Urban

DeletedUser78341

Guest
Ik vind het wel jammer, zeker dat ik het hier moet lezen dat je op grijs bent gegaan. De andere leden weten het niet eens.
 

DeletedUser49913

Guest
Het is mij wel duidelijk... De laatste paar dagen zijn door Uhtred gebruikt om front te maken. En meteen gaan ze runnen, met als reden een CF. Dit is allemaal al voorspeld door ons, en het gaat precies zo.

Het is dus ook wel duidelijk welk account er op #1 hoort te staan, dat kan alleen maar Uhtred zijn. Tegenstanders gaan al runnen als we front met hun pakken.

Jammer dit Urban, jullie hadden zo ongeveer het 1e account op de wereld kunnen zijn die de mentale druk van 'het front hebben met Uhtred' had kunnen weerstaan. Maar jullie komen nu in het rijtje: Derpina, Doppler, ClassifiedControl (recruit), Boxem, Noot Noot & Urban, een rijtje van spelers die allemaal zijn gaan runnen dankzij ons.

Jij doppler weggespeeld ja? :rolleyes:
Volgens mij is dat gewoon een intern van je. Totaal niks goeds aan ofzo:D
 

DeletedUser73904

Guest
Nee maar uit angst voor Uhtred ging Bibber een BG aan met Calm. Daar ging mij het om, @momske
 
Reactiescore
323
Het is mij wel duidelijk... De laatste paar dagen zijn door Uhtred gebruikt om front te maken. En meteen gaan ze runnen, met als reden een CF. Dit is allemaal al voorspeld door ons, en het gaat precies zo.

Het is dus ook wel duidelijk welk account er op #1 hoort te staan, dat kan alleen maar Uhtred zijn. Tegenstanders gaan al runnen als we front met hun pakken.

Jammer dit Urban, jullie hadden zo ongeveer het 1e account op de wereld kunnen zijn die de mentale druk van 'het front hebben met Uhtred' had kunnen weerstaan. Maar jullie komen nu in het rijtje: Derpina, Doppler, ClassifiedControl (recruit), Boxem, Noot Noot & Urban, een rijtje van spelers die allemaal zijn gaan runnen dankzij ons.
Flikker toch op. Ik heb niet gedeffed omdat ik tentamenweek had en niemand anders back-up wilde/kon zijn, dat weet je zelf ook wel. En ik ga niet in mijn tentamenweek 12 uur per dag aan tw besteden, sorry.
 

DeletedUser65893

Guest
Het toppunt waren de cf's van het brave karma omdat ze anders de strijd niet aandurfden;)
Urban heeft op het stamforum wel degelijk aangegeven dat dit ging gebeuren en heb Tactical I. persoonlijk aangesproken.
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de reacties, (eigenlijk moet ik gezeik zeggen)

ps. voor een van de commentaren, taalfouten hebben te maken met dyslexie.
Kun je weinig aan doen..
 
Reactiescore
7.918
giphy.gif
 

DeletedUser78341

Guest
Dit is echt het top punt van Urban. Het spijt me te moeten horen dat ze jullie zo in de kou laten staan.

Yep, ik snap wel waarom Karma Urban niet leuk vind..

Al die rhei spelers die op delete zijn gegaan..

Te bizar voor woorden.×
 

DeletedUser78318

Guest
Het toppunt waren de cf's van het brave karma omdat ze anders de strijd niet aandurfden;)
Urban heeft op het stamforum wel degelijk aangegeven dat dit ging gebeuren en heb Tactical I. persoonlijk aangesproken.
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de reacties, (eigenlijk moet ik gezeik zeggen)

ps. voor een van de commentaren, taalfouten hebben te maken met dyslexie.
Kun je weinig aan doen..


Toppunt van onze cf's? Ten eerste ging het om 1 dorp. Aangezien jullie de gehele wereld (buiten Karma) zowat gerecruit hebben en iig geprobeerd hebben wordt die grens al snel moeilijk zichtbaar. Maar ik vind jullie reden van runnen enigszins begrijpelijk, maar heb dan alsjeblieft niet zulke praatjes op AF, de tijd voor het front en op dit moment.

Het blijkt maar weer, barbs en interns maar voor de rest houdt het op bij Urban.

<3
 

DeletedUser77632

Guest
Maar jullie komen nu in het rijtje: Derpina, Doppler, ClassifiedControl (recruit), Boxem, Noot Noot & Urban, een rijtje van spelers die allemaal zijn gaan runnen dankzij ons.

Leugen, Derpina was gebanned. Niks meer of minder.
 
Bovenaan