Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
2
Re: 8.21 discussietopic

Ik ben ook blij met de update, zeker op het gebied van deffen.
De verzamelplaats heb ik veel liever de oude ..
 

DeletedUser30312

Guest
Re: 8.21 discussietopic

De tagger is toch geen verbetering hoor ik van stamgenoten. Het gaat een stuk sneller, maar de oude manier van taggen gaf toch meer zekerheid over het al dan niet goed taggen van aanvallen. Maar zolang er iemand online is kunnen aanvallen bijna niet fout worden getagged.
 

DeletedUser65921

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Als er niemand on is gebruik je hem gewoon niet?
Leuke update!
 

DeletedUser

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Als ik via de kaart een dorp wil aanvallen, ik druk op X, staan "het dorp" waar vroeger alleen de coords stonden, duw ik mijn troepen in, klik ik op aanvallen, zegt hij dat ik geen coords ingevoerd heb.. Hetzelfde via "troepen sturen". Nu moet ik handmatig de coords gaan kopieeren en dan plakken.

Browser mozilla firefox..

Hier hetzelfde, werk tw goed komen ze weer met een update zijn nog erger als Microsoft die updaten nog niet zo vaak en draaien beter.
 
Reactiescore
41
Re: 8.21 discussietopic

die fout bij de verzamelplaats heeft niks te maken met de update, is gwn een script die die fout veroorzaakt (heb er zelf geen last van dus kan het niet fixen)
 

DeletedUser

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Script stond er eerder dan de update, dus update is dan in mijn ogen wel het probleem. Als ze elke week dus update uitvoeren kan je elke week je scrips nalopen bull shit. Gaat het ooit 1x eens goed met die update? Nee want is altijd het zelfde gezeiks.
 

DeletedUser30312

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Als er niemand on is gebruik je hem gewoon niet?
Leuke update!

Ja en na een paar uur hoef je hem niet gebruiken voor aanvallen van dichtbij :eek: Moet je alles op het handje af omdat de massatag scripts zijn gesloopt.
 
Reactiescore
41
Re: 8.21 discussietopic

Ja en na een paar uur hoef je hem niet gebruiken voor aanvallen van dichtbij :eek: Moet je alles op het handje af omdat de massatag scripts zijn gesloopt.

het is wel duidelijk dat jij er niks van afweet, massatag scripts werken namelijk nog gwn. (in mijn deff pack werkte het idd niet meer maar dat was gwn een slechte fix van mij)

@Eierdopje: als je elke week je scripts moet nalopen omdat er weer wat defect zijn dan is dat in veel gevallen omdat een script gwn niet goed is gemaakt.

het gaat meestal goed bij updates als je er maar voor zorgt dat de scripts goed zijn gemaakt en niet zo "foutgevoelig" zijn zoals veel scripts zijn/waren
 

DeletedUser63648

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Ik stel voor dat onze programmeurs bij Innogames eens gewoon gaan schoonmaken. Dat ze de code efficiënter gaan maken wat betreft aantal regels, overzichtelijkheid en verwerkingssnelheid. En op logica ofcourse.
Een anonieme functie die om 2 parameters vraagt, terwijl je maar 1tje invoert getuigt mijns inziens niet van logica. Datzelfde geld natuurlijk voor verschillende namen voor hetzelfde object.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56459

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Ja en na een paar uur hoef je hem niet gebruiken voor aanvallen van dichtbij :eek: Moet je alles op het handje af omdat de massatag scripts zijn gesloopt.

Ik snap je niet zo goed, als je een paar uur niet online bent tagd hij inderdaad verkeerd, maar met een zelfgemaakte tagger is dat dan toch ook?
Ik snap niet goed wat mensen hier tegen hebben, eindelijk een massatagger voor iedereen.
Ik heb in 2 weken tijd al 6000+ aanvallen gehad, niks massatagger alles met de hand omdat er gewoonweg geen zijn, je kunt niet geloven hoe blij ik nu ben.
Ik veronderstel dat mensen tegen zijn omdat ze gewoon nooit aanvallen krijgen en steeds zelf aanvallen sturen :)
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser59685

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Zoals gezegd zal het aan een script van jullie liggen. Ik heb ook helemaal geen problemen met de verzamelplaats.
Top update.
 

DeletedUser27685

Guest
Re: 8.21 discussietopic

het is wel duidelijk dat jij er niks van afweet, massatag scripts werken namelijk nog gwn. (in mijn deff pack werkte het idd niet meer maar dat was gwn een slechte fix van mij)
Hangt ervan af, oude werelden hadden die extra kolommen niet.

@Eierdopje: als je elke week je scripts moet nalopen omdat er weer wat defect zijn dan is dat in veel gevallen omdat een script gwn niet goed is gemaakt.
Als je veel scripts hebt met veel functionaliteit op een hoop pagina's, dan gaat er altijd wel iets stuk als ze de html vervormen. Die quickedit grap van een paar weken terug was daarvan het ultieme voorbeeld.
 
Reactiescore
41
Re: 8.21 discussietopic

Hangt ervan af, oude werelden hadden die extra kolommen niet.

Als je veel scripts hebt met veel functionaliteit op een hoop pagina's, dan gaat er altijd wel iets stuk als ze de html vervormen. Die quickedit grap van een paar weken terug was daarvan het ultieme voorbeeld.

ligt eraan hoe je script is opgebouwd, stel je wilt de 2e kolom hebben van de tabel omdat daar een link naar je eigen dorp instaat, dan kun je die uiteraard gwn selecteren maar dan is het defect als er een kolom bij komt, als je daarentegen die rij zou selecteren op de inhoud, dus bijvoorbeeld voor de 2e rij bij de incomings tabel dan zou dat dus beter zo kunnen: $('#incomings_table tr td:has(a[href*="screen=overview"])')
mss niet echt goed voorbeeld maar je snapt vast wel wat ik bedoel, en door op zo`n manier scripts te maken heb je veel minder kans dat er wat kapot gaat.

dat met het hernoemen wat veranderd was naar dat quickedit, een goed voorbeeld van dat er veel scripts kapot gingen maar dat was ook zeker een verbetering, hernoemen gaat idd sneller op die manier, en dat was toevallig een keer een update waarbij redelijk wat van mijn scripts kapot gingen maar dat was omdat Innogames een betere/snellere manier van hernoemen had gevonden en toegepast dus vond ik dat niet zo erg maar normaal heb ik met mijn scripts niet veel last van de updates, hooguit als er een keer een ID veranderd van een belangrijk ding maar dat gebeurd zelden
 

DeletedUser30462

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Ik snap je niet zo goed, als je een paar uur niet online bent tagd hij inderdaad verkeerd, maar met een zelfgemaakte tagger is dat dan toch ook?
Ik snap niet goed wat mensen hier tegen hebben, eindelijk een massatagger voor iedereen.
Ik heb in 2 weken tijd al 6000+ aanvallen gehad, niks massatagger alles met de hand omdat er gewoonweg geen zijn, je kunt niet geloven hoe blij ik nu ben.
Ik veronderstel dat mensen tegen zijn omdat ze gewoon nooit aanvallen krijgen en steeds zelf aanvallen sturen :)

We hadden nagedacht over de tagger waardoor je icm kennis over menselijk gedrag na een aantal uur nog redelijk juist kon gokken wat eraan kwam ;) Als die tagger niet meer werkt, dan moet je zelf bij elke aanval gaan zitten hoofdrekenen. Iets wat je bij alle andere taggers die ik tot noch toe gezien hebt per definitie al moet doen voor de juiste gok.
 

DeletedUser63648

Guest
Re: 8.21 discussietopic

ja. En als je een scripter in jullie midden hebt dan fix je dat gewoon. Wees blij met wat je hebt. icm de app kan je toch sws wel altijd op tijd taggen.
 

DeletedUser32842

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Ik kan ook met Firefox geen aanvallen meer sturen. Vraagt om coords.

- Na het uitzetten van de Greasemonkey werkt het wel weer. Dus waarschijnlijk gaat daarin iets verkeerd.

Tip: Zet Greasemonkey uit.

p.s. ik ga nu kijken in welk script het evt. kan zitten.
 

DeletedUser32842

Guest
Re: 8.21 discussietopic

Het script: TW OS aanvuller, was bij mij het probleem. Deze verwijderd. Kan nu weer aanvallen. :D.
 

DeletedUser27685

Guest
Re: 8.21 discussietopic

ligt eraan hoe je script is opgebouwd, stel je wilt de 2e kolom hebben van de tabel omdat daar een link naar je eigen dorp instaat, dan kun je die uiteraard gwn selecteren maar dan is het defect als er een kolom bij komt, als je daarentegen die rij zou selecteren op de inhoud, dus bijvoorbeeld voor de 2e rij bij de incomings tabel dan zou dat dus beter zo kunnen: $('#incomings_table tr td:has(a[href*="screen=overview"])')
mss niet echt goed voorbeeld maar je snapt vast wel wat ik bedoel, en door op zo`n manier scripts te maken heb je veel minder kans dat er wat kapot gaat.
Op "inhoud" is traag, zeker de bewerking die jij opgeeft omdat je 1) gaat zoeken in een string (traag) en 2) zowat elke 'a' afgaat om te gaan zoeken (traag * traag). Dat wil je vermijden bij iets dat potentieel 1000 keer die bewerking moet gaan doen.

dat met het hernoemen wat veranderd was naar dat quickedit, een goed voorbeeld van dat er veel scripts kapot gingen maar dat was ook zeker een verbetering, hernoemen gaat idd sneller op die manier
Eh? 't Gaat oertraag omdat je voor het hernoemen eerst moet de dom manipuleren (je browsers css engine vindt dat niet leuk aangezien de juiste CSS regels vinden een hoop tijd kost) en dan pas kan submitten, waarna er ook nog eens zo'n roterend icoontje komt (alweer dom manipulatie). Rechtstreeks TW aanspreken met ajax is de enige oplossing, dat hoefde daarvoor niet.

@Cgrain: de scripter wil misschien ook wel eens wat anders doen dan iedere keer wat fratsen ongedaan maken. Ik hoop echt dat die wekelijkse updates na 1 of 2 keer stoppen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
41
Re: 8.21 discussietopic

was dan ook ff snel als voorbeeld, kon idd beter, zoals kijken welke kolom je moet hebben in de header row en daarvan de index pakken, hoeft dan maar 1 keer te gebeuren en je hebt daarna altijd de goede rij, maar dat zul jij vast wel weten :p

ik bedoelde ook rechtstreeks TW aanspreken met ajax request, is wel sneller als je het op die andere manier doet is het idd traag maarja daar kies je dan tog echt zelf voor.
 
Bovenaan