeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan