United vs. G.W.s

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Waarom ontsla je dan geen leden?

Die vorige leider was wel een flinke n00b.
In mijn stam hadden we eerst Gjalt-jan als oprichter. Hij werd gebanned en toen nam ik de stam over:cool:.
Hij maakte ook erg domme fouten hij noteerde stammen als bondgenoten terwijl hij nog niet eens afspraken ermee had gemaakt:eek:. Was bijna nooit actief. En hij nodigde leden van her en der uit.

Ik zat in K51 en was door mods tot oprichter benoemd. Ik benoemde rickda(Ken k int echt) ook tot oprichter samen runden we de stam en we hebben langzaam alle verre leden ontslagen en onafgesproken bg's beeindigd. Nu loopt de stam lekker.
Ik heb dus ook in een soort gelijke positie gezeten ja ;)

prijs jezelf de hemel in zou ik zeggen,
 

DeletedUser

Guest
.

Ja dat gaat ook gebeuren er worden helen plannen gemaakt.
en dat gaat dus ook helemaal goed komen,
En united wil alleen leden in k24 en k33 aanvallen dus die spelers zijn ook op de hoogte, en zullen elkaar gaan helpen veel meer kan ik niet voor G.W.s doen ik zit in k-45:(

En ja de 1e oprichter van G.W.s was een noob hij heeft nooit meer dan 5000 ptn gehaald en hij maakten en stam samen met ze neefje voor de lol 2 maanden laten stond die in de top 30.

Nu is hij weg en is er een nieuwen leiding zijn ervaren spelers met minstes 1 jaar ervaring dus dat is al een stuk beter :rolleyes:
 

DeletedUser7072

Guest
En ja de 1e oprichter van G.W.s was een noob hij heeft nooit meer dan 5000

Die van mij was erger in 3 maanden van 800 naar 1300 punten :eek::confused:

Hij had echt helemaal NIKS van het spel door en is overgenomen. Kazerne lvl 1 en productie lvl 10 en dan nog met het motto punten vechten niet legers wel:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jongens.. ff ontopic??? ik zie dat jullie elkaar helemaal gevonden hebben maar daar gaat t nie over..
 

DeletedUser7072

Guest
jongens.. ff ontopic??? ik zie dat jullie elkaar helemaal gevonden hebben maar daar gaat t nie over..

Het ging zijdelings over het onderwerp bovendien is hij oprichter van gws dus.....

Maar ja je hebt gelijk(Heb al n waarschuwing gekrege) tis tijd voor wat rapportjes ;)
 

DeletedUser8272

Guest
En weet je wat ik zo dom van united vind!?
Ze hebben niks tegen ons gezecht over een oorlog ze hebben ons helemaal geen oorlog verklaard! Dus het is maar goed dat ik dit nu lees hier.

ik weet niet wat je nu zo zielig doet...

maar wij hebben wel degelijk de oorlog verklaard...

HIER MSS?

als je actiever was op het tw forum... was je er al lang achter gekomen:rolleyes:

ik weet niet beter of hier worden de meeste oorlogen verklaard:confused:

maar het kan ook aan mij liggen...:p
 

DeletedUser

Guest
ik ben vanaf nu heel erg tegen UNITED...

ik zat in die stam en ik had een vv nodig, wou lange24 wel en toen heeft hij me overgenomen...

ik vond dat echt een f*cking naaistreek dus ik ben nu echt tegen hun:mad:
 

DeletedUser7072

Guest
ik ben vanaf nu heel erg tegen UNITED...

ik zat in die stam en ik had een vv nodig, wou lange24 wel en toen heeft hij me overgenomen...

ik vond dat echt een f*cking naaistreek dus ik ben nu echt tegen hun:mad:

Dat noem ik nog is laf:mad:

Vlgns mij is het zelfs verboden om spelers iover te nemen tijdens een vv. Les-> vertrouw united niet!
 

DeletedUser4045

Guest
Dat noem ik nog is laf:mad:

Vlgns mij is het zelfs verboden om spelers iover te nemen tijdens een vv. Les-> vertrouw united niet!

Geef hem idd aan, je mag niet zelf vv hebben en die overnemen.
Dat kan een ban opleveren (oja, daar mogen we niet over praten)
 
Reactiescore
1.731
mischien had hij de vv doorgegeven. en een dagje gewacht en toen jouw overgenomen.
 

DeletedUser

Guest
??

heb je er wel bij gezebgt red hell dat je zelf tijdens een VV je eigen leden aanviel
en gebruik maakte via die vv om zelf dorpen te krijgen


vertel iedereen aub de vollegide waarheid..
iedereen die me kent weet dat ik niet zomaar iemand aanval


dus aub wees eerlijk voortaan
 

DeletedUser

Guest
want je bent gewoon intern geedelt

want je bent simpel weg ge-edeld op verraad.


en we hebben alleen de dorpen afgenomen die je hebt genoment tijdens je misvbruik van die vv
 

DeletedUser8272

Guest
heb je er wel bij gezebgt red hell dat je zelf tijdens een VV je eigen leden aanviel
en gebruik maakte via die vv om zelf dorpen te krijgen


vertel iedereen aub de vollegide waarheid..
iedereen die me kent weet dat ik niet zomaar iemand aanval


dus aub wees eerlijk voortaan

is dit voor mij bedoeld?

als dat zo is, vond ik het niet nodig dat te melden, aangezien ik hem geloof als
hij zegt dat dit niet zo is.

maargoed. in iedergeval,
'
je hebt heel veel gedaan voor de stam lange, en daar zijn we je heel dankbaar
voor..
 

DeletedUser

Guest
niet tegen jouw

nee had het tegen red...


om dit te plaatsen en te proberen mij voor schut te zetten
 

DeletedUser

Guest
ik weet er niet alles vanaf,

een aantal leden waren al eerder bij ons uitgenodigd, waaronder lange, toen hun oude stamleden in de problemen kwamen, hebben ze bij ons aangegeven, eerst de oude stamleden een solide basis te geven,
dat hebben ze gedaan, naar hun beste kunnen, en nu komen ze bij ons.

no problem lijkt me, en die red hell, kap met zeuren om toetreding, want jij komt er nooit in! dank je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan