We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Is niet echt de norm nee. Ik zal underdog een boze pm sturen.
Dit zal wel echt een deksel op zn neus zijn. (Ja heel orgineel maar vond em passend)
En ben bang dat niet veel mensen geinteresseerd zijn.Ik heb nog wel meer voorbeelden voor geïnteresseerden![]()
En ben bang dat niet veel mensen geinteresseerd zijn.
Ha de dag is gekomen die veel mensen voor onmogelijk achtten
Rover Ram is bang
Nee inderdaad daar ben ik ook bang voor. Iig weer wat geleerd. Kata's kunnen overal voor gebruikt wordenEn ben bang dat niet veel mensen geinteresseerd zijn.
Pesten , word beantwoord met ... ja je raad het al , pesten... als jullie iemand zen boerderij slopen , hoeft die ook niet te komen janken , aanvallen met mixed troepen en halve clar in nachtbonus met edel naar een dorp waar deff in staat lijkt me een lack off skills , dus niet boos worden als er gereageerd word met katta's als ze zelf gestuurd worden.
I rest my case
Huilenzekers niet , ben al blij dat blood zoveel hondjes en weners heeft![]()
Ik zie hier maar één janken en dat ben jij op je profiel. Jezus dude grow a pair.Pesten , word beantwoord met ... ja je raad het al , pesten... als jullie iemand zen boerderij slopen , hoeft die ook niet te komen janken , aanvallen met mixed troepen en halve clar in nachtbonus met edel naar een dorp waar deff in staat lijkt me een lack off skills , dus niet boos worden als er gereageerd word met katta's als ze zelf gestuurd worden.
I rest my case