UWS vs B2B + Modus

Reactiescore
1.094
Klopt, ik wilde hem opzich wel bij modus hebben. Ik kende hem van w12. Hij gaf ook aan het leuker te vinden met iemand samen te spelen die hij kende. En ik vond dat ook.
ik wilde hem als persoon.
 

DeletedUser36905

Guest
Verschil is dat wij hier beschuldigd worden van stabben en valsspelen terwijl wij hier niets in gang gezet hebben rond IBGV en nooit over een join of andere dingen gesproken hebben. Gewoon omdat eerlijk spel belangrijk is. Wat er op IBGV gebeurd is volledig zelfstandig door de eigenaar gedaan en daar zitten wij voor niets tussen.

Ik begrijp jullie onbegrip rond deze situatie maar Modus zit hier voor niets tussen. Ja er is contact tussen de speler en Modus geweest maar alle beslissingen zijn door hem zelf genomen zonder ons toedoen. Indien dit niet zo was hadden jullie reden voor verontwaardiging, nu niet. Toch niet naar onze kant toe.

Wat mikestr betreft heb ik persoonlijk geen weet van jouw hulp. Ik zeg niet dat ze er niet was maar waarschijnlijk waren 1 van men co's betrokken in het gesprek hierrond. Als je hierrover iets kwijt wil zie ik het wel in een PM ingame


Mag ik nou ook eens weten welk contact ik met modus gehad zou hebben??
Ik kan helemaal niemand uit modus op segg na en die kan ik al langer als 4 jaar.
Dus ik snap niet over welke beslissingen je het heb volgens mij heb je teveel gedronken of zo......zie je het allemaal niet zo helder.
Je heb het in een andere post over eerlijk spel zou je daar is niet mee gaan beginnen dan!!
Krijg hoofdpijn van jullie slappe gelul.





Modus heeft de aanvraag van IBGV geweigerd en dus hebben we gedaan wat we moesten doen

En over welke aanvraag heb je het zou ik die is mogen zien???




Mvg bespeler van IBGV!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Als je hier al hoofdpijn van krijgt heb jij misschien al vier jaar te diep in het glaasje gekregen.
 

DeletedUser

Guest
Hmm Bucer,

Straffe uitspraken die je hier komt doen terwijl je zelf een heel groot zooitje op je hals gehaald hebt.
 

DeletedUser36905

Guest
Hmm Bucer,

Straffe uitspraken die je hier komt doen terwijl je zelf een heel groot zooitje op je hals gehaald hebt.


Vertel is meer dan volgens mij weet je meer als mij dan.........kom nou is met bewijzen dan plaats van alleen maar slap te ouwehoeren.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb voldoende pm's in mijn bus gehad om te helpen met de situatie.

Ik schets de situatie.
1) OS was teruggetrokken bij stamgenoten
2) Je zou met je gekregen account de stam willen verlaten
3) Je zou met dat account waarschijnlijk naar de vijandelijke stam willen gaan
4) Je zou informatie gegeven hebben aan vijanden.

Dit krag ik in mijn pm bus.
Dit heb ik dan ook op onze stamraad gegooid waar wildekiller deel uit maakt en waar hij die zaken gelezen heeft.

Deze informatie kwam van een speler uit de vijandelijke stam van modus (Fear) die een BG stam is van jullie.

Wij hebben geantwoord dat wij jou niet zouden accepteren in de stam en dat we geen informatie accepteren omdat we die op andere manieren vergaren ( legaal zonder spionnenwerk). Ook werd er gevraagd of we konden helpen om ervoor te zorgen dat jij het account terug zou afstaan aan UWS.

Dit zijn allemaal feiten. Om het met jou termen te zeggen ouwehoeren doe ik niet aan mee.
 

DeletedUser36905

Guest
Ik ken IBGV. En verder is er niks aan de hand. Dat de speler niet (nog) tevreden is over UWS is aan hem zelf.
Heeft modus verder geen invloed op, en ook eigenlijk vrij weinig mee te maken.

Dat enkele Modus spelers hier komen reageren en zelf de plank compleet mis slaan zegt eigenlijk wel genoeg over de informatie die is doorgespeeld (eigenlijk weinig, tot niks) en meer over de speculaties dan over de waarheid. Er is echt van een mug een olifant gemaakt.

Snap ook niet dat informatie uit het gesprek van HYEBM is gebruikt, en volledig fout is aangepast. Immers was dat, evenals met de speler van IBGV een persoonlijk gesprek. Waar Modus, op het moment van de pm van mlicka naar Antoe nergens van wist.

Ik hoop dat het hiermee gedaan is, er is niks aan de hand, er wordt niemand gebackstabbed. De verliezen van Beb zijn volledig aan het blootliggende achterland en de inactiviteit te wijten, die (als begin) al van woensdag/donderdag dateerde.

Ik ga geen uitlatingen doen over dingen die zijn besproken in een besloten skype chat.
Niemand in Modus heeft enige informatie gezien en of krijgt die te zien, dat is ook wel te zien aan de reacties van o.a. Wildekiller en danny, die reageren/beginnen een discussie met onjuiste informatie en op merkwaardige speculaties, die gepaard gaat met verkeerde interpretatie. Vind dat overigens ook niet verstandig.

Ik denk ook niet dat er op w22 vies spel gespeeld gaat worden

Ik heb voldoende pm's in mijn bus gehad om te helpen met de situatie.

Ik schets de situatie.
1) OS was teruggetrokken bij stamgenoten
2) Je zou met je gekregen account de stam willen verlaten
3) Je zou met dat account waarschijnlijk naar de vijandelijke stam willen gaan
4) Je zou informatie gegeven hebben aan vijanden.

Dit krag ik in mijn pm bus.
Dit heb ik dan ook op onze stamraad gegooid waar wildekiller deel uit maakt en waar hij die zaken gelezen heeft.

Deze informatie kwam van een speler uit de vijandelijke stam van modus (Fear) die een BG stam is van jullie.

Wij hebben geantwoord dat wij jou niet zouden accepteren in de stam en dat we geen informatie accepteren omdat we die op andere manieren vergaren ( legaal zonder spionnenwerk). Ook werd er gevraagd of we konden helpen om ervoor te zorgen dat jij het account terug zou afstaan aan UWS.

Dit zijn allemaal feiten. Om het met jou termen te zeggen ouwehoeren doe ik niet aan mee.

Ik snap niet waar je het allemaal vandaan haalt.
Maar alsnog is dit geen bewijs,zoals je stam genoot al zegt speculeren jullie dingen en maken er een eigen verhaal van.
Jij krijgt iets te horen van iemand maar je weet helemaal van niks,maar het zegt wel iets over modus zo iets heet onrust scheppen.
Ik weet niet of je bij opvoeding geleerd heb om mensen met respect te behandelen en eerlijk te wezen maar zal wel niet zo te zien.
Dus blijf ik erbij dat jullie slap ouwehoeren!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet waar je het allemaal vandaan haalt.
Maar alsnog is dit geen bewijs,zoals je stam genoot al zegt speculeren jullie dingen en maken er een eigen verhaal van.
Jij krijgt iets te horen van iemand maar je weet helemaal van niks,maar het zegt wel iets over modus zo iets heet onrust scheppen.
Ik weet niet of je bij opvoeding geleerd heb om mensen met respect te behandelen en eerlijk te wezen maar zal wel niet zo te zien.
Dus blijf ik erbij dat jullie slap ouwehoeren!!!!!!

Moet je ook al mijn posts een lezen meneer Bucer.

Even wat bewijs voor jou dan?

mlicka 07.12.13 15:07
Goede middag, Antoe


Spijtig genoeg moet ik jou contacteren om iets te mededelen.
Ik hoop hier wat mee te kunnen berijken, aangezien wij hier niets aan kunnen veranderen.

de speler [player]IK BEN GEEN VLIEGTUIG[/player] word door een nieuwe speler bespeeld.
Spijtig genoeg heb ik vandaag te horen gekregen, dat dit een vriendje van JanJansen is.
Hij heeft al enkele dingen uitgespookt, waardoor Uws nu verliezen lijdt.
Hij zal binnenkort Uws verlaten (backstabben).

Wij willen een leuke oorlog, zonder dit soort kapriolen.
Spijtig genoeg denken andere spelers binnen Modus hier anders over & hebben zei hun kans gegrepen een account binnen Uws te bemachtigen.

Wij hebben onze middelen ingezet, maar komen niet verder.
Daarom hopen wij via de leiding van Modus iets te kunnen berijken.
Omdat wij weten, dat jullie het spel ook eerlijk willen spelen.

Op deze manier hoort het spel niet gespeeld te worden.
Hopelijk word hier actie toe ondernomen & het account aan Uws teruggegeven.


Groetjes Mlicka
Roy

AnToe 07.12.13 15:13
Roy,

Ik zal deze situatie eens onderzoeken en bekijken.
Kan je me meer uitleg geven wat het account ik ben geen vliegtuig uitgespookt heeft?

Gr,
Kevin

mlicka 07.12.13 15:19
Het account heeft vanacht alle Uws-leden uit zijn vriendenlijst verwijderd & reageert niet op PM's.
De bespeler heeft ook de defense dat bij Beb Handicap stond, teruggetrokken, waardoor daar nu een groot deel van het front leeg staat, daar word nu flink wat verloren.

De verliezen komen door Uws zelf, dan moet er maar beter gedeft worden, maar sinds de defense is weggetrokken, is Modus de aanval op Beb Handicap ingegaan, Niet netjes.

Verder heeft hij nog weinig gedaan, maar ik heb via via wel gehoord wat hij nog allemaal van plan was.
Of hij zal als spion functioneren voor Modus.
Of hij zal binnenkort Uws verlaten & backstabben.

Wil de schade beperken door zo snel mogelijk jullie in te lichten hierover. vandaar deze pm.


roy

AnToe 07.12.13 15:22
Hoi,

De edelpogingen op beb handicap staan al langer gepland.
Als ik op mijn TBR kijk merk ik dat het front nog steeds vrij aardig gestackt staat. Weer boeken we winsten omdat de spelers rete inactief zijn en niet zuinig omspringen met hun def.

Verder ga ik even verder deze zaak bekijken.
Je hoort nog van me.

Gr,
Kevin

mlicka 07.12.13 15:31
Klopt, vandaar dat ik ook melde dat de verliezen op Beb Uws zijn verandwoordelijkheid is.
Maar het gaat mij meer om het feit, dat er een account van Uws, een foutieve bespeler heeft gekregen met slechte bedoelingen & deze speler bevriend is met Modus.

Het is onze eigen schuld dat wij deze speler erop hebben gezet, maar konden niet weten dat deze speler bevriend is met enkelen uit Modus & slechte bedoelingen had met het account.

bedankt voor de moeite,


roy

Dit krijgen wij te horen uit Fear/UWS. De speler die mij aanschreef doet/deed vv op twelo/ beb handicap.

Nogmaals ouwehoeren doe(n)/ik wij niet aan mee.

Wat wil je hier trouwens komen bereiken met bepaalde modusspeler hier op het AF te komen uitmaken voor leugenaars /(ouwehoerders ( wouw wat een vervoeging))

Er zijn inderdaad verkeerde dingen gezegd door modusspelers hier op het AF. Die niet voldoende op de hoogte waren. Maar lijkt mij dat jij de speler bent die heel deze heisa in gang gestoken heeft. Als je dit toch nog wenst te ontkennen mag je dit zeker doen. Dan ga ik hier zelf niet meer op verder in.
 

DeletedUser36905

Guest
Moet je ook al mijn posts een lezen meneer Bucer.

Even wat bewijs voor jou dan?



Dit krijgen wij te horen uit Fear/UWS. De speler die mij aanschreef doet/deed vv op twelo/ beb handicap.

Nogmaals ouwehoeren doe(n)/ik wij niet aan mee.

Wat wil je hier trouwens komen bereiken met bepaalde modusspeler hier op het AF te komen uitmaken voor leugenaars /(ouwehoerders ( wouw wat een vervoeging))

Er zijn inderdaad verkeerde dingen gezegd door modusspelers hier op het AF. Die niet voldoende op de hoogte waren. Maar lijkt mij dat jij de speler bent die heel deze heisa in gang gestoken heeft. Als je dit toch nog wenst te ontkennen mag je dit zeker doen. Dan ga ik hier zelf niet meer op verder in.

Oke bedankt hier voor dan weet ik ook waar ik nu aan toe ben dan wordt er van meer kanten een spelletje gespeeld.
En dat zeg ik ook zeker dat ik deze heisa niet begonnen ben.
 

DeletedUser58227

Guest
Kevin is gewoon tha bomb, daar kunnen we helaas weinig aan veranderen
 

DeletedUser69459

Guest
Oke bedankt hier voor dan weet ik ook waar ik nu aan toe ben dan wordt er van meer kanten een spelletje gespeeld.
En dat zeg ik ook zeker dat ik deze heisa niet begonnen ben.

Dus je duivelse tweelingbroer heeft dit gedaan?:eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Je snapt nu je daden?
Zeker dat je geen alzheimer hebt ofzo? :s
 

DeletedUser62448

Guest
Je mag gerust erbij vermelden dat Ik dit via een stamgenoot te horen ben gekregen.
Mijn stamgenoot heeft het van een Modus-Lid te horen gekregen, ofwel begon dit zaakje bij Modus.
Dat wij al snel in actie schieten lijkt mij logisch, gezien wij weten dat K. dit spel eerlijk wilt spelen.
Maar wisten niet dat JJ meer verborgen hield dan dat hij vertelde.

Natuurlijk hoefden wij niet alles te weten, maar hij heeft ons wel flink in de maling genomen.
Door belangrijke informatie achter te houden.
Ik heb Bucer. dan ook allang mijn excuses betoogt voor al het ongemak.
 

DeletedUser873

Guest
hahahaha lachen dit volgens mij kunne jullie martijn niet echt heel goed waar halen jullie die onzin toch vandaan:p
martijn is juist een van serieuze in dit spel zou maar is navraag doen op w 12 na het account bucer giller dit zeg lol:D
hij en de boel fucke??? hij zou je eerder clearen of alleen verder gaan maar een stam naaien nee lol
ikga ff contact opnemen ga ook weer spelen zijn niet goed jullie
 

DeletedUser

Guest
Je mag gerust erbij vermelden dat Ik dit via een stamgenoot te horen ben gekregen.Mijn stamgenoot heeft het van een Modus-Lid te horen gekregen, ofwel begon dit zaakje bij Modus.

Zou eens moeten herlezen maar heb je mij niet gemeld in die pm's
 

DeletedUser36905

Guest
Je snapt nu je daden?
Zeker dat je geen alzheimer hebt ofzo? :s

Welke daden?
Onrust stoken is ook een manier van oorlog voeren vroeger veel dictators door groot geworden alleen nooit mee gewonnen
 

DeletedUser69459

Guest
Je schiet jezelf in de voet. Je wint er nooit mee dus waarom doe je het?

Of was het gwn om de verliezen op beb goed te praten?
 

DeletedUser

Guest
Welke daden?
Onrust stoken is ook een manier van oorlog voeren vroeger veel dictators door groot geworden alleen nooit mee gewonnen

Er zijn veel dictaturen geweest op deze wereld ( dan bedoel ik de wereld aarde). Dictators hebben zeker en vast oorlogen gewonnen en de macht gegrepen in vele landen. Alleen moeten de landen die heel lang een dictatuur geweest zijn vandaag plaats maken voor democratieën. Iemand die maar een beetje de actualiteit volgt of wat oplet in school weet dit.
 
Bovenaan