Underdog206

Reactiescore
11
Ik dacht dat het not done was op nl server om boerderij of smederij te katten. Deze speler doet niet anders
 

Bijlagen

  • 20220204_234143.jpg
    20220204_234143.jpg
    563 KB · Weergaven: 116
Reactiescore
676
Sommige spelers vinden het een ongeschreven regel om andere spelers niet te katapulteren behalve op muur en verzamelplaats. Andere spelers zeggen juist dat kata's niet voor niets in het spel zitten en het daarom gewoon mogen gebruiken. Er is dus niet zoveel te doen aan kata's en spelers zullen ermee moeten dealen. Vaak is kata gebruik niet een indicatie voor veel skills.
 
Reactiescore
1.476
Is niet echt de norm nee. Ik zal underdog een boze pm sturen.
 
Reactiescore
1.962
Dit zal wel echt een deksel op zn neus zijn. (Ja heel orgineel maar vond em passend)

863403240304541717.webp
 
Reactiescore
338
De troepen vd verdediger hadden ook beter gekund, dan hadden de kata's er niet doorgekomen...
 
Reactiescore
1
Pesten , word beantwoord met ... ja je raad het al , pesten... als jullie iemand zen boerderij slopen , hoeft die ook niet te komen janken , aanvallen met mixed troepen en halve clar in nachtbonus met edel naar een dorp waar deff in staat lijkt me een lack off skills , dus niet boos worden als er gereageerd word met katta's als ze zelf gestuurd worden.
I rest my case
 
Reactiescore
134
Pesten , word beantwoord met ... ja je raad het al , pesten... als jullie iemand zen boerderij slopen , hoeft die ook niet te komen janken , aanvallen met mixed troepen en halve clar in nachtbonus met edel naar een dorp waar deff in staat lijkt me een lack off skills , dus niet boos worden als er gereageerd word met katta's als ze zelf gestuurd worden.
I rest my case

Ik hoop niet dat pesten altijd wordt beantwoord met pesten :sad:
 
Reactiescore
1
ik huil niet hoor ik sloop gewoon alles die ze hebben alsook verwachten ze geen snipes en cancelsnipes , maar dit krijgen ze wel , wie huilt dan ? wie gaat vriendjes brengen tegen een 3 mil stam ? :p grappig dit weer.
 
Reactiescore
7.918
Pesten , word beantwoord met ... ja je raad het al , pesten... als jullie iemand zen boerderij slopen , hoeft die ook niet te komen janken , aanvallen met mixed troepen en halve clar in nachtbonus met edel naar een dorp waar deff in staat lijkt me een lack off skills , dus niet boos worden als er gereageerd word met katta's als ze zelf gestuurd worden.
I rest my case
Ik zie hier maar één janken en dat ben jij op je profiel. Jezus dude grow a pair.

1646776833565.png
 
Bovenaan