Urban

DeletedUser65893

Guest
Ben niet iemand die voorop loopt in chats, forums etc, maar wil graag onze kant van het verhaal laten horen..

Urban, gestart als anonieme speler op een wereld zonder pp, dus we konden iig niet als pp abusers worden beschuldigt.

Een aantal grote spelers om ons heen, geprobeerd aansluiting te vinden met een aantal maar lukte niet, we stonden alleen. Verraden door een stamgenoot uit 1 van onze eerste stammetjes, uiteindelijk 360 graden front..

Wat doen we, ik wilde opgeven…Frank wilde door.

De enige manier om staande te blijven was defensief gaan spelen, bb’s pakken en 100% def.

Gizmo vroeg ons om hun stam te versterken, eerlijk verteld dat wij eigenlijk alleen nog speelden om wat te klieren, dat zij ons nooit van os zouden hoeven te voorzien maar dat zij ook niet teveel op ons moesten rekenen. We waren welkom..

Maar die stam viel, en een gedeelte ging naar Rhei..wij starten Mompel.

We hadden inmiddels een heel leuk clustertje en werden aantrekkelijk voor zowel Calm als Rhei, kan me een paar mails vanuit Calm herinneren of we bij hun wilden aansluiten. Maar ook vanuit Rhei was er interesse iig in onze dorpen. Boxem wilde ons internen en wij bij hun op het account. Werd door ons afgeslagen. Angelocheck wilde niet alleen verder en we kwamen tot een besluit om onze accounts samen te voegen en Thimos zou Urban komen versterken. Maaaaar Boxem wilde nog steeds onze dorpen. Na vele discussies overeen gekomen dat hij een flink aantal van onze dorpen zou krijgen zodat hij front zou krijgen met Naevius. En wij zouden dan Rhei joinen.. Internen dus(konden ze ons iig weer over afzeiken) Toen wij uiteindelijk ook een leuk frontje met Naevius kregen en Thimos met een geslaagde blitz dorpen ging pakken, ging deze speler stoppen. Kwam er een fusie met een aantal calmleden en mochten wij weeeeer internen. Niet omdat we dat zo heel graag wilden, het moest. Volgende punt was wij kwamen vast te liggen, we moesten maar hopen dat er een speler zou stoppen zodat we dan misschien front zouden krijgen. We wilden wel graag een front, maar Urban moest maar def gaan maken volgens de leiding.

Oke u vraagt wij draaien, account werd weer van een inmiddels best wel aanvallend account omgezet naar meer defensief. Maar Rhei bleek niet de stam van veel doorzettingsvermogen en de ene dip volgde de andere op. In tegenstelling wat velen beweerden werd er door ons wel degelijk vv gedaan, bij OT en Rank1, Kroepoek.. En al onze def stond op een gegeven moment bij de stam. Maar er waren op een gegeven moment wel 5 accounts inactief, kan me herinneren dat Magic destijds best veel vv draaide en in de laatste 1,5 week werd de leiding ook wakker en was Niek de vv-er van de week. En juist in die week deden wij als Urban spelers geen vv, kwam het bij niemand op dat wij misschien ook onze redenen hadden? Maar de beschuldigende vinger kwam al snel richting ons, geruchten werden de wereld in geholpen en iedereen geloofde dat. GERUCHTEN zijn geen BEWIJZEN.

Dus vele Rhei spelers gingen op grijs, wij geven nooit snel op en gingen door, wilden Karma de strijd geven die ze graag wilden en wij wilden laten zien dat we niet de noobs waren die zij zeiden wat we waren.

Volgde wat gezeur hier op het AF, Frank die graag wat olie op het vuur gooit en sommigen die daar heerlijk fel op reageerden.

Wat mij het meest tegenstaat is dat een paar spelers geruchten de wereld in helpen en iedereen dat spontaan overneemt,zelfs Karma spelers roepen dat wij niet vv-den, slaat toch nergens op.(waren zij erbij?)
Ieder verhaal heeft altijd 2 kanten..

Maar wij wilden nog steeds niet opgeven, Mompel werd zelfs een leuke stam, met misschien kwalitatief wat mindere spelers maar wel spelers die graag wilden spelen, heb ik respect voor..

We zagen karma netjes onze kant op edelen, de oud Bibber leden, en Diego en het werden er nog een paar. Urban was er klaar voor, laat maar komen, wij konden het defensief best wel ff volhouden;)

Maar toen kwamen de clusterfucks, eerst midden in het cluster van Aragonik, was een jumpdorp werd er gezegd haha

Toen kwam voor ons de druppel, een clusterfuck de leider van Karma, Sebastian de Belalcazar. Zij vonden dat dat kon..

Wij wilden de strijd aangaan op een eerlijke manier, zij waren dik in de meerderheid, maar verlaagden zich nog tot zulke acties.

Maar ik trek hieruit maar 1 conclusie, Urban was te sterk voor Karma. Zij durfden de confrontatie niet op een eerlijke manier aan en moesten gaan clusterfucken om te proberen het te gaan winnen.

Helaas wij probeerden dit spel op een eerlijke manier te spelen, maar ondanks dat we op de eerste plaats staan, met een voorsprong van 200 dorpen is het voor ons voorbij..

Respect voor de spelers die het wel eerlijk wilden spelen, maar een aantal spelers met een gigantisch ego hebben in mijn ogen deze overwinning van karma besmet.
Het ga jullie goed..
Dit namens het gehele team van Urban
 
Reactiescore
967
Wat ben je toch heerlijk hypocriet, eerst toegeven dat er veel quiters in Rhei. zaten die al snel het hazenpad namen, dan toegeven dat je zelf niet zo bent en dat je de strijd wel aandurft en voordat je het weet kom je met een AF post die dit tegenspreekt. Ik heb even ''de cf'' van Sebas opgezocht en gezien het feit dat je over je eigen cluster, het cluster van Urban, praat vind ik het ook zeker geen cf. Het ligt niet eens binnen je cluster.

Sorry hoor maar met de manier waarop en hoe je je vertoont op het AF kun je toch niet verwachten dat ook nog maar iemand je serieus neemt? Ik neem je in ieder geval niet serieus en het feit dat je jezelf ook nog eens te koop zet met termen als ''de 1e plek'' ''met 200 dorpen voor de rest'' maakt het nog zieliger dat ons niet eens de kans geeft om je helemaal de grond in te knallen.

Ik kreeg via via te horen dat jullie kozen voor de interns van voormalig Naevius in plaats van te willen fronten, geen idee wat de waarheid nou precies is, maar met jullie af gedrag in mijn achterhoofd gehouden is het misschien ook maar goed ook dat je nooit front hebt gehad.
 

DeletedUser77887

Guest
Urban is de best

Je kan het nog zo leuk verpakken maar we staan 1e en er is niemand die ons heeft duven aan te vallen van af dag 1 whehehehe

schijtbakken sterk op het AF maar in spel falen jullie nog erger dan de oud Rhei spelers
Na vaarwellllllllllllllllllllllllllllll snik :p
 
Reactiescore
967
Urban is de best

Je kan het nog zo leuk verpakken maar we staan 1e en er is niemand die ons heeft duven aan te vallen van af dag 1 whehehehe

schijtbakken sterk op het AF maar in spel falen jullie nog erger dan de oud Rhei spelers
Na vaarwellllllllllllllllllllllllllllll snik :p

Een van de redenen dat je nog nooit bent aangevallen is omdat je geen front hebt. En ons uitmaken voor falers is wel erg lachwekkend gezien het feit dat je dus nu runt.
Ik zou zeggen, donder op en kom niet meer terug want wie wilt er nou zo'n stamgenoot hebben? ;)
 

DeletedUser77887

Guest
bladibladibla

Jullie hebben verloren jammer

Met dank aan Sabastiaan Balzak die het spel heeft verklooid ó.ó.ó.
 

DeletedUser65893

Guest
Wat ben je toch heerlijk hypocriet, eerst toegeven dat er veel quiters in Rhei. zaten die al snel het hazenpad namen, dan toegeven dat je zelf niet zo bent en dat je de strijd wel aandurft en voordat je het weet kom je met een AF post die dit tegenspreekt. Ik heb even ''de cf'' van Sebas opgezocht en gezien het feit dat je over je eigen cluster, het cluster van Urban, praat vind ik het ook zeker geen cf. Het ligt niet eens binnen je cluster.

Sorry hoor maar met de manier waarop en hoe je je vertoont op het AF kun je toch niet verwachten dat ook nog maar iemand je serieus neemt? Ik neem je in ieder geval niet serieus en het feit dat je jezelf ook nog eens te koop zet met termen als ''de 1e plek'' ''met 200 dorpen voor de rest'' maakt het nog zieliger dat ons niet eens de kans geeft om je helemaal de grond in te knallen.

Ik kreeg via via te horen dat jullie kozen voor de interns van voormalig Naevius in plaats van te willen fronten, geen idee wat de waarheid nou precies is, maar met jullie af gedrag in mijn achterhoofd gehouden is het misschien ook maar goed ook dat je nooit front hebt gehad.
Misschien bij de opticien langs voor een bril, de cf ligt midden in ons stamcluster..
Geen idee wie jij nu weer bent maar had graag een front met je gehad;)
 

DeletedUser77887

Guest
Maar doe gezellig jullie zeggie

Urben is niet meer

groetjes
 
Reactiescore
967
Misschien bij de opticien langs voor een bril, de cf ligt midden in ons stamcluster..
Geen idee wie jij nu weer bent maar had graag een front met je gehad;)

Je had het over je eigen account, oftewel Urban. In dat opzicht is dat dorp van Sebas dus geen CF. In het geval van stamcluster wél. Niet dat je Mompel een stam kan noemen.

Ik heb front met je oelewapper, speel namelijk op Bart boos. Ik raad je aan je account niet op grijs te zetten, dan kun je eens laten zien wat je in je mars hebt. Want voor nu zijn het enkel loze woorden.
 

DeletedUser3435

Guest
Urban, gestart als anonieme speler op een wereld zonder pp, dus we konden iig niet als pp abusers worden beschuldigt.
Damn, dit is toch echt wel een staande ovatie waard hoor.. Zeker op een wereld waar je niet kan PP-abusen.

Volgde wat gezeur hier op het AF, Frank die graag wat olie op het vuur gooit en sommigen die daar heerlijk fel op reageerden.
Hij maakt zichzelf gewoon belachelijk, daar hoef je echt niet trots op te zijn hoor. Urban werd sowieso al niet serieus genomen als account.. Bovendien heb ik jullie in Cookie meegemaakt en daar heb ik letterlijk ook nooit iets positiefs over jullie gehoord.. Heel de wereld is dus unaniem in één ding op W50, dat jullie het niet verdienen om in de top 25 te staan op deze wereld. Als je het gaat bekijken qua inspanningen om die rang te bereiken en inspanningen die jullie gedaan hebben in stamverband.

Maar wij wilden nog steeds niet opgeven, Mompel werd zelfs een leuke stam, met misschien kwalitatief wat mindere spelers maar wel spelers die graag wilden spelen, heb ik respect voor..
Jullie hebben elke noob op de wereld gerecruit of proberen te recruiten.. 'Iets mindere kwalitatieve spelers', haha jezus zeg.

Toen kwam voor ons de druppel, een clusterfuck de leider van Karma, Sebastian de Belalcazar. Zij vonden dat dat kon..
Niemand erkent jullie bijeengeraapt barbarenedelend groepje als een stam hoor.. De wereld is gespeeld, dat jij elke noob wilt recruiten om als menselijk schild te gebruiken is niet onze schuld. Dat barbarendorpje ligt op de grens en is dus geen CF. Mooi dat je dat als reden gebruikt, ik ben blij dat dat de reden is dat je ermee stopt. Oftewel had je effectief moeten deffen en had je alleen maar bevestigd wat iedereen al denkt van Urban.. Dat het een verschrikkelijk zwak account is.

Maar ik trek hieruit maar 1 conclusie, Urban was te sterk voor Karma. Zij durfden de confrontatie niet op een eerlijke manier aan en moesten gaan clusterfucken om te proberen het te gaan winnen.
jiFfM.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65893

Guest
Je had het over je eigen account, oftewel Urban. In dat opzicht is dat dorp van Sebas dus geen CF. In het geval van stamcluster wél. Niet dat je Mompel een stam kan noemen.

Ik heb front met je oelewapper, speel namelijk op Bart boos. Ik raad je aan je account niet op grijs te zetten, dan kun je eens laten zien wat je in je mars hebt. Want voor nu zijn het enkel loze woorden.
Je kunt proberen alles wat krom is recht te praten, maar het gaat je niet lukken. Sebastiaan de B plaatste een dikke CF, maar de leiding van Karma vond dat zij dat mochten omdat frank zich op het AF had misdragen:p
oeps Bartje is toch Boos, te laat, je hebt je kans gehad.
 

DeletedUser77887

Guest
lol jammer Bart
Had eigelijk best wel een hoge pet van je op
Dat is nu teniet gedaan door jou

Urban staat op grijs en komt daar niet meer van af simple
En ook voor jou waren we totaal niet bang was allemaal ingedekt of te wel we waren er klaar voor
Maar dat merk je wel als je de BB overneemt straks
Tel er 2e lijns def bij plus mobiel def en je was kansloos geweest want je had er niet door gekomen
Dit is een win win situatie voor ons :p
wij hoeven ons niet meer te bewijzen en jij hebt voor jan joker lopen klooien met je nieuwe cluster
Dus bedank je leiding gevende vriendjes maar :)
Kijk mag dan een slechte forum poster zijn maar ben zeker geen slechte speler :p

na suc6
 

DeletedUser65893

Guest
Damn, dit is toch echt wel een staande ovatie waard hoor.. Zeker op een wereld waar je niet kan PP-abusen.


Hij maakt zichzelf gewoon belachelijk, daar hoef je echt niet trots op te zijn hoor. Urban werd sowieso al niet serieus genomen als account.. Bovendien heb ik jullie in Cookie meegemaakt en daar heb ik letterlijk ook nooit iets positiefs over jullie gehoord.. Heel de wereld is dus unaniem in één ding op W50, dat jullie het niet verdienen om in de top 25 te staan op deze wereld. Als je het gaat bekijken qua inspanningen om die rang te bereiken en inspanningen die jullie gedaan hebben in stamverband.


Jullie hebben elke noob op de wereld gerecruit of proberen te recruiten.. 'Iets mindere kwalitatieve spelers', haha jezus zeg.


Niemand erkent jullie bijeengeraapt barbarenedelend groepje als een stam hoor.. De wereld is gespeeld, dat jij elke noob wilt recruiten om als menselijk schild te gebruiken is niet onze schuld. Dat barbarendorpje ligt op de grens en is dus geen CF. Mooi dat je dat als reden gebruikt, ik ben blij dat dat de reden is dat je ermee stopt. Oftewel had je effectief moeten deffen en had je alleen maar bevestigd wat iedereen al denkt van Urban.. Dat het een verschrikkelijk zwak account is.

Wij wilden de strijd aangaan op een eerlijke manier, zij waren dik in de meerderheid, maar verlaagden zich nog tot zulke acties.


jiFfM.jpg
Wow Krepox bijt van zich af..
Jij was degene die de CF plaatste he, siert Karma:):)
Ik heb altijd gezegd dat het een ongelijke strijd zou worden, we wisten echt wel dat we uiteindelijk zouden verliezen maar had je graag nog even zien zweten.
En ja urban was een *** account op een *** wereld maaaaaaaar heb me toch wel vermaakt:p
 

DeletedUser3435

Guest
Haha nee het siert jullie dat je zo een grote mond had op het AF en uiteindelijk toch gaat rennen net zoals iedereen dat verwacht had! Moest je trouwens ook geen heel topic aan wijden hoor, een post in een ander topic was genoeg geweest. Denk overigens niet dat jullie iemand kunnen laten zweten van Karma, jullie kunnen ons wel laten lachen. :D Doeidoei, de barbarendorpen zullen je missen!
 

DeletedUser73162

Guest
Dat barbarendorpje ligt op de grens en is dus geen CF.

GROEN: Karma
WIT: Mompel
ROZE: Urban

d61eda5df87b44499340cc86078db19e.png


Lijkt me wel een CF. Verder heb ik niet veel toe te voegen aan deze discussie, dus zal dat dan ook niet doen.
 

DeletedUser65893

Guest
Haha nee het siert jullie dat je zo een grote mond had op het AF en uiteindelijk toch gaat rennen net zoals iedereen dat verwacht had! Moest je trouwens ook geen heel topic aan wijden hoor, een post in een ander topic was genoeg geweest. Denk overigens niet dat jullie iemand kunnen laten zweten van Karma, jullie kunnen ons wel laten lachen. :D Doeidoei, de barbarendorpen zullen je missen!

Doe de BB-dorpen de groeten, jullie moeten er ook aan geloven de komende weeeeeeken om aan je werelddominatie te komen:p
Dagdag;)
 
Reactiescore
967
Doe de BB-dorpen de groeten, jullie moeten er ook aan geloven de komende weeeeeeken om aan je werelddominatie te komen:p
Dagdag;)

Je weet dat bb-dorpen niet meetellen aan de werelddominatie he? Dus je doet ons alleen een plezier!
Later en hopelijk tot nooit :D
 
Reactiescore
967
GROEN: Karma
WIT: Mompel
ROZE: Urban

d61eda5df87b44499340cc86078db19e.png


Lijkt me wel een CF. Verder heb ik niet veel toe te voegen aan deze discussie, dus zal dat dan ook niet doen.

Het ging over het cluster van Urban, niet over het stamcluster. Dus hervorm je mening eens.
 
Bovenaan