[Afgekeurd] Uitkijktoren "aanval in zicht"

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 48 70,6%
  • Nee

    Stemmen: 20 29,4%

  • Totaal aantal stemmers
    68
  • Enquête gesloten .

Deleted User - 487776907

Guest
We hebben tegenwoordig het nieuwe gebouw "de uitkijktoren". Aanvallen die in zicht komen van de uitkijktoren worden zo aangegeven:

0ilgg9vnf2olf.png


Allemaal leuk en aardig dat hij in zicht komt, maar er ontstaat vervolgens veel discussie over wanneer deze aanvallen precies in zicht komen van de uitkijktoren. Nu leek het mij misschien een handig idee om dit aan te geven als je op het bevel klikt. en dan wel als volgt:

wkvc5wv0dncxc.png


Hier zie je dat deze specifieke aanval in zicht komt van de uitkijktoren als het bevel nog 14:08:15 moet overbruggen. Zo weet je wanneer de aanval in zicht is van de uitkijktoren. De omschrijving zal me een worst wezen. Kan ook "aanval in zicht" zijn, maar daar gaat het niet om.

Goed idee?

Bedankt voor de aandacht :)
 

DeletedUser30607

Guest
Wellicht handiger om een aparte tab erbij te krijgen naast aankomsttijd o.i.d. Anders mag je duizenden tabs gaan openen tijdens een normale massa:confused:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Een kolom naast de kolom "komt aan in" met "aanval in zicht in" zou inderdaad ook een idee kunnen zijn ;) Wat een top idee!
 
Reactiescore
2.303
Ik ben tegen, is het niet al makkelijk genoeg in dit spel gekomen met alle boosts en uitkijktorens.
Mss kan je nog een knop implanteren dat je het forum van de vijand kan lezen. noobs
 

DeletedUser49571

Guest
Maak je eigen topic als je zo'n top idee hebt!
Ik ben tegen, is het niet al makkelijk genoeg in dit spel gekomen met alle boosts en uitkijktorens.
Mss kan je nog een knop implanteren dat je het forum van de vijand kan lezen. noobs
 
Reactiescore
1.167
Ook tegen. Precies om de reden van MyPride. TW is niet meer wat het was met al deze onzin.
 

DeletedUser56689

Guest
Mensen die hier nee stemmen, stemmen voornamelijk nee omdat ze niet van de wachttoren houden. Dat mag, maar die blijft. Laten we er dan voor zorgen dat we hem nuttig kunnen gebruiken. Het is nu namelijk niet altijd duidelijk welke wachttoren de aanval spot, en dus wanneer. In plaats van dat met de hand na te rekenen (wat kan, maar gedoe is), is dit toch een nuttige toevoeging om het gebruik ervan intuïtiever en duidelijker te maken voor alle spelers?
 
Reactiescore
656
Persoonlijk vind ik de uitkijktoren het hele plezier van aanvallen + deffen verpesten.
Eerst was je echt bezig met timen van fakes en was er nog iets als een fake massa etc.
Nu is het kinderspel om te deffen en is aanvallen een stuk minder leuk.

Het idee van Single Malt vind ik overigens wel een goed idee
 

DeletedUser77130

Guest
Weg met dat kutding. Deffen met uitkijktoren + ridder + defpatches maakt TW minder uitdagend. Je pleurt een ridder in een defdorp en hebt amper schade met 4 á 5 deffies én je ziet 80% van de inkomende commands.

Imo ben je medeplichtig aan het verbeteren van zo'n kutupdate als je hier "ja" stemt en zegt tegen de uitkijktoren te zijn, omdat je de uitkijktoren dan verbeterd. Iedere verbetering van een flutupdate draagt bij aan die flutupdate in plaats van de kern van het probleem te bestrijden. Maar go zo door, hoor. TW begint alleen interessanter te worden buiten de normale servers om met dit soort noobpatches.
 

DeletedUser71618

Guest
Mensen die hier nee stemmen, stemmen voornamelijk nee omdat ze niet van de wachttoren houden. Dat mag, maar die blijft. Laten we er dan voor zorgen dat we hem nuttig kunnen gebruiken. Het is nu namelijk niet altijd duidelijk welke wachttoren de aanval spot, en dus wanneer. In plaats van dat met de hand na te rekenen (wat kan, maar gedoe is), is dit toch een nuttige toevoeging om het gebruik ervan intuïtiever en duidelijker te maken voor alle spelers?

Precies, graag zo veel werk als mogelijk blijven houden om dit door te hebben. Oftewel: alsjeblieft niet zo'n update.
 

DeletedUser56689

Guest
Precies, graag zo veel werk als mogelijk blijven houden om dit door te hebben. Oftewel: alsjeblieft niet zo'n update.

Laten we dan ook alle scripts verbieden, FA en AM uitschakelen, geen reistijden meer weergeven in een pop-up als je premium hebt, en allerlei andere dingen weghalen.
 
Bovenaan