United vs. G.W.s

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8272

Guest
Hmm.. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje zielig van United, G.W.s wordt helemaal overrompeld. Waarom nemen jullie geen sterkere stam? Uit angst verliezen te maken?
En als ze hun plannen met Order willen doorzetten zal deze actie zeker stopgezet moeten worden.
Jammer voor Rome Protection.. Hij blies die stam net nieuw leven in!

jammer dat er vaak niet goed gelezen word:rolleyes:

uitbreiden is een van de punten...??

verliezen leiden doe je altijd, en als hun in weg liggen...:confused:
dan is het toch logisch dat wij een oorlog met hun beginnen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
drm, ik vind dat iedereen niet gelijk berwijten moeten maken, maar eerst bedenken wrm er een oorlog is, en niet zomaar oordelen
 

DeletedUser

Guest
gw.s moet wel uitkijken met jullie maar onderschat hun ook niet een massastam die goed fuctioneert is bloedlink kijk naar TSb ik zou niet te snel victorie kraaien united ;)
 

DeletedUser8272

Guest
zolang wij maar doen, als we het altijd doen...:)
gaat het zeker lukken:D

maar we zullen er rekening mee houden:)
 

DeletedUser7615

Guest
lol

lol ze vroegen aan ons(m.o.t) voor een bondgenootschap aan een speler die niks van deze oorlog wist gelukkig overlegde die met mij en heb ik het hem vertelt en weer zeiden ze dat ze onderbescherming staan van united
 

DeletedUser7072

Guest
gw.s moet wel uitkijken met jullie maar onderschat hun ook niet een massastam die goed fuctioneert is bloedlink kijk naar TSb ik zou niet te snel victorie kraaien united ;)

Lekker link als ze in alle continenenten zitten:D:D
 

DeletedUser

Guest
Lekker link als ze in alle continenenten zitten:D:D

ja dat weet ik ook wel maar als de core van hun stam op jou dorpje komt kakken denk ik niet dat je blij zal zijn hoor ;)

vergeet gewoon niet elke "noob" stam heeft altijd wel ergens iets ervaring lijk deze stam heeft volgens mij shitload aan ervaring maar geen leiding als ze dat zouden hebben en dan moeilijk deden zou ik jou nog wel eens spreken
kijken of je dan nog eens lacht ;):D
 

DeletedUser

Guest
succes nog met de oorlog aan beide stammen

even een tip : zorg dat je hun lijst hebt van spelers voor het geval ze beginnen te vluchten :D kan je ze lekker opjagen lol
 

DeletedUser

Guest
succes nog met de oorlog aan beide stammen

even een tip : zorg dat je hun lijst hebt van spelers voor het geval ze beginnen te vluchten :D kan je ze lekker opjagen lol


dit hebben we al voor elkaar:)

elke speler die probeert te vluchten is de ---

maar we hebben het wel zo bekeken dat we echt alleen maar de leden overnemen die in K33 en K24 liggen...

daarbuiten worden ze wel opgegeten door de andere spelers:p
 

DeletedUser

Guest
Side 1: UNITED

Side 2: G.W.s

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 75
Kant 2: 66
Verschil: 9

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 0
Verschil: 3

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 418,810
Kant 2: 146,070
Verschil: 272,740

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,996
Kant 2: 0
Verschil: 28,996

image.php



geene vetten hier:p
 

DeletedUser4045

Guest
Ojee, al 3 dorpen, nu zal de stam wel opgeheven worden..
 

DeletedUser

Guest
Zielig...

wth..

Beste mensen.. En vrienden die hier poste.

Ik kan je zeggen dat een maand geleden G.W.s een zeer groten noob stam was echt niet normaal!

Toen mijn eigen stam 0thers (rang 13) Kapot ging ben ik oprichter geworden in G.W.s en heb die stam in een maand van rang 40 naar rang 27 gekregen!
De leden die in G.W.s zitten zijn of spelers die al sins de 1e dag van w3 spelen of redelijk nieuwen spelers van af 20.000 ptn het doel van G.W.s was om Een leuken stam te zijn waar de spelers alles leren en een stam waar echt iedereen actief op het forum is waar ervaren spelers nieuwen spelers leren hoe tribalwars in elkaar zit hoe ze het beste kunnen aanvallen hoe ze bb-codes gebruiken! en ga zo maar door G.W.s is een stam die samen werk en zo overleefd en dan maakt het niet uit hoe groot je bent.

Ik heb G.W.s over genomen van golden bullit de echten oprichter (hij is geblokeerd wat de laatsten tijd heel veel gebeurt!)
Dus G.W.s is nu van mij..

En weet je wat ik zo dom van united vind!?
Ze hebben niks tegen ons gezecht over een oorlog ze hebben ons helemaal geen oorlog verklaard! Dus het is maar goed dat ik dit nu lees hier.

En weet je waarom op ons profiel staat dat wij worden beschermd door united? Omdat lange24 een vriend van mij is en die had met golden Bullit gepraat en zij dat hij onze stam zou beschermen.

Maar ik zal het van het profiel halen en als jullie ons echt de oorlog verklaren vind ik dat zeer zielig Ik red me wel maar veel van mijn leden niet.

Wat heeft lange24 eigelijlK gezecht over dit onzin verhaal?
Ik kan me niet voorstellen dat hij ook een oorlog wou met ons.

Groetjes.
Rome protection..
 

DeletedUser

Guest
Hahahah, toch mooi! Een oorlog waar maar 1 partij van af weet ^^
 

DeletedUser

Guest
..

Ze hebben niks tegen ons gezecht!
Ik praat nu met lange24 (ken hem van vroeger in w3)

En hij is leider in United en hij zecht ja ik kan ze niet tegen houden ze willen groeien.

Mij kunnen ze niks doen maar al mijn leden..
Toch zielig van ze om met ze allen kleinen en gemiddelde leden aan te vallen.
Zonder het te zeggen de oorlog verklaren maar het word toch moeilijk voor ze met dat moraal.

en ik denken dat we een bondgenootschap met ze hebben..
Zeer maar ook echt zeer zielig.:(
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben niks tegen ons gezecht!
Ik praat nu met lange24 (ken hem van vroeger in w3)

En hij is leider in United en hij zecht ja ik kan ze niet tegen houden ze willen groeien.

Mij kunnen ze niks doen maar al mijn leden..
Toch zielig van ze om met ze allen kleinen en gemiddelde leden aan te vallen.
Zonder het te zeggen.

en ik denken dat we een bondgenootschap met ze hebben..
Zeer maar ook echt zeer zielig.:(

jongen , das hier geen vriendenclubje hé
zielig bestaat niet in oorlog , oorlog is dorpen veroveren , gevolg ....

en natuurlijk gaan de zwakke er eerst aan , en het feit dat jij denkt dat het bondgenoten waren maar eigenlijk niet zijn bewijst dat er nog werk aan de winkel is op gebied van diplomatieke betrekkingen , want bondgenoten praten tegen elkaar
 

DeletedUser7072

Guest
jongen , das hier geen vriendenclubje hé
zielig bestaat niet in oorlog , oorlog is dorpen veroveren , gevolg ....

en natuurlijk gaan de zwakke er eerst aan , en het feit dat jij denkt dat het bondgenoten waren maar eigenlijk niet zijn bewijst dat er nog werk aan de winkel is op gebied van diplomatieke betrekkingen , want bondgenoten praten tegen elkaar

Gelkijk heb je ;) Als je er niet tegen kan moet je geen tw spelen zo simpel is het.

Ey gws jullie hebben misch wel zoveel punten maar verklaar ook is wrm jullie boven de 100 leden hebben en waarom ik jullie in elk continent kan vinden.
Die plaats op de ranglijst is voor de show en een oorlog winnen voor de pro:cool:
 

DeletedUser

Guest
Die fout was gemaakt voor dat ik leider was..
Nu ben ik oprichter en ik hoorden van de ouden oprichter die nu weg is dat hij met lange24 had gepraat en dat we een bondgenootschap met hun hadden..

in een maand heb ik G.W.s naar rang 27 geholpen alles ging prima tot ik net dit allemaal lees raar dat ik er zo moet achter komen dat ik in oorlog ben met United ik en lange24 zijn redelijk goed bevriend en hij zecht ook dat hij ze leden niet kan tegen houden..

dus zit er niks anders op he..
Maar ik denk dat we niet veel schaden op lopen omdat er mis 10% max 15% van de stam in de buurt van United zit,
 

DeletedUser

Guest
Het laatsten wat ik zeg.

En ja G.W.s zit over de helen wereld omdat de stam is opgericht door een beginger golden bullit speelden TW voor de 1e keer hij richt voor de 1e keer een stam op en zit gewoon de helen dag achter de pc heel wereld 3 uit tenodigen.. Toen kenden ik G.W.s niet want toen had ik nog mijn eigen rang 13 stam maar toen die kapot ging kwam ik in G.W.s terecht en werd daar oprichter alleen zaten de leden over de helen wereld..

Dus een echten oorlog zullen wij nooit hebben.
Ik zelf had nooit zo stam gemaakt hoor dan had ik me op een kontident gericht in mijn geval k 45 maar ja gws zit over heel w3 en daar kan ik niks aan doen.

En ik zelf ga binnen kort waarschijnlek naar Animus en de nieuwen leiding is er al en die gaan proberen G.W.s te verkleinen en naar elkaar toe te laten groeien Ik heb veel vertrouwen in hun en die oorlog valt wel mee zoveel leden zitten er nou ook weer niet bij United in de buurt.

G.W.s zal niet opgeven ik heb de nieuwen leiding op de hoogte gebracht en de spelers ook ze zullen elkaar steunen.

Door samen te werken en elkaar te ondersteunen lukt het United nooit door het groten verschil van moraal.

G.W.s is niet tegen te houden xd:D
een top stam worden ze niet rang 25 is meer dan genoeg voor ze,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Waarom ontsla je dan geen leden?

Die vorige leider was wel een flinke n00b.
In mijn stam hadden we eerst Gjalt-jan als oprichter. Hij werd gebanned en toen nam ik de stam over:cool:.
Hij maakte ook erg domme fouten hij noteerde stammen als bondgenoten terwijl hij nog niet eens afspraken ermee had gemaakt:eek:. Was bijna nooit actief. En hij nodigde leden van her en der uit.

Ik zat in K51 en was door mods tot oprichter benoemd. Ik benoemde rickda(Ken k int echt) ook tot oprichter samen runden we de stam en we hebben langzaam alle verre leden ontslagen en onafgesproken bg's beeindigd. Nu loopt de stam lekker.
Ik heb dus ook in een soort gelijke positie gezeten ja ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan