UWS vs B2B + Modus

Reactiescore
1.367
Moet je ook al mijn posts een lezen meneer Bucer.

Even wat bewijs voor jou dan?



Dit krijgen wij te horen uit Fear/UWS. De speler die mij aanschreef doet/deed vv op twelo/ beb handicap.

Nogmaals ouwehoeren doe(n)/ik wij niet aan mee.

Wat wil je hier trouwens komen bereiken met bepaalde modusspeler hier op het AF te komen uitmaken voor leugenaars /(ouwehoerders ( wouw wat een vervoeging))

Er zijn inderdaad verkeerde dingen gezegd door modusspelers hier op het AF. Die niet voldoende op de hoogte waren. Maar lijkt mij dat jij de speler bent die heel deze heisa in gang gestoken heeft. Als je dit toch nog wenst te ontkennen mag je dit zeker doen. Dan ga ik hier zelf niet meer op verder in.

Ik ben daar een van, omdat ik er heilig van overtuigt ben dat zowel de leiding van fear als de leiding van modus zulke dingen niet doen.
 

DeletedUser36905

Guest
Er zijn veel dictaturen geweest op deze wereld ( dan bedoel ik de wereld aarde). Dictators hebben zeker en vast oorlogen gewonnen en de macht gegrepen in vele landen. Alleen moeten de landen die heel lang een dictatuur geweest zijn vandaag plaats maken voor democratieën. Iemand die maar een beetje de actualiteit volgt of wat oplet in school weet dit.

Daar heb je deels gelijk in maar na een tijdje heeft de dictator toch aan het kortste eind getrokken
heb namelijk heel goed op school op gelet.
 
Reactiescore
1.367
Ik hoef niks goed te praten niks fout gedaan.

Jij wist dat het account van uws was, en dan backstab je hen allemaal...

als je nou gewoon eerlijk was, en had gezegt van: jongens ik vind het hier niet fijn, ik ga op een ander account spelen.

Dan had je niets fout gedaan,nu wel

Daar heb je deels gelijk in maar na een tijdje heeft de dictator toch aan het kortste eind getrokken
heb namelijk heel goed op school op gelet.

Tja, zo ken ik er nog wel meer.

Conspiracy theories...
 

DeletedUser69459

Guest
Ik snap het niet niet van valse info verspreiden en dan de tegenstander nog eens beschuldigen op de kop toe!

Nut*
 

DeletedUser

Guest
Zinloze discussies hier allemaal. xD

Er zijn veel dictatuur staten geweest die heel lang een dictator hadden & zelfs opvolgers. Maar dat ga je vast dan weer ontkennen.

Bedtijd!
 

DeletedUser36905

Guest
Jij wist dat het account van uws was, en dan backstab je hen allemaal...

als je nou gewoon eerlijk was, en had gezegt van: jongens ik vind het hier niet fijn, ik ga op een ander account spelen.

Dan had je niets fout gedaan,nu wel



Tja, zo ken ik er nog wel meer.

Conspiracy theories...

Ik kan wel aan de gang blijven met jullie met ja en nee te antwoorden ik weet dat ik niets fout heb gedaan....
De rest zoeken jullie maar lekker uit vindt het wel best met jullie.
Veel plezier met lekker te roddelen en ik vrolijk door met tw spelen.

Zinloze discussies hier allemaal. xD

Er zijn veel dictatuur staten geweest die heel lang een dictator hadden & zelfs opvolgers. Maar dat ga je vast dan weer ontkennen.

Bedtijd!

IDD zinloze discussies
En zoals ik al zei in me andere post daar heb je deels gelijk in met deze ook.
En bedtijd nee nog lang niet.
 

DeletedUser62448

Guest
Zou eens moeten herlezen maar heb je mij niet gemeld in die pm's

Had zoveel gesprekken lopen in de tijd, zou dat maar zo vergeten te melden zijn.
Ook dat had veel duidelijk gemaakt volgends mij..

Denk dat alles hier ondertussen wel over gezegt is.
De laatste tijd gaan er veel roddels te ronte op w22.
volgends mij is dit er 1 van, spijtig dat spelers hier de dupe van worden.
Volgends mij is over dit onderwerp dan ook wel genoeg vermeld.
Aangezien er spelers meepraten die geen flauw benul hebben waar zei het over hebben:D
 

DeletedUser

Guest
Peeta, de plannen om Kevin uit Modus te gooien gingen toch onder ons blijven??
 

DeletedUser59657

Guest
Kevin , ik zou hun er maar snel uitgooien voordat ze het met jou doen!:D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zen rechten al allemaal afgenomen dus ik zou er niets van verwachten
 
Bovenaan