Update Kaartjes

DeletedUser

Guest
C43 zit vol met noobs en inactievelingen :) Ik heb nu rond de 75 farms in mijn 15x15 :D
 

DeletedUser

Guest
Knap dat er bij jou zoveel in je 15x15 passen, maar volgens mij bedoel je het wat anders.

25 bedoelt hij fzo.
Het klopt wel. In het begin zijn er wel goede maar een betje verder zijn het jammer genoeg allemaal nooobs
 

DeletedUser

Guest
25 bedoelt hij fzo.
Het klopt wel. In het begin zijn er wel goede maar een betje verder zijn het jammer genoeg allemaal nooobs

Dan zie je mij zeker over het hoofd, maar dat zullen we ingame wel effe over hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Wel opvallend bij het kaartje van de stammen met de meeste punten dat K45 redelijk onderbezet lijkt te zijn.
 

DeletedUser38219

Guest
Wel opvallend bij het kaartje van de stammen met de meeste punten dat K45 redelijk onderbezet lijkt te zijn.

omdat veel hoge spelers daar bij stammen als musicA , apache, smurf... zitten ; die staan nog niet hoog in de stammenranglijst omdat er nog veel massas zijn die daar bezetten. maar over enkele weekjes komt dat goed
 

DeletedUser

Guest
ik moet in 3 kaartjes staan en ik sta in geen enkel :(

this is unfair (cry)
 

DeletedUser

Guest
omdat veel hoge spelers daar bij stammen als musicA , apache, smurf... zitten ; die staan nog niet hoog in de stammenranglijst omdat er nog veel massas zijn die daar bezetten. maar over enkele weekjes komt dat goed

Ja dat lijkt mij ook wel inderdaad.
 
Bovenaan